Gå til innhold

Skremme Obama i Oslo


Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres gøy ut, men jeg vil ikke bli utsatt for vanntortur, jeg har vannskrekk.

Møt opp utkledd som Aquaman så bruker de sikkert strøm istedet^^

 

Ja jøss det høres mye bedre ut..

Men kanskje det går bra så lenge jeg husker støvlene og gummihanskene?

Funker sikker det og, men jeg er litt keen på mer aktivitet her. Er jeg den eneste som synes dette er gjennomførbart?

Lenke til kommentar
Høres gøy ut, men jeg vil ikke bli utsatt for vanntortur, jeg har vannskrekk.

Møt opp utkledd som Aquaman så bruker de sikkert strøm istedet^^

 

Ja jøss det høres mye bedre ut..

Men kanskje det går bra så lenge jeg husker støvlene og gummihanskene?

Funker sikker det og, men jeg er litt keen på mer aktivitet her. Er jeg den eneste som synes dette er gjennomførbart?

Å kle seg ut som Aquaman?.

 

Hadde jeg bodd i Oslo, eller omegn så kunne jeg sikkert vært med å vært retard på bilder. Men i og med at jeg er 150+ mil unna, så støtter jeg idéen om sublime meldinger i plakater o.l. Da kan jeg sikkert være med på å lage noen utkast.

Lenke til kommentar
Høres gøy ut, men jeg vil ikke bli utsatt for vanntortur, jeg har vannskrekk.

Møt opp utkledd som Aquaman så bruker de sikkert strøm istedet^^

 

Ja jøss det høres mye bedre ut..

Men kanskje det går bra så lenge jeg husker støvlene og gummihanskene?

Funker sikker det og, men jeg er litt keen på mer aktivitet her. Er jeg den eneste som synes dette er gjennomførbart?

Å kle seg ut som Aquaman?.

 

Hadde jeg bodd i Oslo, eller omegn så kunne jeg sikkert vært med å vært retard på bilder. Men i og med at jeg er 150+ mil unna, så støtter jeg idéen om sublime meldinger i plakater o.l. Da kan jeg sikkert være med på å lage noen utkast.

Kle seg ut som Aquaman var en spøk :p Vi kan jo kjøre på med meldinger og retard fjes :)

Lenke til kommentar
å legge inn sublimine meldinger i plakater har vært kult, og media har elsket det i etterkant

 

Var det jeg også tenkte. Hadde vært så fett å komme i medialyset med noe sånt. Vet ikke helt hva meldingene skulle være, men uansett hva det er hadde det vært kult.

"Oppmerksomhetssyk tufs arrestert etter et tafatt forsøk på å skremme Obama, se de gøyale bildene"?

Lenke til kommentar

Vi har jo ikke tenkt å skrive ting som truer sikkerheten hans, heller litt morsomme ting. Håper jeg.

 

EDIT: Foreslår binærtall-skrift. Kan jo bare se ut som en registreringskode eller noe. Om media uteblir, er det jo bare å sende dem et anonymt tips.

 

"Thanks for yesterday, Michelle".

Ok, det blir kanskje litt langt i binær.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Det er så provoserende med store sikkerhetstiltak. Jeg er en sånn type personlighet.....

 

Det er ikke Obama jeg blir provosert av i grunn. Det er mer det rundt.

 

Mistenkeliggjøringen og maktdemonstrasjonen fra myndighetene.

Vel, det skal du få lov til, men jeg synes det er dumt. Obama er en av verdens største ledere, så det er jo en selvfølge at han har mange fiender. Når nobelprisutdelingen til han var så kontroversiell, så er det ikke rart at det er store sikkerhetstiltak.

 

Men jeg råder deg absolutt til å gjøre ditt beste denne dagen. Aller helst kle deg ut som en islamist og løp mot obama med en pute eller noe slikt under burkaen, slik at snikskytterne tror du har en bombe rundt deg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...