Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Har akkurat fått meg HD2, putta den i laderen akkurat..

Nå lurer jeg på følgende:

 

1. Hvis jeg får sms-problemer, hva skal jeg laste ned da?

2. Jeg er ikke interessert i at tlf skal være på nett hele tiden. Hvordan skrur jeg av dette? Jeg vil kun være på nett, hvis det er et hjemmenettverk eller på skolen..

3. Når jeg synkroniserer tlf med pc, er det bare å lage seg en mappe og legge alle ting jeg laster ned i den mappen? For eks programmer, og kjører det derfra?

 

Vet at disse spm sikkert har vært oppe flere ganger, men er så lang tråd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akkurat fått meg HD2, putta den i laderen akkurat..

Nå lurer jeg på følgende:

 

1. Hvis jeg får sms-problemer, hva skal jeg laste ned da?

2. Jeg er ikke interessert i at tlf skal være på nett hele tiden. Hvordan skrur jeg av dette? Jeg vil kun være på nett, hvis det er et hjemmenettverk eller på skolen..

3. Når jeg synkroniserer tlf med pc, er det bare å lage seg en mappe og legge alle ting jeg laster ned i den mappen? For eks programmer, og kjører det derfra?

 

Vet at disse spm sikkert har vært oppe flere ganger, men er så lang tråd!

 

Ser på posten nedenfor at ny rom er kommet til danske htc sine brukere, så da er den vel rundt hjørnet her også. Den fikser kanskje sms problemene. Datatrafikk kan stoppes ved å slå av automatisk oppdatering av været og slå av pushmail under innstillinger. Da tror jeg ikke du bruker noe data uten at du logger på selv. Er visst et program som gir deg oversikt over datatrafikken, husker ikke navnet, men du finner det i tråden her.

Lenke til kommentar

Leter fortsatt etter den dockingstasjonen som har integrert 3,5mm jack slik at han kan ha telefonen i docken, og evt koble til trådløst headset, koble til anlegg etc samtidig som man lader.

 

altså: I tillegg til micro usb i dockingstasjonen var det også 3,5mm jack plassert ved siden av slik at man kan plugge begge hull (:hmm:) på telefonen. Er sikker på at det har blitt postet et bilde av denne her på forumet, men huske ikke i hvilken tråd. Noen som kjenner til denne?

Lenke til kommentar

lastet ned RAMsweaper via OpnMarket.. Har lastet ned og valgt at jeg skal innstallere på Storage Card, men finner den ikke?? Den ligger ikke på menyen min.. anyone?

 

EDIT: fant ut hvor den var..

 

Men når jeg skal kjøre et program, så får jeg opp en feilmelding hvor det står "Dette programmet krever en nyere versjon av Microsoft .NET Compact Framework enn versjonen som er installert på denne enheten.

 

Tlf min er som sagt helt ny, er det noe jeg må oppdatere eller no?

Endret av fearat
Lenke til kommentar

Når jeg skal kjøre et program, så får jeg opp en feilmelding hvor det står "Dette programmet krever en nyere versjon av Microsoft .NET Compact Framework enn versjonen som er installert på denne enheten.

 

Tlf min er som sagt helt ny, er det noe jeg må oppdatere eller no? Hvordan fikser jeg dette problemet?

Lenke til kommentar
Når jeg skal kjøre et program, så får jeg opp en feilmelding hvor det står "Dette programmet krever en nyere versjon av Microsoft .NET Compact Framework enn versjonen som er installert på denne enheten.

 

Tlf min er som sagt helt ny, er det noe jeg må oppdatere eller no? Hvordan fikser jeg dette problemet?

 

Last med Netframework 3.5

Lenke til kommentar
Den nye norske ROM ligger på de danske HTC sidene, holder på å laste ned nå :)

 

Sjekk hva jeg skrev litt lenger opp.

 

Så det, skal se hva som skjer når jeg begynner å innstalere.

 

gir du beskjed med en gang?

 

 

 

Det funka som bare det, har nå 1.66.409.1 (76641)NOR :)

 

da starter jeg min ROM oppgradering om 5 sec!

 

Improved Functions:

 

Keeping in touch has always been very important, and this update delivers fast and reliable SMS messaging.

 

EDIT: Installen gikk knirkefint og nå er 1.66 på plass;)

Endret av hax2010
Lenke til kommentar
Den nye norske ROM ligger på de danske HTC sidene, holder på å laste ned nå :)

 

Sjekk hva jeg skrev litt lenger opp.

 

Så det, skal se hva som skjer når jeg begynner å innstalere.

 

gir du beskjed med en gang?

 

 

 

Det funka som bare det, har nå 1.66.409.1 (76641)NOR :)

 

da starter jeg min ROM oppgradering om 5 sec!

 

Improved Functions:

 

Keeping in touch has always been very important, and this update delivers fast and reliable SMS messaging.

 

Gjør det, jeg koser meg med å legge inn "dusk" igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...