Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er utrolig fornøyd med HD2en min på nesten alle måter. Det største problemet for meg er at jeg syns den er upresis når jeg skriver meldinger. Det går bedre på iphone. Noen som opplever det samme eller er det bare meg som har pølsefingre? Det har blitt så ille at jeg nesten har sluttet å skrive sms.

 

Jeg har akkurat samme følelse, så ta det med ro hehe..

 

Legg inn fingerboard 2.1 isteden for HTC keyboardet. Og skru av den helt totalt misslykka ordboka som følger med..

 

Det gjorde iallfall susen for min del, får håpe den gjør det samme for deg=)

 

Hvilken ordbok? Den som er standard?

Lenke til kommentar

Finnes det Fingerkeyboard skin til HD2 som ikke har pilene i portrait?

 

Har selv vært på leit, og ikke funner noe enda:/

Synd. Det er en del som kunne vært lagd bedre der. Det gjelder jo også det standar keyboarded.

Jeg syns Backspace-knappen er altfor liten, bommer alltid og skriver "ææææææææææ" istedenfor.

Lenke til kommentar
Jeg er utrolig fornøyd med HD2en min på nesten alle måter. Det største problemet for meg er at jeg syns den er upresis når jeg skriver meldinger. Det går bedre på iphone. Noen som opplever det samme eller er det bare meg som har pølsefingre? Det har blitt så ille at jeg nesten har sluttet å skrive sms.

 

Jeg har akkurat samme følelse, så ta det med ro hehe..

 

Legg inn fingerboard 2.1 isteden for HTC keyboardet. Og skru av den helt totalt misslykka ordboka som følger med..

 

Det gjorde iallfall susen for min del, får håpe den gjør det samme for deg=)

 

Hvilken ordbok? Den som er standard?

 

 

Var den orginale T9 ordboka til HTC jeg tenkte på..

Lenke til kommentar

Når eg trykker på verktøylinja heilt øverst (varslinger), så ser eg at edge eller 3g har kobla seg automatisk på, og det stod "Netcom 3G 1:15:03 eller noko sånt", vil det seie at eg har vore kobla til internett med 3G så lenge? Det vil jo vere dyrt! og det har skjedd fleire gangar! Korleis gjer eg slik at eg slår av og på dei forskjellige tilkoblingane når eg vil? Sånn som eg kan gjere med bluetooth for eksempel.

Lenke til kommentar
Når eg trykker på verktøylinja heilt øverst (varslinger), så ser eg at edge eller 3g har kobla seg automatisk på, og det stod "Netcom 3G 1:15:03 eller noko sånt", vil det seie at eg har vore kobla til internett med 3G så lenge? Det vil jo vere dyrt! og det har skjedd fleire gangar! Korleis gjer eg slik at eg slår av og på dei forskjellige tilkoblingane når eg vil? Sånn som eg kan gjere med bluetooth for eksempel.

 

 

Selvom det står at du har vært tilkoblet så lenge så blir det satt på regningen din, så lenge du ikke har surfet hele denne tiden. Når det står å tikker og går den timeren, så betyr det ikke at du er på internett. Så lenge du ikke har gått inn på noen sider så trekker den ikke dette. Den trekker hvor mange kilobyte du bruker. Altså når du laster f.eks. diskusjon.no, så blir du belastet for hvor mange kilobytes diskusjon.no er på. :)

 

Hvis du vil så kan du innstalere MoDaCo NoData. Denne appen kan du velge hvilken tilkobling som skal være av eller på. Hvis du velger å ikke ha på GPRS, så vil telefonen din ikke gå inn å oppdatere været osv. Hvis du skal bruke internett og fortsatt har den av, så vil du ikke komme inn før du har skrudd den på igjen. Du finner dette programmet på XDA sitt forum :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...