Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderte egentlig å kjøpe Omnia HD, men etter å ha lest og sett reviews av denne telefonen vurderer jeg å bestille den . Orker ikke lese hele tråden, men er det "eneste" problemet SMSn? Gjør meg iallefall ikke noe å vente på en fix til det etter at jeg har fått den.

Er tlf også verdt å bestille med surfeabonnement?

Endret av Matesyahi
Lenke til kommentar
Kommer ann på hvor du bor,

Bor du i Oslo er det nok av åpene wifi punkter du kan bruke :)

Bor nok ikke i Oslo :)

 

Vurderer å bestille den med NetCom FlexiTalk 199, SMSpakke og surfepakke, men lurer på om det blir veldig dyrt om jeg har forstått abonnementet riktig, altså 199 i mnd + de to pakkene :)

 

Edit: Ser ut til at det blir HTC HD2 med iConnect + SMS-pakken istedenfor. :) Bare å vente på svar fra Telenor om oppsigelse av abonnement nå :)

Endret av Matesyahi
Lenke til kommentar
For min del er det fordi den ikke helt passer meg. Har ikke helt fått den følelsen av ny telefon, hvis du skjønner. Men telefonen er bra den.

 

Hehe, at den ikke passer deg er greit, men ifølge denne tråden er den jo defekt i tillegg.

Kan også legge til at grunnen til at jeg anser telefonen som mangelfull er pga HTC sine tabber med Sense, som strengt tatt fortsatt er beta.

Lenke til kommentar
Hm, 3 stykk som vil selge telefonen sin på rappen. Kanskje jeg burde vurdere om jeg bare skal hoppe over denne modellen og vente på neste :p Kjøper den uansett ikke brukt for 4k og neppe ny for 5k.

 

2500,- for tlf med NetCom iConnect ;)

Endret av Matesyahi
Lenke til kommentar
og hvorfor vil dere 3 sistnevnte selge tlf deres? Ikke fornøyd? :no:

 

Aldri vært så fornøyd med en telefon før jeg! Men jeg elsker å prøve nye ting, og vurderer en android. Mest pga spotify klient. Har uansett 2 stk HD2. En til jobb, en til gøy!

Endret av datating
Fjernet annonse.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...