Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som om dette var en nydelig fiks ja :)

 

En ting jeg stusser på med min telefon er når jeg har skrevet en melding og leter frem mottakeren, så ligger alle kontaktene dobbelt opp i denne listen. Akkurat som om den viser både kontakter og SIM kontakter. (Har kopi av alle kontaktene på SIM kortet også i tilfelle telefonen skulle gå i stykker).

 

I den 'vanlige' kontaktlista er alt riktig, det er kun når jeg skal sende sms..noen tips?

Lenke til kommentar
Hallo HD2 eiere,

 

Har et problem med mail,

 

Jeg har en Gmail konto, Denne har ca 15 mapper med mange epost i. Jeg har satt opp Imap mail på HD2 til Gmail og synkronisert alle mapper med Gmail kontoen min.

 

Når jeg nå trykker send motta bruker den ca 5 minutter på denne prosessen. virker som han skal sjekke alle epost som ligger i mappene.

 

Er det noen måte og få denne prossesen kjappere på?

 

Husker at når jeg gjore det på min gammle Iphone tok det max 15 sek.

 

Håper dere kan hjelpe meg.

 

Plees help me!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
1. Finn filen som starter programmet i filutforskeren.

2. Hold fingeren på filen -> kopier.

3. Gå til Min enhet/Windows/Startmeny/Programmer

4. Meny -> Rediger -> Lim inn snarvei.

 

Takker :thumbup:

 

This update for HTC HD2 messaging lets you reach out to your friends and family with instant notifications. Keeping in touch has always been very important, and this update delivers just that: fast and reliable SMS messaging.

 

Nesten komisk hvordan HTC skriver disse hotfixene. hvorfor ikke bare skrive hva som er fiksa? :roll:

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar

Er det no særlig forskjell på class 2 og class 6, microsdhc 16gb? jeg har class2 nå, å ser att det henger igjen når jeg skal bla gjennom bildene jeg har på telefonen. jeg bestilte likesågodt et Lexar Class6 kort fra cdon.com. litt dyrt, men satser på att det blir litt raskere.

 

http://cdon.no/elektronikk/lexar_microsdhc...ss_6%29-7641178

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar

Fikk akkurat mail (med sporingsnummer,) om HTC HD2'en jeg bestilte fra Elkjøp (til 3.999,-) er sendt. Vet at man helst vil ha innlegg om tekniske ting i denne tråden, men siden så mange venter på den fra Elkjøp, så ville jeg bare informere om det. Spørs vel om den rekker frem til helgen, men neste uke ihvertfall!

Lenke til kommentar

Jeg syns de la til en veldig unødvendig ting i SMS hotfixen.

Hvis man klikker på en valgt Meldinger i Meldinger-tabben, så åpnes samtalen til vedkommende, MEN i den nye hotfixen så blir den meldingen du trykka markert ETTER at den har lasta alle meldingene.

 

Hvis det var forståelig.

Lenke til kommentar
Du hentet også filen fra den norske HTC siden? Vet ikke om det har noe å si, men...

 

Ja, hentet den fra den linken du la ut her litt lenger oppe på siden.

 

sikker på at du tok Europe 2? på den siden?

 

Po[wP]ow: Merka det jeg og..

 

Tok Europe 1, men prøvde europe 2 nå, men fikk samme feilmelding ??

Lenke til kommentar
Fikk akkurat mail (med sporingsnummer,) om HTC HD2'en jeg bestilte fra Elkjøp (til 3.999,-) er sendt. Vet at man helst vil ha innlegg om tekniske ting i denne tråden, men siden så mange venter på den fra Elkjøp, så ville jeg bare informere om det. Spørs vel om den rekker frem til helgen, men neste uke ihvertfall!
Ja fikk den mailen også. Blir de sendt fra sverige?

 

Eg hadde gitt opp håpet med å få fatt i denne og bestile likeså 2stk HTC Nexus one fra statene natt til idag.

 

Kommer vel til å ha begge mobilene i løpet av neste uke... så bestemmer eg meg for hvilket eg kommer til å beholde. :p

Lenke til kommentar
Hvordan er batterilevetiden hos dere? Jeg har ladet tre ganger siden jeg fikk den mandag. Ladet sist i går morges, og nå er den allerede nede på 29%. Har ikke brukt den så veldig mye det siste døgnet, og har slått av wifi.

 

Mener batterilevetiden økte betraktelig etter ROM-oppdateringen, uten at jeg kan dokumentere dette...

 

Noen som har en fix eller cab for å slå av datatilkoblingen etter automatisk oppdatering?

 

Telefonen kobler seg opp mot telenettet hver time for å pushe mail, men den slår seg ikke av igjen når den er ferdig. Dette er litt irriterende. Ikke at jeg er redd for datamengder/kostnad osv, men den vil jo nødvendigvis trekke mer strøm når den konstant er på HSPDA eller 3G- nettet.

 

Det kan tenkes at denne gjør det du vil: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=603228

 

Merk at denne bare kobler fra datatilkoblingen etter inaktivitet.

 

Takker, var nøyaktig det jeg var på jakt etter. Har foreløpig ikke fått den til å virke, da...

Lenke til kommentar
Du hentet også filen fra den norske HTC siden? Vet ikke om det har noe å si, men...

 

Ja, hentet den fra den linken du la ut her litt lenger oppe på siden.

 

sikker på at du tok Europe 2? på den siden?

 

Po[wP]ow: Merka det jeg og..

 

Tok Europe 1, men prøvde europe 2 nå, men fikk samme feilmelding ??

 

Har samme problemet selv, får ikke installert hotfix'en. Er tydeligvis ikke kompatibel med "my device"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...