Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg fikk meg HD2 i dag:D! Første jeg lurer på er hvordan jeg legger over kontaktene fra sim til den vakre, deilige mobilen?:)

 

1. Gå på "kontakter" (rett til høyre for homescreentegnet på touchflo-3d`n

2. trykk på "alle kontakter"

3. Trykk på "meny"

4. trykk på "Importer SIM-kontakter"

 

lett;)

Endret av HDlover
Lenke til kommentar
jeg fikk meg HD2 i dag:D! Første jeg lurer på er hvordan jeg legger over kontaktene fra sim til den vakre, deilige mobilen?:)

 

1. Gå på "kontakter" (rett til høyre for homescreentegnet på touchflo-3d`n

2. trykk på "alle kontakter"

3. Trykk på "meny"

4. trykk på "Importer SIM-kontakter"

 

lett;)

 

Det prøvde jeg i stad:P kommer bare opp 0 av 0 kopiert :( Skal egentlig bare få sletta dem, men det er en lås på de som er lagra på sim'en.. :mad:

Lenke til kommentar
jeg fikk meg HD2 i dag:D! Første jeg lurer på er hvordan jeg legger over kontaktene fra sim til den vakre, deilige mobilen?:)

 

1. Gå på "kontakter" (rett til høyre for homescreentegnet på touchflo-3d`n

2. trykk på "alle kontakter"

3. Trykk på "meny"

4. trykk på "Importer SIM-kontakter"

 

lett;)

 

Det prøvde jeg i stad:P kommer bare opp 0 av 0 kopiert :( Skal egentlig bare få sletta dem, men det er en lås på de som er lagra på sim'en.. :mad:

 

Sikker på at dei kontaktene du hadde på forrige mobil var lagret på sim-kortet?

Lenke til kommentar

da har jeg fått brukt telefonene litt, å så langt er den helt rå!

 

fått lagt inn alle hotfix, og div programmer. har bl.a lagt inn fingerkeyboard, taskbar og taskmanager. men har på startskjermen, altså når du trykker på start, fått 5 ekstra vinduer nederst av menyen. hva er dette?

 

HTC People

HTC Calendar

HTC Music

HTC Footprints

HTC Twitter

 

dette har jeg jo allerede ikoner til hvordan får jeg det vekk?

 

edit: skriveleifs!

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar
da har jeg fått brukt telefonene litt, å så langt er den helt rå!

 

fått lagt inn alle hotfix, og div programmer. har bl.a lagt inn fingerkeyboard, taskbar og taskmanager. men har på startskjermen, altså når du trykker på start, fått 5 ekstra vinduer nederst av menyen. hva er dette?

 

HTC People

HTC Calendar

HTC Music

HTC Footprints

HTC Twitter

 

dette har jeg jo allerede ikoner til hvordan får jeg det vekk?

 

edit: skriveleifs!

 

Jeg og hadde dette, men gå inn på Filutforsker(Min Enhet) -> Windows -> Startmeny (ikke Star Menu) -> Programmer -> Så sletter du dei du har nevnt over, det var dobbelt opp,, jeg sletta først dei med understrek, men fant ut at det var feil -.- så sletta jeg dei uten understrek, og da var dei vekk, gjor det akkurat, og da kom dei tilbake, så sletta dei engang til, og nå kom dei ikke tilbake trur jeg:)

 

edit: funket ikke -.- kom bare tilbake, men kom ikke tilbake dem som ikke var meningen å slette -.-

Endret av Got2b
Lenke til kommentar

skal prøve meg litt frem her. når dukket dette opp på din telefon? jeg installerte så mange programmer etter hverandre att jeg ikke fikk med meg hvilket av programmene det var. for det var ikke der før.

også en ting til jeg MÅ ha svar på.

 

hvordan vet jeg om jeg surfer på telenor som er abbonomentet mitt, eller wlan? holder det bare å koble til wlan så surfer jeg på det?? ganske greit å vite når man skal bruke internett eller nettradio!

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar
Mener du at Iphonen ikke har en homescreen? Isåfall så er jeg nysjerrig på hvorfor det ikke tolkes som homescreen.

Spørs kanskje hva du legger i homescreen, mulig jeg har en annen oppfatning enn deg hva det angår. I mine øyne har du et unlock screen, en homescreen og en meny på mange vanlige telefoner: Android, div. symbian, div. winmo, palm os.

