Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Eh. Alle problemene folk finner frem ligger i Sense, ikke i WM. Det er i Sense SMS-problemet ligger, det er i Sense alarm-problemet ligger, det er i Sense volum-problemet ligger, det er i Sense minnekort-problemet ligger.

Grunnen til at anmeldere ikke skjønner dette, er at de ikke har nok tid til å faktisk teste telefonen skikkelig.

Jeg kommer til å anta at du ikke kommer til å skifte syn ang. WM, siden det er ganske tydelig at du allerede har bestemt deg for å hate operativsystemet. Jeg synes holdningen din er patetisk, siden de aller fleste problemene som spesifikt til HD2 forsvinner når du slår av Sense.

 

Ta SMS-problemet som et eksempel. Slår du av Sense, eller HTC Messaging, så forsvinner problemet med at SMS ikke blir sendt. Dette er bekreftet både her og på XDA. Men ifølge deg, så er dette WinMo sin skyld, og ikke en utrolig dårlig jobb fra HTC.

 

Dette viser egentlig bare at HTC ikke burde komme med eget OS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eh. Alle problemene folk finner frem ligger i Sense, ikke i WM. Det er i Sense SMS-problemet ligger, det er i Sense alarm-problemet ligger, det er i Sense volum-problemet ligger, det er i Sense minnekort-problemet ligger.

Grunnen til at anmeldere ikke skjønner dette, er at de ikke har nok tid til å faktisk teste telefonen skikkelig.

Jeg kommer til å anta at du ikke kommer til å skifte syn ang. WM, siden det er ganske tydelig at du allerede har bestemt deg for å hate operativsystemet. Jeg synes holdningen din er patetisk, siden de aller fleste problemene som spesifikt til HD2 forsvinner når du slår av Sense.

 

Ta SMS-problemet som et eksempel. Slår du av Sense, eller HTC Messaging, så forsvinner problemet med at SMS ikke blir sendt. Dette er bekreftet både her og på XDA. Men ifølge deg, så er dette WinMo sin skyld, og ikke en utrolig dårlig jobb fra HTC.

 

Dette viser egentlig bare at HTC ikke burde komme med eget OS.

 

Ganske enig i synspunktet ditt her. Men det kommer fix på dette. Jeg fikk mail av htc for 2 dager siden, Da skulle de slippe ut noen fixer i slutten av januar. Jeg liker godt WM, veldig bra med muligheter! men ikke så eyecandy. Ta f.eks Acer F1, den slo ikke ann i det hele tatt. Alle annmeldere skrøyter sense opp i skyene, så når alle feilene blir rettet så vil det jo bli meget bra.

 

Har du tatt bort sense du?

 

Ellers må du skjerpe deg litt på måten du skriver her..

 

1. Jeg har aldri sagt jeg hater WM, har sagt flere ganger sagt at det er det beste OS`et med tanke på funksjoner osv, bare det ikke er fult så brukervennlig og eyecandy.

 

2. Jeg har heller aldri noen gang at sms-feilen ligger i WM. Hvor har du fått dette ifra? Copy and paste

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Varier på hva jeg skal. Skal jeg bare høre på musikk og kanskje bruke Opera, så lar jeg Sense kjøre. Skal jeg sende SMS og lignende, så slår jeg det av. Passe tungvint, men til HTC får ut fingeren så må jeg gjøre det sånn.

 

Og HTC lovte en fiks til SMS i slutten av desember, så jeg holder ikke pusten akkurat.

Lenke til kommentar

Jeg er og veldig fan av Sense, men og av WM. Desse 2 kombinert ilag er gull verdt. Ta signaturen til hdlover som et eksempel. Der ser du at Sense "knuser" brukervennligheten til 3gs. Dette hadde ikke skjedd om du hadde kun hatt WM. Men så har du det positive med WM. Frihet! Funksjonsrikt som bare pokker. Alt i alt så er jeg veldig godt fornøyd med måten det er gjort på.

Alt som er mindre bra kommer det fix til.

