Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

OK, ingen som har peiling på om Coreplayer kan spille i bakgrunnen med telefonen av?

 

Da jeg egentlig likte den medfølgende musikkspilleren godt så lurer jeg på om det er mulig å finne denne som enkeltstående applikasjon eller er den kun å finne som en del av ROM'en? Ville prøvd å installere den igjen.

 

 

Hvordan har du klart å slette den medfølgende spilleren? Den ligger som en del av manilaen, om jeg ikke tar feil. Finnes kanskje en cab for den på XDA sine forum. Anbefaler å sjekke der. Har Coreplayer selv, den skal i utgangspunktet kunne spille musikk mens skjermen er av. Ser hvertfall at det er innstillinger for det i programmet. Har ikke testet selv. Selv ble jeg skuffet over avspillingen av film på Coreplayer. Merker godt at det ikke støtter hardware skikkelig. Den innebygde spilleren er ganske overlegen. Opplevde også at Coreplayer hengte seg i øst og vest den tiden jeg prøvde meg på det i går. Får se om jeg gidder å ta det i bruk aktivt.

 

Har ikke slettet den, den starter bare ikke når jeg klikker på iconet, hva som er årsaken har jeg ikke peiling på? Når det gjelder Coreplayer så er jeg enig, ikke imponert.

 

Har samme problemet som deg, HTC-sin avspiller åpner seg ikke fra filutforskeren. Enig i at Coreplayer er laaaangt under pari (spesielt når det er et av de få tillegsprogrammene jeg faktisk har betalt for). Men den er langt bedre enn Windows mediaplayer. Og når man ikke får sveivet igang HTC sin egen avspiller, får Coreplayer duge inntil videre...

 

Jeg finner heller ikke HTC avspilleren (fila) eller så det virker som et eller annet prog har avinstallert det???

 

Den var ikke forsvunnet alikevel, her er årsaken, husk vi er alle betatestere :)

 

Jeg hadde fjernet musikk iconet fra den nederste menyen, den som sklir sidelengs. Jeg la den tilbake, startet programmet, fikk beskjed at det var fjernet, det startet alikevel og nå virker det som det skal.

For å teste så fjerna jeg HTC kalenderen fra samme meny, da starta ikke den eller! At de ikke har retta opp i dette er jo helt utrolig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen skjulte spill eller noe? Leste at Kabal ligger ett-eller-annet sted. Jeg har ikke klart å finne det.

 

Kabal (Solitaire) og Bubblebreaker ligger i mappen Windows (i filutforskeren). Disse kan du kopierer og legge i Windows-->Startmeny-->Programmer-->Spill og "Lim inn snarvei". Så kan du rename filen til f.eks Kabal.

Lenke til kommentar

Nå er det faktisk kommet noe interessant på Marketplace. Lastet ned MatPrat, og lurer på om FotMob 2010 er noe bra?

 

Ah.. så var det den fullstendig latterlige løsningen med å ikke la oss installere programmene på minnekortet!

 

Neida.. måleren kom bare halvveis før: "Marketplace kan ikke koble til serveren for å laste ned MatPrat. Prøv på nytt senere."

 

Tror vi glemmer Marketplace..!

Endret av Tomriel
Lenke til kommentar

Har hatt denne mobilen i ca 10 dager nå, og etter at fw er oppdatert og batteriet har fått kjørt seg inn er det ikke mye å klage på her for min del.

 

kunne fortsatt vært litt kraftigere batteri da dette forsvinner fort ved bruk av wlan.

 

Kameraet burde helt klart ha en dedikert utløserknapp da dette ødelegger veldig mye av bildene. kvaliteten på bildene som blir riktig fokusert er derimot helt ok for meg.

Utløsermekanismen er jo også noe jeg var klar over, så må si at jeg er storfornøyd med byttet fra Omnia HD som etter min mening og mitt bruk ligger ett par hakk under denne i total gjennomførelse.

Lenke til kommentar
Er det noen skjulte spill eller noe? Leste at Kabal ligger ett-eller-annet sted. Jeg har ikke klart å finne det.

 

Kabal (Solitaire) og Bubblebreaker ligger i mappen Windows (i filutforskeren). Disse kan du kopierer og legge i Windows-->Startmeny-->Programmer-->Spill og "Lim inn snarvei". Så kan du rename filen til f.eks Kabal.

 

Hvordan limer jeg inn snarvei?

Evt. hvor ligger mappen "spill"?

Endret av NoNickAtAll
Lenke til kommentar
Prøv å sett opp manuelt.

 

 

Ja, eg har nok anskaffa meg ein mobil som er litt for avansert for meg; men korleis gjer eg det då??

