Gå til innhold

Hva slags konsoller eier du? **Restartet Undersøkelse**


Wutwut

Hvilke konsoller har du?  

149 stemmer

  1. 1. Hvilke dagens konsoller eier du?

    • Xbox 360
      86
    • Playstation 3
      94
    • Wii
      56
    • Ingen
      9
  2. 2. Hvilke håndholdte konsoller eier du?

    • Nintendo DS
      56
    • PSP
      52
    • Gameboy
      63
    • Andre
      14
    • Ingen
      51
  3. 3. Hvilke "gamle" konsoller eier du?

    • Gamecube
      46
    • Nintendo 64
      61
    • SNES
      24
    • NES
      35
    • Playstation 1
      61
    • Playstation 2
      83
    • Xbox
      41
    • Sega Master System
      10
    • Sega Mega Drive
      13
    • Sega Dreamcast
      12
    • Andre
      8
    • Ingen
      15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Alle 3 er farlige saker for pengeboka har jeg funnet ut. Er som å ha 3 små barn i huset, alle skriker etter oppmerksomhet og penger mens "far" i huset ikke har hverken tid eller penger til å ta seg av alle 3 "barna" sine.

 

Huff, skulle vært opprettet ett konsolvern for oversette konsoller :(

 

Haha, ja er en dyr hobby det skal de ha, har bare to selv og syntes det er mere enn nok, med det hadde det nok blitt mere konsollmishandling :!:

Lenke til kommentar

Jeg er fanboy! Er ikke nødvendig å le av meg likevel. Men mener jeg har rett til å være det når jeg har en Sony 40", Sony ES surround forsterker (på lån) og PS3. Fantastisk lyd, fantastisk bilde. Slår X-box og dvd'ene dens langt ned i grøfta :D

 

Eneste med PS3'ene er det høye antallet med lasersvikt. Og den forferdelige service da det er Nordisk Film som står for dette, og ikke Sony, som gjør at PS3'en må sendes til England, for å repareres og settes i en kø, mens personen som leverte den inn får en annens gamle ps3.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke annet enn å le av idiotiske fanboys som mener PS3 er bedre enn xbox360. :p

 

Skulle gjerne hatt de bærbare med i en poll også. Har DS og elsker den, men har inntrykk av at veldig mange glatt overser de bærbare bare fordi de er små? Når skal folk lære at det ikke er størrelsen det kommer ann på? Det er spesielt morsomt siden mange insisterer på at gameplay er viktigere enn grafikk, men samtidig helt overser DS og PSP fordi de er bærbare. :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke annet enn å le av idiotiske fanboys som mener PS3 er bedre enn xbox360. :p

 

Jeg synes det er omvendt.. :p

Tyvstarten hjalp godt for 360, men det er ikke vansklig å se hvilken plattform som har de beste spillene, medmindre du er fanboy. :)

Husker Dan Greenberg sa for nesten ett år siden, at dem hadde spill i produksjon som skulle være like bra grafikk som Killzone 2, etter den tid har dem gitt ut Halo:ODST, og Forza 3. Kan ikke si at de er bedre.

Og tror han må forandre KZ2 til GoW3 i år.

 

 

 

Vi (PS-fanboysene) har 14 gode 1st party spill-studioer som har temmelig god track-record, som lager spill til oss jevnt og trutt.

Mens dere (360-tullingene) har 3 gode 1st party spill-studioer som har track-record og gir ut spill til dere, og to nye men foreløbig små studioer, som ikke har vist noe enda).

 

I hovedsak så bruker studioene ca. to år pr. AAA-spill, etter å ha bygd spill-motoren.

Med enkelte unntak selvsagt.

 

5 av disse firstparty studioene er stor nok til å holde på med flere enn ett spill + pre - production på en gang.

 

Japan Studios (som egentlig er en samling av veldig mange studioer, men blir bare listet som ett på Sony sine websider), Sony Santa Monica, SOE og

London studios for Sony. Mens Rare er MS sitt store studio.

 

De to sistnevnte er ganske trege, selv om de er svær, tror det har noe med at de bygger mye utenom-tull, som Home o.l. funksjonalitet.

 

Begge plattformene outsourcer endel i tillegg til multiplattform titlene.

Men det går opp i opp.

 

PS3 mistet masse third-party eksklusiver i starten, som oftest til multiplattform, men det gikk ganske greit mest pga. sterk 1st-party software.

I fjor var det omvendt..

 

360 hadde vell totalt 2 bra eksklusiver MS-IP'er som var bra, Forza 3 og Halo:ODST..

1 1st party, og 1 outsourcet.

Mens Sony hadde 4 IP'er inhouse - Motorstorm 2, Killzone 2, Uncharted 2, Infamous.

Demon's Soul (outsourced+Japan Studios), Ratchet & Clank (outsourced).

 

Da gidder jeg ikke telle med diverse Buzz, Singstar, Socom, XBLA, PSN-spill.

 

Vi får også online med spillene våres, det må dere kjøpe utenom. :)

 

 

Lenke til kommentar
TS har tydelighvis ikke noen planer om å utvide pollen, så da tenkte jeg å lage en ny tråd. men det får vente til i morgen :)

 

Jeg kan godt fikse.

 

 

Skal fikse en poll med Håndholdte. Og en med gamle konsoller. Kom med forslag, har bare SNES, PSP, Nintendo DS, Nintendo 64, Playstation 1, PS2, og Xbox. (Som jeg kommer på i farta) Dere sier, jeg fikser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...