Lenke til kommentar
Har noen av de som bestilte fra elkjøp for 3999,- fått telefonen sin ennå?

Jeg fikk mail med kvittering for ordren den 14.01, men har fortsatt ikke sett noe til telefonen...

 

Har opplevd det samme; ringte derfor Kundeservice i går og da sa de at det hadde vært 'noe rot' med utsendelsen av HTC Leo - min egen bestilling inkludert! De hadde ikke sendt den ennå ...

 

Jeg fikk min nyttårsaften....

Lenke til kommentar

Har nettopp fått HD2, og laster inn forskjellige program som jeg hadde på HD, men nå får jeg beskjed at det ikke er ledig plass i minne. Når jeg sjekker dette, får jeg opp "total lagringsplass 180MB, total program 336MB". Her må det være noe feil. Noen som vet?

Endret av texasen
Lenke til kommentar
Har nettopp fått HD2, og laster inn forskjellige program som jeg hadde på HD, men nå får jeg beskjed at det ikke er ledig plass i minne. Når jeg sjekker dette, får jeg opp "total lagringsplass 180MB, total program 336MB". Her må det være noe feil. Noen som vet?

 

Om du har lastet alle programmene inn på minnekortet som jeg tror du har gjort vel? last ned minnekort fixen på htc sin side.

Lenke til kommentar
Har nettopp fått HD2, og laster inn forskjellige program som jeg hadde på HD, men nå får jeg beskjed at det ikke er ledig plass i minne. Når jeg sjekker dette, får jeg opp "total lagringsplass 180MB, total program 336MB". Her må det være noe feil. Noen som vet?

 

Om du har lastet alle programmene inn på minnekortet som jeg tror du har gjort vel? last ned minnekort fixen på htc sin side.

 

Får feilmelding når jeg skal installere exe program.( ikke et gyldig win32-program)

Lenke til kommentar
Får feilmelding når jeg skal installere exe program.( ikke et gyldig win32-program)

 

Hvis du ikke kan installere den på mobilen, så gjør det gjennom pcen:) Lykke til

 

Det er nettopp det jeg har gjort. lastet ned til pcen, klikket på exe filen mens tlf var koblet til. Dette har fungert på HTC HD som jeg hadde før denne.

Lenke til kommentar
Får feilmelding når jeg skal installere exe program.( ikke et gyldig win32-program)

 

Hvis du ikke kan installere den på mobilen, så gjør det gjennom pcen:) Lykke til

 

Det er nettopp det jeg har gjort. lastet ned til pcen, klikket på exe filen mens tlf var koblet til. Dette har fungert på HTC HD som jeg hadde før denne.

 

Har du lastet ned Netframework 3.5 ?

Lenke til kommentar
Får feilmelding når jeg skal installere exe program.( ikke et gyldig win32-program)

 

Hvis du ikke kan installere den på mobilen, så gjør det gjennom pcen:) Lykke til

 

Det er nettopp det jeg har gjort. lastet ned til pcen, klikket på exe filen mens tlf var koblet til. Dette har fungert på HTC HD som jeg hadde før denne.

 

Har du lastet ned Netframework 3.5 ?

 

Ja, denne er installert

Lenke til kommentar
Ja, denne er installert

 

Har du lagt inn filen på mobilen og prøvd å innstallert den der ifra?

 

Det har jeg gjort nå. Installeringen går greit direkte til tlf, men problemet med bare 180MB lagring er der fremdeles.

 

Innstaller alt på minnekortet.

 

Får ikke spørsmål om hvor jeg vil lagre.

Lenke til kommentar
Ja, denne er installert

 

Har du lagt inn filen på mobilen og prøvd å innstallert den der ifra?

 

Det har jeg gjort nå. Installeringen går greit direkte til tlf, men problemet med bare 180MB lagring er der fremdeles.

 

Innstaller alt på minnekortet.

 

Får ikke spørsmål om hvor jeg vil lagre.

 

Kun de viktigste programmene legger seg rett inn på enheten.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...