Start > Meldinger > Meny > Innstillinger > Meny > MMS-server

 

Er det noen skjulte spill eller noe? Leste at Kabal ligger ett-eller-annet sted. Jeg har ikke klart å finne det.

 

Kabal (Solitaire) og Bubblebreaker ligger i mappen Windows (i filutforskeren). Disse kan du kopierer og legge i Windows-->Startmeny-->Programmer-->Spill og "Lim inn snarvei". Så kan du rename filen til f.eks Kabal.

 

Hvordan limer jeg inn snarvei?

Evt. hvor ligger mappen "spill"?

Du trenger en avansert filutforsker. Rescoe sin er utmerket.

Spill/Games ligger i Start Meny/Menu-mappa.

Lenke til kommentar
Prøv å sett opp manuelt.

 

 

Ja, eg har nok anskaffa meg ein mobil som er litt for avansert for meg; men korleis gjer eg det då??

Start > Meldinger > Meny > Innstillinger > Meny > MMS-server

 

Er det noen skjulte spill eller noe? Leste at Kabal ligger ett-eller-annet sted. Jeg har ikke klart å finne det.

 

Kabal (Solitaire) og Bubblebreaker ligger i mappen Windows (i filutforskeren). Disse kan du kopierer og legge i Windows-->Startmeny-->Programmer-->Spill og "Lim inn snarvei". Så kan du rename filen til f.eks Kabal.

 

Hvordan limer jeg inn snarvei?

Evt. hvor ligger mappen "spill"?

Du trenger en avansert filutforsker. Rescoe sin er utmerket.

Spill/Games ligger i Start Meny/Menu-mappa.

 

Du trenger ingen avansert filutforsker, nei. Mappen "spill" ligger i Start-->Filutforsker-->Windows-->Startmeny-->Programmer-->Spill. Du limer inn ved å trykke og holde fingeren på en ledig plass i spill-mappen (forutsetter selvfølgelig at du har kopiert noe først). Du får da opp en meny hvorav et alternativ er "Lim inn snarvei". Som å bruke høyre museknapp i vanlig PC-windows...

Lenke til kommentar
er det ikke mulig å se nett-tv på hd2?

 

Har du prøvd å gå inn med Internet Explorer på mobilen din?

 

Nei, har prøvd opera. Får prøve explorer (tror kanskje ikke jeg har det på tlf lengere)

 

Det er ikke Java på Opera, så da er det ikke rart du ikke får det til.

 

får ikke til i explorer heller. bare prøvd nrk til nå.

Lenke til kommentar

 

Alle antennene ligger nede på baksiden sånn til info.

 

Ja, det er jo greit å vite, men tviler på at det er derfor telefonen blir så sabla varm når den henger seg. Jeg er 99% sikker på at det er pga 100% cpu bruk. Spesielt når telefonen står i flymodus og henger seg.. :p Har klart å fremprovosere det et par ganger, så føler meg sikker i min sak. :)

Lenke til kommentar
Sikker? Jeg får ikke opp Windows-mappa med standard filutforsker.

 

jeg fikk til med standard filutforsker. takk for kabal :D

 

til deg med chess, jeg satt bare opp innstillingene når de kom til tlf da jeg startet den opp. noen steder må man velge netcom. har du prøvd med det? du skal få alternativet chess el netcom. prøv begge to.

Lenke til kommentar
er det ikke mulig å se nett-tv på hd2?

 

Har du prøvd å gå inn med Internet Explorer på mobilen din?

 

Nei, har prøvd opera. Får prøve explorer (tror kanskje ikke jeg har det på tlf lengere)

 

Det er ikke Java på Opera, så da er det ikke rart du ikke får det til.

 

får ikke til i explorer heller. bare prøvd nrk til nå.

 

Til streaming av TV/serier kan MyPlayer anbefales. Der kan man blant annet se NRK, serier som for eksempel Family Guy og høydepunkter fra Premier League.
Lenke til kommentar
Nå, tror jeg fant en feil med tlf(?) evt. instilling jeg ikke finner. Om jeg får melding og trykker på den via Sense og skal svare, så ser det ut som om den prøver å bli sendt som MMS, kommer opp no sånn "lysbildesak" i meldingen, og trykker jeg på den ser jeg teksten jeg har skrevet. Er dette noe jeg kan fikse på? :p Tittet litt rundt, men finner ikke noe (dog første WinMobil :p)

 

Har AKKURAT samme problemet! Er så sinnsykt irriterende, håper noen har en løsning på det her. Og forøvrig, når dette kommer så står det også: 3"<+47xxxxxxxx (x'ene er nummeret hennes) istedenfor navnet til dama... Og bare på henne. Need solution..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...