Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny telefon, og har veldig lyst på hd2. Den ser fantastisk ut, og har en relativt grei pris.

 

Men eg er veldig usikker på om skal gå for den. Ha lest igjennom denne og andre tråder og er litt bekymret for om det er et bra kjøp eller ikkje (i forhold til f.eks htc hero, iphone, tattoo.) Tenker spesielt på:

-sms problemet

-krever litt innsikt for å få den tilpasset sitt bruk (har kanskje ikke den største datainnsikten)

-store kostnader med å laste ned med 3g (?)

 

Har som sagt veldig lyst på denne, og skal bestille telefon i dag.

 

Er hd2 det rette selv om man ikke er ekspert på windows og data? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, hvilken versjon av .net framework er det man skal legge inn og hvordan? etter hva jeg har skjønt så er det en msi-fil....

 

Er det denne: .Net Framework

 

Noen som kan hjelpe?

Det er nok heller denne (som da takler .NET 1.0, 2.0 og 3.5 på mobil).

 

Ja, det er en .msi-fil, men som instruksjonene sier:

This package uses ActiveSync 4.0 to update the device. Before running NETCFSetupv35.msi, connect your device to your PC. If your device is not connected, ActiveSync will store the CAB file and will not install the package until you connect. If you are not using ActiveSync, run the CAB files on the device that correspond to the device–specific CAB files found in the install folder.

 

Hentet denne fra side 45.. Lurte på hvordan man gjorde dette på en mac? Får det rett og slett ikke til, er ganske noob..

 

takk for svar på forhånd! :)

Bumper nok ett innlegg :)

Lenke til kommentar

Er gira på denne telefonen selv.

 

Lønner det seg å vente på neste batch (som kommer til butikkene veldig snart) eller

kjøpe en av de tidligere? Alle buggs som er rapportert kan vel fikses med Rom-update og patches?

 

Var en av de første til å skaffe meg N97, og da var det GPS-feil, kamera feil og masse piss

med første batch fra telefonene.

 

 

Er det noen fysiske butikker som har denne inne til tilnærmet nettbutikk-pris?

Lenke til kommentar
Skal kjøpe ny telefon, og har veldig lyst på hd2. Den ser fantastisk ut, og har en relativt grei pris.

 

Men eg er veldig usikker på om skal gå for den. Ha lest igjennom denne og andre tråder og er litt bekymret for om det er et bra kjøp eller ikkje (i forhold til f.eks htc hero, iphone, tattoo.) Tenker spesielt på:

-sms problemet

-krever litt innsikt for å få den tilpasset sitt bruk (har kanskje ikke den største datainnsikten)

-store kostnader med å laste ned med 3g (?)

 

Har som sagt veldig lyst på denne, og skal bestille telefon i dag.

 

Er hd2 det rette selv om man ikke er ekspert på windows og data? :)

 

SMS problemet skal være fikset i den siste ROM oppdateringen - er usikker på om den er offisielt sluppet, men den kan lastes ned på f.eks. xda developers

 

Tilpasning er enkelt i HTC sense grensesnittet (som ligger oppå Windows Mobile)

 

Kostnader med nedlastning har med abonnementstypen og ikke selve telefonen å gjøre

Lenke til kommentar

Er deres HTC HD2 følgende?:

 

Når jeg skal ringe noen, klikker jeg "Tale" og setter telefonen til øret - da blir lyset på skjermen skrudd av, men når summetonen kommer - skrus lyset på igjen, og hvis jeg da flytter telefonen fra øret og tilbake vil skjermen skru seg av igjen. Dette skjer enda en gang til når personen jeg ringer tar telefonen.

Lenke til kommentar

Er deres HTC HD2 følgende?:

 

Når jeg skal ringe noen, klikker jeg "Tale" og setter telefonen til øret - da blir lyset på skjermen skrudd av, men når summetonen kommer - skrus lyset på igjen, og hvis jeg da flytter telefonen fra øret og tilbake vil skjermen skru seg av igjen. Dette skjer enda en gang til når personen jeg ringer tar telefonen.

 

Hørtes merkelig ut, når jeg trykker på tale og setter den intill øret, så er lyset avskrudd helt til jeg eller han som jeg snakker med avslutter samtalen.

Lenke til kommentar

Da endte eg opp med å bestille hd2. Gleder meg vilt til å få den!!

Tenkte å bestille litt ekstrautstyr med det samme. Føler spsielt at eg trenger ei solid veske siden eg ser for meg å måte ha den mye i jakkelomme samen med andre ting i forbindelse med jobb/reise.

 

Har sett på denne fra htc.com Linkylink men den er jo dyr da. Kunne godt tenke meg en som beskytter hele telefonen inkludert kamerlinse. Det ser nemlig ut som om de fleste har åpning for linsa, og det ønsker eg ikkje.

 

Ønsker tips til å kjøpe:

-Solid veske. (Gjør ingenting om denne er stor da den skal brukes til "transport." Kan kjøpe en lettere til daglig bruk, og de har eg sett mangen av)

-Dokkingstasjon (har sett bilder av en som har integrert micro usb og 3,5mm jack)

-Ekstra batteri

-Evt annet nyttig og unyttig til hd2 :)

-Gode og billige nettbutikker som har desse varene...

Lenke til kommentar
Da endte eg opp med å bestille hd2. Gleder meg vilt til å få den!!

