Gå til innhold

Bored to Death - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Ser noen av dere på Bored To Death? I skrivende stund har det bare kommet ut 5 episoder, men jeg ble allerede hekta etter den første episoden. Bored To Death er en herlig komedie/drama/krim-serie skapt av HBO. I serien finner man flere kjente ansikter. Dette er hva HBO skriver om serien:

 

Jonathan Ames, a young Brooklyn writer, is feeling lost. He's just gone through a painful break-up, thanks in part to his drinking, can't write his second novel, and carouses too much with his magazine editor. Rather than face reality, Jonathan turns instead to his fantasies — moonlighting as a private detective — because he wants to be a hero and a man of action.

 

The offbeat comedy series 'Bored to Death,' created by Jonathan Ames (author of several books, including the acclaimed graphic novel 'The Alcoholic'), follows the misadventures of a fictional Jonathan Ames as he pursues his quixotic dream of emulating his heroes from classic private detective novels.

 

'Bored to Death' stars Jason Schwartzman ('The Darjeeling Limited') as Jonathan Ames; Ted Danson ('Damages,' HBO's 'Curb Your Enthusiasm') as George Christopher, a high-profile magazine editor and Jonathan's boss; and Zach Galifianakis ('The Hangover') as comic book illustrator Ray Hueston, Jonathan's confidant. BORED TO DEATH was created by Jonathan Ames; executive producers, Jonathan Ames, Sarah Condon, Stephanie Davis, Dave Becky and Troy Miller; co-executive producer, Tracey Baird; producers, Mark Baker and Anna Dokoza.

 

 

Se filmen hos Youtube

 

Er det mange her som følger med på Bored To Death og hva syns dere om den til nå? Jeg vil isåfall anbefale den til alle som liker kvalitetskomedier a la HBO. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sett de 4 første episodene, er vel en til ute nå. Digger den. Synes den mixen med Schwartzman, gode gamle Ted Danson og han "Hangover"-fyren er så perfekt til tider. Garantert nok en HBO-komiserie som Eastbound And Down, Flight of The Conhords, Curb Your Enthusiasm og Entourage som både er bra og orginal synes nå jeg.

 

Garantert et must for all HBO-diggere og spesielt de som liker komiserier og sånne Californication og Weeds-aktige serier. Noe som faller veldig i smak hos meg hvertfall, da Califronication virkelig er en av de største favorittseriene mine.

Lenke til kommentar

Bare bumper litt med å si ifra at dette også er en serie som vil leve, dog de fleste HBO-serier lever mer enn 1 sesong.

 

Bored To Death - Fornyet for en sesong 2

HBO isn't quite bored with "Bored to Death" yet.

 

The cable network announced Wednesday that it has picked up the comedy series by Jonathan Ames for a second season.

 

The show centers on a fictionalized version of Ames (Jason Schwartzman) who's blocked when it comes to writing and turns to his whimsical dream of being a private investigator. Ted Danson and Zach Galifianakis also star.

 

"'Bored to Death' offers a unique combination of noir mystery and neurotic humor that has been an instant hit with critics, while the audience for the show is growing steadily," says HBO programming president Michael Lombardo. "I'm delighted that we can bring the show back for another season next year."

 

Approximately 4.1 million have viewed the pilot episode of "Bored to Death," which has also gained an additional 500,000 from digital platforms like iTunes.

 

The second season will begin production in 2010.

 

Source: Zap2it

Lenke til kommentar

^ Hvordan kan du ikke like Hangover-fyren? Han og Ted var helt fantastisk i sist episode når de begynte å røyke hasj i bilen. :D Sist episode var forresten veldig bra, er glad at serien fortsatt holder en slik høy standard. Er en utrolig herlig stemning i Bored To Death.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg fått sett hele sesong 1. Sesongfinalen var ikke fantastisk, men alt i alt var sesongen utrolig god - så jeg er fornøyd. Trist at det bare var 8 episoder i den første sesongen, jeg håper de velger å lage flere i sesong 2. Blir trist å vente så lenge på neste sesong. :(

Lenke til kommentar

Må melde meg på her ;)

 

Mye morro, støtter at det er trist at det er så få episoder av første sesong...kommer det noen flere av sesong 2 tro? Bare det kommer noen nye episoder snart er det samma for meg om de kaller det for sesong 2 eller 3

 

edit: Liker man denne serien tror jeg "How Not To Live Your Life" vil falle i smak også :yes:

 

et lite klipp på youtube

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Takk for at du postet den videoen, Maury. Er ordentlig klar for Bored to Death nå, blir vanskelig og vente helt til 26. September. Men trøster meg selv med at Eastbound and Down også begynner igjen da! :D

 

Igjen, alle sammen; Bored to Death er en fantastisk serie som alle bør se! Jeg har sett episodene fra sesong 1 alt for mange ganger nå, men blir like sjarmert hver gang. HBO sitter på en juvel med denne serien og jeg håper virkelig den får mange sesonger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...