Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har installert SPB mobile shell på telefonen nå, sammen med et program som skal få den til å komme fram når jeg trykker "home-screen".

Men når jeg gjør det, eller trykker "SPB Home" for den saks skyld, kommer jeg bare et millisekund inn i spb hjemmesiden, for så å hoppe tilbake til den vanlige.

Noen som vet hva som er galt?

Lenke til kommentar
iphone fans sier at Iphone er mer brukervennlig en hd2. Da kan dere andre vise de denne filmen her som er en liten smakebit som beviser det motsatte:

Så spør dere om de i det hele tatt har hørt om HTC Sense og touchflo-3d. Eller i det hele tatt vært borti en hd2

Du burde ikke henvise til noen som ikke kan være objektive. Jeg har sett flere omtaler fra Brandon Miniman og alle har undertoner av personlige meninger som ikke burde preget objektive sammenligninger.

Lenke til kommentar
iphone fans sier at Iphone er mer brukervennlig en hd2. Da kan dere andre vise de denne filmen her som er en liten smakebit som beviser det motsatte:

Så spør dere om de i det hele tatt har hørt om HTC Sense og touchflo-3d. Eller i det hele tatt vært borti en hd2

Du burde ikke henvise til noen som ikke kan være objektive. Jeg har sett flere omtaler fra Brandon Miniman og alle har undertoner av personlige meninger som ikke burde preget objektive sammenligninger.

 

Han omtales som en Iphone fan da(var i hvertfall), og jobber for pocketnow.com

I tillegg han skal være en av de som har mest peiling på de nye flaggskipene som kommer ut på markedet pr. dags dato.

Hans synspunkter i videoen vil vel de fleste være enige i, som har prøvd begge enhetene.

Anmeldere går alltid ut fra sine egne synspunkter, bare de fremlegger det ikke på den måten.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar
Har installert SPB mobile shell på telefonen nå, sammen med et program som skal få den til å komme fram når jeg trykker "home-screen".

Men når jeg gjør det, eller trykker "SPB Home" for den saks skyld, kommer jeg bare et millisekund inn i spb hjemmesiden, for så å hoppe tilbake til den vanlige.

Noen som vet hva som er galt?

Du kan ikke kjøre begge deler på HD2 ennå.

Lenke til kommentar
Han omtales som en Iphone fan da(var i hvertfall), og jobber for pocketnow.com

I tillegg han skal være en av de som har mest peiling på de nye flaggskipene som kommer ut på markedet pr. dags dato.

 

Pocketnow.com har ikke anmeldt en eneste Apple-telefon så vet ikke hvor mye jeg skal si på subjektiv mening.

Lenke til kommentar
Han omtales som en Iphone fan da(var i hvertfall), og jobber for pocketnow.com

I tillegg han skal være en av de som har mest peiling på de nye flaggskipene som kommer ut på markedet pr. dags dato.

 

Pocketnow.com har ikke anmeldt en eneste Apple-telefon så vet ikke hvor mye jeg skal si på subjektiv mening.

 

Jeg har sett at de har gjort det ja. Samtidig har de brukt iphonen som sammenligning mot de fleste nye mobiler.

 

Dessuten så snakker vel den relativt korte videoen for seg selv.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

 

Brandon åpner nettleseren på 5 sekunder og sier rett etter at det tok 2-3 sekunder. Merk deg spesielt hvordan han fordeler adverb til telefonene. Og avslutter med at "the only weakness with the HD2 is that the browser takes 2 or 3 times longer to launch than the iphone 3GS.", når 3GS jevnt over gjør det bedre på nettlesing. Han vier ikke mye applaus til 3GS for å være bedre på pinch zoom, doubletap zoom, native zoom og tabbed browsing. De eneste faktiske fordelene han nevner om HD2, er relatert til the opplagte at HD2 har en større skjerm.

 

Men du skjønner fort at den videoen ikke handler om å sammenligne to telefoner, men om HD2. Derfor liker jeg ikke brandon (og de fleste andre anmeldere på nett, for den slags skyld. Det er få som er subjektive. Jeg liker han russiske på phonearena.com, det er en av få).

Endret av apegryn
Lenke til kommentar

 

Brandon åpner nettleseren på 5 sekunder og sier rett etter at det tok 2-3 sekunder. Merk deg spesielt hvordan han fordeler adverb til telefonene. Og avslutter med at "the only weakness with the HD2 is that the browser takes 2 or 3 times longer to launch than the iphone 3GS.", når 3GS jevnt over gjør det bedre på nettlesing. Han vier ikke mye applaus til 3GS for å være bedre på pinch zoom, doubletap zoom, native zoom og tabbed browsing. De eneste faktiske fordelene han nevner om HD2, er relatert til the opplagte at HD2 har en større skjerm.

