Gå til innhold

Bored to Death - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ja, jeg også! Tviler på at Bored to Death er serien som vil komme med 20-30 episoder i en sesong. Kvalitet foran kvantitet, ikke sant. Men rundt tolv episoder hadde vært kjempe bra! Har allerede sett de åtte episodene fra sesong en så ofte, så skal bli godt å få enda flere å kose meg med.

 

Er det bekreftet antall episoder til sesong 2?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har helt glemt å poste her! :O

 

Jeg liker sesong 2 til nå. Mye mer action og sex, men fortsatt mye sjarm. Må nesten innrømme at jeg gjerne kunne ha hatt en litt mer "rolig" episode nå. Dialogen, stemningen og humoren er så bra i seg selv, så serien er ikke avhengig av intensitet. Zach, Ted og Jason er fortsatt like geniale, og Jonathan Ames (forfatteren/skaperen) skriver fortsatt sterke episoder.

 

Håper virkelig Ray greier å vinne tilbake Leahs hjerte. Elsket mixtapen han hadde lagt. Forhåpentligvis får vi vite hvilke sanger den bestod av. ^^

Lenke til kommentar

Morsomt at Jonathan Ames hadde en liten cameo i "Make it Quick, Fitzgerald!" episoden.

Han var Irwin, nye typen til leah.

 

Jepp. Han snakker om den her på Late late show med Craig Ferguson:

 

http://www.youtube.com/watch?v=3VA_-uWtvVw

 

Leste forresten "The Extra Man" en roman av Ames forleden. Likte den veldig! Anbefaler den til alle som liker Bored to death. Du kan se at serien har "stjålet" litt fra boka. ^^

Endret av Autzen
Lenke til kommentar

Har akkurat begynte å sett på Bored To Death, ble mektig imponert over at den er så underholdene og avhengighetsskapende. Er kjempe glad i alle tre hovedrollekarakterene, Jonathan Ames, George Christopher og Ray Hueston spilt av Jason Schwartzman, Ted Danson og Zach Galifianakis.

Dette er definitivt en av de bedre seriene der ute med et veldreid plott, flott manus og morsomme, samt sofistikerte karakterer.

 

Bored To Death er en nytenkende, morsom, sofistikert, men en enkel drama-og komi tv-serie.

Endret av .........
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sett episode fire nå, og kan si at kvaliteten fra sesong 1 lever sterkt i sesong 2. Elsket dialogen mellom Jonathan og George på begynnelsen. Dialogene er skrevet så bra i Bored to Death.

 

Mange av dere som følger med på sesong 2? Trist at middelmådige og slitte komedieserier fra NBC får så mye oppmerksomhet når Bored to death er så utrolig mye bedre. <3

Lenke til kommentar

Hehe, folk vil tydeligvis se på dritten(hey, wait Communtiy er bra).

 

Forrige episode må kanskje være den episoden jeg har likt Jonathan best i på lenge, alltid vært enten Ray eller George som har vært favorittene mine i denne serien så langt i nesten hver episode. Elsker rollen til han "kritikern", passer så perfekt inn i serien som en rival til Jonathan.

 

Gøy forresten å se Kristen Wiig som gjesteskuespiller på serien, og et litt mer kjent navn vil også gjestespille i de neste episodene(?). Kevin Beacon

19472065.jpg

Lenke til kommentar

Kristen Wiig er genial i serien. At hun og Ray hadde et kort og brutalt forhold var herlig. Blir ikke lei meg hvis vi ser mer av henne. Jeg er fortsatt veldig fornøyd med sesong 2. Jeg fryktet litt at den ikke ville leve opp til den første sesongen, men det gjør den i min bok.

 

Her er et blogginnlegg fra Jonathan Ames om sist episode:

 

Klikk her! :D

Lenke til kommentar

Haha, absolutt. Var mange gullkorn i episoden. Likte spesielt hvor lei seg Jonathan ble seg etter å ha "leaned" mot Leah. Karakteren er så full av følelser, at det var nok til å få han til å revne foran Ray. Og scenen hvor Jontathan forteller at han er glad i George var utrolig vakkert. <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...