Jonas Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 er det ingen som stemmer på meg?? Jeg som har vært så snill og grei og hjulpet alle jeg kunne.....
bjaa Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 er det ingen som stemmer på meg?? Jeg som har vært så snill og grei og hjulpet alle jeg kunne..... Favoritt personene til folk flest er vell folk som man kjenner på forumet, prater med på irc osv
morfin Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 Min favorittperson er i hvertfall ikke flodhest! Hater den fyren.
OscarWoHA Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 Min favorittperson er i hvertfall ikke flodhest!Hater den fyren. Noen spesiell grunn, med link, kanskje?
morfin Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 Min favorittperson er i hvertfall ikke flodhest!Hater den fyren. Noen spesiell grunn, med link, kanskje? Neida, flodhest er en god kamerat han, nabo, selv om han ikke alltid er helt edru.
OscarWoHA Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 Tihi... Husker mildt sagt den tråden der, ja...
Jonas Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 er det ingen som stemmer på meg?? Jeg som har vært så snill og grei og hjulpet alle jeg kunne..... Favoritt personene til folk flest er vell folk som man kjenner på forumet, prater med på irc osv Det er vell mange som kjenner meg?? Eller..??
CFD Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 Det må vell du vite selv? KJenner du mange på forumet? Snakker du med dem i virkeligheten? Er det tråder hvor du og den andre personen snakker veldig mye? HVorfor poste noe så meningsløst? Det er nesten like plagsomt poster med et par ord og denne
OlaTK Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 er det ingen som stemmer på meg?? Jeg som har vært så snill og grei og hjulpet alle jeg kunne..... Favoritt personene til folk flest er vell folk som man kjenner på forumet, prater med på irc osv Det er vell mange som kjenner meg?? Eller..?? ettersom du spør så får jeg svare. Nei jeg kjenner deg ikke.
Wabby Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Det er vell mange som kjenner meg?? Eller..?? ettersom du spør så får jeg svare. Nei jeg kjenner deg ikke. Jeg kjenner heller ikke Jonas, men det spiller for såvidt ingen rolle om jeg kjenner dere sånnsett eller ikke... Det er masse bra i dere uanz... Men bowling gutta ruler *ler rått*
danilovic Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Det er vell mange som kjenner meg?? Eller..??ettersom du spør så får jeg svare. Nei jeg kjenner deg ikke. Du svarte, men ikke på spørsmålet... Jeg tror ikke mange kjenner jonasen her på forumet, nei.
knut-eirik Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 men hvem som bryr seg om hvem liker en på et forum? liker alle jeg.. For svar får jeg som regel når jeg spør, når jeg hjelper noen så er det noen som retter på meg osv dermed liker jeg alle og ha en favoritt er ille!
A_berg Skrevet 21. august 2003 Forfatter Skrevet 21. august 2003 synes Dikky har digg avatar da! og jonas: jeg kjenner deg ikke....
OlaTK Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 synes Dikky har digg avatar da! og jonas: jeg kjenner deg ikke.... Ja Dikky har kul avatar , men den forige passet bedre med navnet.
A_berg Skrevet 21. august 2003 Forfatter Skrevet 21. august 2003 synes Dikky har digg avatar da! og jonas: jeg kjenner deg ikke.... Ja Dikky har kul avatar , men den forige passet bedre med navnet. hvilken avatar hadde han før da? hadde han en "genitalia", som på engelsk kalles noe som ligner på hans nick?? :o
OlaTK Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 synes Dikky har digg avatar da! og jonas: jeg kjenner deg ikke.... Ja Dikky har kul avatar , men den forige passet bedre med navnet. hvilken avatar hadde han før da? hadde han en "genitalia", som på engelsk kalles noe som ligner på hans nick?? :o et bilde av en dude som ligner på en nerd briller osv. (tegnet ikke ordentlig bilde)
bjaa Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 Men bowling gutta ruler *ler rått* Men blei ikke vi enig om signaturen?
iver89 Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 BJAA! Eller Fredrik som han egentlig heter da. Bjaa=
Anbefalte innlegg