 

Du glemte at det tydelig vises firkantede grå og hvite bokser på HD2 om man scroller fortere enn programvaren kan rendre det. Dette er noe Apple har eliminert.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

 

Brandon åpner nettleseren på 5 sekunder og sier rett etter at det tok 2-3 sekunder. Merk deg spesielt hvordan han fordeler adverb til telefonene. Og avslutter med at "the only weakness with the HD2 is that the browser takes 2 or 3 times longer to launch than the iphone 3GS.", når 3GS jevnt over gjør det bedre på nettlesing. Han vier ikke mye applaus til 3GS for å være bedre på pinch zoom, doubletap zoom, native zoom og tabbed browsing. De eneste faktiske fordelene han nevner om HD2, er relatert til the opplagte at HD2 har en større skjerm.

 

Men du skjønner fort at den videoen ikke handler om å sammenligne to telefoner, men om HD2. Derfor liker jeg ikke brandon (og de fleste andre anmeldere på nett, for den slags skyld. Det er få som er subjektive. Jeg liker han russiske på phonearena.com, det er en av få).

 

Må si meg litt enig i det du skriver her ja. Men i den samme videon så sa han og at iphonen va kjappere å vende skjermen på den ene testen, da HD2`n faktisk var kjappere.

 

Når det kommer til surfinga så er det jo skjermen, oppløsningen og klarheten i bildet som gjør at denne er vel det råeste surfeenheten som er på markedet. I tillegg har den Opera 9,7 som er den raskeste nettleseren som er å få. Men videon viser at Iphonen er litt glattere i bevegelsene. Men nå har Opera 10 kommet ut som jeg har testet ut.

 

Her har pocketnow.com testet ut nettlesere til mobilene, der opera 9,7 er den klart raskeste:

http://pocketnow.com/tech-news/opera-mobil...rowser-in-speed

 

og Opera 10 blir reklamert å vær 50% raskere en 9,7 noe som jeg må si merkes godt.

 

Men over til Brandon igjen. Det er mye han glemte å si, og jeg må si meg litt enig med dine synspunker på din post.

 

Så har du det med videon som vi diskuterte i første omgang. Det vil ikke være lett å komme med motargument om hvorfor Iphonen skulle være bedre på den sammenligningen.

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Men han sammenligner jo en funksjon på HD2 som iphone ikke har (homescreen). Det er like rått parti som om vi skulle sammenlignet flash på HD2 og 3GS (som ikke har flash), selv om jeg har tilgode å komme over en slik videosammenligning : )

 

En homescreen er ikke unisont med et bra brukergrensesnitt. Jeg synest (min) i8910 har en bra homescreen, men et dårlig brukergrensesnitt (s60).

 

Jeg kjører forresten Opera 10 beta på cortex a8. Funker fjell det, men brukermessig er safari ennå et godt stykke foran. Økt nedlastingshastighet spiller ingen trille på wifi.

 

Ang. autorotate: For å få en korrekt sammenligning må flippen gjøres fort, da sensorene reagerer ved ulik tilt. Men så langt klarer ikke Brandon tenke. Første flipp var 3GS raskest, andre flipp var de like, han løftet HD2 ørlite tidligere enn 3GS, men gjorde det så sent at det er et dårlig sammenligningsgrunnlag. Jeg mistenker dessuten at han ikke har tatt hensyn, i særlig grad, til å reboote og slette all cache før testene.

Endret av apegryn
Lenke til kommentar
Men han sammenligner jo en funksjon på HD2 som iphone ikke har (homescreen).

 

Mener du at Iphonen ikke har en homescreen? Isåfall så er jeg nysjerrig på hvorfor det ikke tolkes som homescreen.

 

Og når det gjelder speed på surfingen, så har aldri en 3gs tatt en hd2 i noen som helst tester.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar
Heisann!

Sliter med å få MMS til å fyngere. har fulgt den oppskriften smartmobil ( http://www.smartmobil.no/index.php?option=...05&Itemid=9 )

 

Men får dette fortsatt ikkje til å fyngere... er det andre som også sliter med dette!

Har Tele2.

Har snakket med Tele2 om det og fekk henvisning til den siden!

Nå har ikke jeg Tele2, men min HD2 satte opp alt automatisk etter å ha puttet i simkortet og startet telefonen for første gang. Ville nå tro at din skulle gjort det samme.

Lenke til kommentar
Men han sammenligner jo en funksjon på HD2 som iphone ikke har (homescreen).

 

Mener du at Iphonen ikke har en homescreen? Isåfall så er jeg nysjerrig på hvorfor det ikke tolkes som homescreen.

 

Og når det gjelder speed på surfingen, så har aldri en 3gs tatt en hd2 i noen som helst tester.

 

Klart Iphone har startskjerm! Denne videoen var jo basert på nettopp det. Finn en mobil som ikke har homescreen... Da har du jaggu funnet en utvikler som har bommet.

 

Til dere som ikke helt vet hvilken video det er snakk om, så er det denne:

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...