 

Iphone os har unlock screen og meny.

 

Om du kaller det noe annet, er det helt greit, men du forstod poenget mitt nå?

Og når det gjelder speed på surfingen, så har aldri en 3gs tatt en hd2 i noen som helst tester.
Vær litt mer konkret.. Nettleseren viser å være bedre på iphone i diverse sammenligninger, inkl. videoen jeg har kommentert. Når du sier speed, mener du nedlastingshastighet via telefonnett?
Lenke til kommentar
Mener du at Iphonen ikke har en homescreen? Isåfall så er jeg nysjerrig på hvorfor det ikke tolkes som homescreen.

Spørs kanskje hva du legger i homescreen, mulig jeg har en annen oppfatning enn deg hva det angår. I mine øyne har du et unlock screen, en homescreen og en meny på mange vanlige telefoner: Android, div. symbian, div. winmo, palm os.

 

Iphone os har unlock screen og meny.

 

Om du kaller det noe annet, er det helt greit, men du forstod poenget mitt nå?

Og når det gjelder speed på surfingen, så har aldri en 3gs tatt en hd2 i noen som helst tester.
Vær litt mer konkret.. Nettleseren viser å være bedre på iphone i diverse sammenligninger, inkl. videoen jeg har kommentert. Når du sier speed, mener du nedlastingshastighet via telefonnett?

 

Alle startskjermer blir regnet som en homescreen. Men ser tenkemåten din ja. Men alle vil omtale den meyen som en homescreen da det viser nye meldinger, nye e-poster, ubesvarte anrop, svarveier til de viktigste tingene osv.

En meny vil være en eldre Sony ericsson f.eks. der man går fra homescreenen til selve menyen med alle ikonene. Iphone og andre smarttelefoner har limt isammen meny og homescreen, så de kaller det hele enkelt og greit bare for homescreen.

 

Når det gjeder "speeden" så mener jeg at fra den tiden du trykker på GO til siden er ferdig opplastet. Gjennomsnittlig så er Opera 9.7 raskere en noen andre nettlesere pr.idag og Opera 10 er uten tvil det råeste. Henviser til denne linken:

 

http://pocketnow.com/tech-news/opera-mobil...rowser-in-speed

Endret av hax2010
Lenke til kommentar
da har jeg fått brukt telefonene litt, å så langt er den helt rå!

 

fått lagt inn alle hotfix, og div programmer. har bl.a lagt inn fingerkeyboard, taskbar og taskmanager. men har på startskjermen, altså når du trykker på start, fått 5 ekstra vinduer nederst av menyen. hva er dette?

 

HTC People

HTC Calendar

HTC Music

HTC Footprints

HTC Twitter

 

dette har jeg jo allerede ikoner til hvordan får jeg det vekk?

 

edit: skriveleifs!

 

Gleder meg til min HD2 kommer, men tenker på de som skriver at en iPhone må jailbreakes for å få optimalt ut av den - ikke rent lite vi må installere på HD2'en for å få den tipp topp heller :)

Endret av Tom Ames
Lenke til kommentar
Det med Wifi: Autowifi om wifi er på.

 

okei, så da brukes wifi når den er slått på.

har et par spm til.

 

hvor velger jeg hvilken varseltone jeg vil ha på f.eks sms? jeg finner under lyd, kun ringetone, og om jeg vil ha div varslinger på eller av?

 

og på marketplace. jeg har norsk ROM, og finner norske progammer, og noen engelske, vil alt av engelske programmer vises der? eller må jeg ha engelsk rom da? evt hvor finner jeg alle engelske programmer?

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar
Endelig fant jeg en fin docking! Med ladestasjon for reservebatteri!

 

http://cgi.ebay.com/USB-Desktop-Battery-Ch...=item3efb01fac7

 

Kjøpte du den?

 

Ja, jeg kjøpte den! Blir digg å ha ved HTPC`en min! =)

 

Da har jeg fått dockingen min! Den fungerer utmerket! Syncer uten problem, og lader telefon samtifig! Det er også med en penn som blir opplyst i blått på siden av den! Et skikkelig bra produkt, som jeg varmt kan anbefale!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...