Gå til innhold

Sniktitt: En sniktitt på Google Wave

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

La oss unngå å gjøre dette til en "hei se på meg, jeg vil også ha invite" -tråd. Det kan tas her. ;)

On topic: Ser helt klart potensialet, men foreløpig er vi i et (tidlig) alfa-stadie i mine øyne.

Endret av hernil
Skrevet (endret)
"Alle" har hørt om Google Wave, og "alle" har hørt hvor fantastisk det kommer til å bli.

To faktafeil i artikkelen :)

edit: Hernil, linken din er til en smiley.

Endret av genser
Skrevet

Hvis jeg forstår det rett, så kan Wave brukes som chatteprogram (msn) /m lyd og bilde (skype), som dokumentbehandler (Word), applikasjonssenter (noe typisk iPhone som har masse applikasjoner til sin tlf), talerør av en eller annen form (f.eks. "radio" eller facebook) og den slags?

m.a.o. et alt i ett program?

Skrevet
Hvis jeg forstår det rett, så kan Wave brukes som chatteprogram (msn) /m lyd og bilde (skype), som dokumentbehandler (Word), applikasjonssenter (noe typisk iPhone som har masse applikasjoner til sin tlf), talerør av en eller annen form (f.eks. "radio" eller facebook) og den slags?

Jeg finner ikke alt det der xD

Skrevet

Mulig jeg ikke helt skjønner hva Wave brukes til da =P

Skrevet

Mulig jeg ikke helt skjønner hva Wave brukes til da =P

MSN, epost, dokumentering, diskusjonsfora, fildeling/galleri (maks 20mb per fil), lett wordprocessor ting.. Man har også gadgets og robots, som f.eks twiliobot og Gravity som kan gi helt ny funksjonalitet.

Skrevet (endret)

Til journalisten: Simple på engelsk og simpel på norsk er ikke samme ord. Førstnevnte betyr enkel, sistnevnte betyr dårlig, billig, sjofel, etc.

Sånn sett tror jeg ikke waves brukergrensesnitt er simpelt.

Endret av raathass
Skrevet (endret)
Til journalisten: Simple på engelsk og simpel på norsk er ikke samme ord. Førstnevnte betyr enkel, sistnevnte betyr dårlig, billig, sjofel, etc.
simpel -t -ple,

1 enkel

2 tarvelig

Endret av cyclo
Skrevet

Hvis det var meningen å opplyse om hva Wave var, så var det et dårlig forsøk synes nå jeg. I mitt hode virker det som om en mobiltelefon med masse ekstrafunksjoner, uten muligheten til å ringe. Eller en nettpc uten nettverkskort, eller et TV uten skjerm.

Skrevet
Fortsatt faktafeil i første avsnitt.

Er en grunn til at du finner anførselstegn rundt alle i nevnte avsnitt.

Det tror jeg forresten du er helt klar over ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...