Tenkte å bestille litt ekstrautstyr med det samme. Føler spsielt at eg trenger ei solid veske siden eg ser for meg å måte ha den mye i jakkelomme samen med andre ting i forbindelse med jobb/reise.

 

Har sett på denne fra htc.com Linkylink men den er jo dyr da. Kunne godt tenke meg en som beskytter hele telefonen inkludert kamerlinse. Det ser nemlig ut som om de fleste har åpning for linsa, og det ønsker eg ikkje.

 

Ønsker tips til å kjøpe:

-Solid veske. (Gjør ingenting om denne er stor da den skal brukes til "transport." Kan kjøpe en lettere til daglig bruk, og de har eg sett mangen av)

-Dokkingstasjon (har sett bilder av en som har integrert micro usb og 3,5mm jack)

-Ekstra batteri

-Evt annet nyttig og unyttig til hd2 :)

-Gode og billige nettbutikker som har desse varene...

Ebay.

Lenke til kommentar
Sikkert posta før, men bare legger den inn igjen

 

http://www.freewarepocketpc.net/opnmarket/

 

Last ned denne på hd2, det er en slags marketplace med masse apps til Windows mobile ;)

Masse kult..

 

Takk, supert. Dette gjorde susen. Nå har HD2 en marketplace, med masse snæks som ikke koster noe.

 

Ja veldig bra men har et lite problem, etter å ha installert enkelte av program så finner jeg ikke noe icon til å starte programmet?

Endret av avorkinn
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg får kjøpt docking stasjonen?

yep.......prøv www.spiderfoot.com gratis frakt, billig og flere alternativer :) har også kjøpt vesken til ca 6 dollar, og carmount med billader....billig og bra

 

edit: www.spider-foot.com :)

 

Takk for tipset. Det var en utrolig bra nettbutikk.

 

No problem :-)

Det beste er at alt ligger under 200 kroners grensen :-)

Sørg for at du bestiller rett kontakt, dvs eu:

 

http://www.spider-foot.com/2x-akku-usb-wan...0-eu-p-597.html

Lenke til kommentar
Er gira på denne telefonen selv.

 

Lønner det seg å vente på neste batch (som kommer til butikkene veldig snart) eller

kjøpe en av de tidligere? Alle buggs som er rapportert kan vel fikses med Rom-update og patches?

 

Var en av de første til å skaffe meg N97, og da var det GPS-feil, kamera feil og masse piss

med første batch fra telefonene.

 

 

Er det noen fysiske butikker som har denne inne til tilnærmet nettbutikk-pris?

Det er jo ikke umulig at den kommer med 2GB rom slik som i USA. Jeg hadde ventet hadde jeg vist den ble lansert med dette

Lenke til kommentar
Da endte eg opp med å bestille hd2. Gleder meg vilt til å få den!!

Tenkte å bestille litt ekstrautstyr med det samme. Føler spsielt at eg trenger ei solid veske siden eg ser for meg å måte ha den mye i jakkelomme samen med andre ting i forbindelse med jobb/reise.

 

Har sett på denne fra htc.com Linkylink men den er jo dyr da. Kunne godt tenke meg en som beskytter hele telefonen inkludert kamerlinse. Det ser nemlig ut som om de fleste har åpning for linsa, og det ønsker eg ikkje.

 

Ønsker tips til å kjøpe:

-Solid veske. (Gjør ingenting om denne er stor da den skal brukes til "transport." Kan kjøpe en lettere til daglig bruk, og de har eg sett mangen av)

-Dokkingstasjon (har sett bilder av en som har integrert micro usb og 3,5mm jack)

-Ekstra batteri

-Evt annet nyttig og unyttig til hd2 :)

-Gode og billige nettbutikker som har desse varene...

 

Den vesken har jeg. Kjempefornøyd med den, men det er åpning til kameralinsen - det kommer ikke frem fra bildene tror jeg. Lyd, kamera og led lys er det en felles åpning for. Telefonen sitter som støpt og er god beskyttet ellers, Magnet på lukkeklaff

Endret av Tom Ames
Lenke til kommentar
Skal kjøpe ny telefon, og har veldig lyst på hd2. Den ser fantastisk ut, og har en relativt grei pris.

 

Men eg er veldig usikker på om skal gå for den. Ha lest igjennom denne og andre tråder og er litt bekymret for om det er et bra kjøp eller ikkje (i forhold til f.eks htc hero, iphone, tattoo.) Tenker spesielt på:

-sms problemet

-krever litt innsikt for å få den tilpasset sitt bruk (har kanskje ikke den største datainnsikten)

-store kostnader med å laste ned med 3g (?)

 

Har som sagt veldig lyst på denne, og skal bestille telefon i dag.

 

Er hd2 det rette selv om man ikke er ekspert på windows og data? :)

 

 

SMS problemet skal være fikset i den siste ROM oppdateringen - er usikker på om den er offisielt sluppet, men den kan lastes ned på f.eks. xda developers

 

Tilpasning er enkelt i HTC sense grensesnittet (som ligger oppå Windows Mobile)

 

Kostnader med nedlastning har med abonnementstypen og ikke selve telefonen å gjøre

 

Så man kan forsåvidt si at SMS problemet ikke er fikset for norske telefoner ennå, og ei heller bekreftet fikset i siste rom internasjonalt.

Endret av Tom Ames
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...