Gå til innhold

Bored to Death - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha Ted Danson vil holde på 2 forskjellige roller framover. Han forsetter fast i 'Bored To Death'. Men samtidg så er han også fast med i CSI hvor han har den nye sjefsrollen på serien.

 

Forresten må jeg si at Ted Danson er fantastisk god i første sesongen av Damages hvor han gjestespiller. Fyren kan virkelig både drama og komikk-roller godt. En av favoritt-skuespillerne mine garantert.

 

Ted Danson til CSI

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Var i USA for 2 uker siden.

Var på LA Galaxy kamp, og av alle personer så kommer Zach Galifianakis gående rett forbi der vi sitter.

Tok ikke lang tid før et kamera snappet han opp og filma han på storskjermen.

Han gikk faen akuratt som han gjør i serien. samme stil, samme væremåte/oppførsel.

Fikk celebtreatment. Satt på første rad. Med et helt Entourage av folk.

 

Gleder meg sykt til ny sesong nå!

Endret av Hille
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siden jeg så alle episodene fra sesong 2 på noen få dager klarer jeg ikke helt å skille episodene fra hverandre hva kvalitet angår. De er mer som en stor klump med awesomenesss. Men i sesong 1 må det være The Case of the Beautiful Blackmailer. George er jo helt konge i den episoden; scenen med Ray og George i bilen er helt hysterisk.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte også på den som favorittepisoden fra sesong 1, men jeg tror valget mitt faller på "The Case of the Lonely White Dove". I sesong 2 er det like vanskelig å velge en favorittepisode, men "Make it Quick, Fitzgerald!" var fantastisk bra. Det er episoden hvor Jonathan venter i skapet til Antrem. Digger når Jonathan får Ray til å vurdere størrelsen hans nedentil. :D

Lenke til kommentar

Jeg får en godfølelse av å se skuespillerne fra en av favorittseriene mine ha det gøy sammen.

 

Første titt på sesong 3 her, med en liten video der HBO besøker settet, samtidig som Ted, Zach og Jason snakker.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ji9n_B2WMuQ

 

Mye gode gjesteskuespillere denne sesongen. Oliver Platt returnerer, og kona til Ted Danson gjestespiller faktisk.

 

Funfact: Kona til Ted Danson, gjestespiller i ukas første episode av 'Wilfred'. Som moren til hovedpersonen, Ryan (Elijah Wood).

 

Wanna snuggle?

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg får den samme gode følelsen av å sitte å kose meg med dialogene i denne serien som jeg har når jeg ser Wes Anderson filmer. Bare meg?

 

Jeg har også tenkt det samme! Wes Anderson burde filmatisere en av Ames' bøker, med Jason i hovedrollen. Det hadde jeg garantert sett! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva jeg tror? Vel, Steffy, jeg tror sesong 3 kommer til å fortsette på samme nivå som de tidligere sesongene. En av de store godene ved å ha 8 episoders sesonger er at man får kvalitet over kvantitet. Castet er forsatt fantastisk, og Ames' er antageligvis fortsatt et geni. Noe som betyr at dette vil atter en gang bli gull. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...