Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Halloen

 

Har et problem med HD2 og Tele2.

 

Telefonen står på "roming" heletiden. Dette har vell med at tele2 har sine severe i sverige. Det er ikke noen extra kostader med å bruke dette.Men vær gang telefonen kobler seg på nett må jeg bekrefte at jeg godtar bruk av Roming nett.

 

Er det noen måte å si til telefonen at han skal akseptere bruk av roming automatisk? slik at telefonen kan oppdatere akser,vær, epost automatisk uten at jeg må bekrefte dette hele tiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man skal sende lyd i en MMS, så får jeg ikke valgt én spesifik lyd jeg vil sende.

 

Når jeg velger lyd, så kommer jeg bare inn på en lang liste lyder, der de øverste er tyske gps-stemmer. Og hvis jeg prøver å scrolle ned, så går det ikke, jeg blir bare skutt opp til toppen av lista igjen.

 

EDIT: Jeg fant en workaround!

 

Noen andre som foresten har lagt merke til at SMS-programmet kan være ustabilt?

 

Opplevd to ganger at telefonen kjæsjer helt pga at SMS-programmet har kræsja. Da må jeg restarte telefonen.

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar
Da ble det til at samboeren min fikk HTC Touch HD2 til jul. Ser ut som kjøpet ikke var helt heldig; En del knoting, irritasjon osv, lite tastatur, altfor følsom skjerm. Fulgte et råd her og satte på plastbeskytter på skjermen.

 

Jeg trodde at telefonen kom med windows 6,5, men i OS'et står det at det er 5,2. Hvordan får man 6,5 på telefonen?

Har koblet tlf. til pc og HTC.com, men finner ikke noen oppdatering.

 

Og en ting til: Samboer'n har forsøkt et par ganger å laste ned flykart fra pc'n over på telefon, men programmet finnes ikke der.

 

Og når jeg åpner JBlend står det øverst: Ingen programmer installert. Hvordan har dere installert programmer?

 

Hittil er dette en skuffende telefon. Alt virker tungvint i forhold til min Nokia N97. Der er det bl.a. bare å trykke på et ikon, så oppdateres telefonen hos Nokia.

Men én ting overrasket på HD2, og det er kameraet. Det blir faktisk klare og skarpe bilder.

Sensitivitet kan fikses med BsB Tweaks. WinMo 6.5 er Windows CE 5.2. Oppdateringer lastes ned manuelt fra HTC.com. Programmer installeres ved å kopiere en exe eller cab fil fra PC/internett til minnekortet, og starte installasjonen med en filutforsker.

 

Tastaturet er stort nok, legg mobilen til side for landskapsmodus. Om ikke, så last ned "ChangeScreen" slik at programmet går i landskapsmodus.

 

Flykartet har jeg ingen aning om.

 

JBlend er for Java only.

 

 

Beklager å måtte dra frem igjen disse innleggene fra flere sider tilbake, men jeg glemte dessverre å takke for hjelpen.

Og det ser ut som han som bruker telefonen synes den bare blir bedre og bedre dess mer han blir kjent med den.

Så, takk for god hjelp! :)

 

Og flykartet er omtrent som veikart, bortsett fra veier, kryss, rundkjøringer osv. er det mest streker, punkter og tall å navigere etter.

Lenke til kommentar

Det har seg slik at etter soft-reset av telefonen har det dukket opp flere av samme ikon dette gjelder HTC_People HTC_Music og HTC_Calendar, forferdelig irriterende å ha dobbelt opp med ikoner som appåtil er hvite! Noen som har vært borti dette og hvordan skal jeg fikse det ? Dersom jeg sletter "Feil" HTC_XXX i windows mappa blir orginalen borte, men ikke duplikaten forblir og vis a versa.

Endret av jokkeS
Lenke til kommentar
Her er bilder av Fingerkeyboard med æøå:

post-203727-1262192027_thumb.jpgpost-203727-1262192031_thumb.jpg

 

Du kan bytte mellom alle slags farger, Lage dine egne snarveier. Programmere sånn at det skriver inn en hel setning med å bare holde nede en knapp. Osv... Fantastisk tastatur.

 

Hvordan får jeg de ikonene som du har? tenker da på start ikonet og alle de andre på toppen der. :)

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg kontrollen på hvor mye jeg har vært på nettet med telefonen. Har tele2 med mobilsurf large betaler 100kr for 1gb pr mnd. Hvor mye skal det til for og komme over denne grensen?

 

Hadde vært kjempeflott om noen vet om en lur måte og kunne kontrollere datatrafikken.

Lenke til kommentar

Hvordan er navigasjonsprogrammet som følger med? Har forstått det slik at man betaler noen kr for å få skandinavisk kartpakke? Kan man laste de ned på telefonen så man slipper å være koblet til nettet når man bruker det? Er det turn-by-turn navigasjon på programmet?

 

Tenkte jeg skulle vente litt med å kjøpe HD 2 til det kommer en fix på sms-problemet (eller har det allerede kommet?) også vil jeg avvente litt om det kommer noen hint fra Spotify at det vil komme en offisiell klient til WM.

 

Edit: Kan man koble telefonen til dataen og bruke programvare som gjør at man kan sende meldinger og slikt ifra telefonen ved å bruke dataen? Sånn som man kan gjøre med bla Nokia PC Suite.

Endret av ferrek
Lenke til kommentar

Bestiller min HD2 neste uke :) Telenor er utsolgt og får den ikke før 14/1 :( Jeg kommer til å bruke den sammen en Sonim XP3 Quest og tvilling sim. Jeg jobber mye ute og har ikke lyst å ødelegge HD2. Lurer på hvis jeg legger inn en avtale i kalenderen på Sonim kan jeg synce med hd2 senere eller må jeg legge inn på HD2 manuelt? Eller synce begge med laptoppen?

Lenke til kommentar
Halloen

 

Har et problem med HD2 og Tele2.

 

Telefonen står på "roming" heletiden. Dette har vell med at tele2 har sine severe i sverige. Det er ikke noen extra kostader med å bruke dette.Men vær gang telefonen kobler seg på nett må jeg bekrefte at jeg godtar bruk av Roming nett.

 

Er det noen måte å si til telefonen at han skal akseptere bruk av roming automatisk? slik at telefonen kan oppdatere akser,vær, epost automatisk uten at jeg må bekrefte dette hele tiden?

 

 

Ingen der ute som bruker Tele2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...