Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer Windows Phone 7 til HD2 i Europa? Hørte rykter om at bare dem over dammen får W7.. Om det er et faktum blir jeg å gråt mine modige tårer... :cry:

Rykter på XDA Developers forumet skal ha det til at US modellen av HD2 inneholder såpass mye bloatware (antar det er pga T-Mobile og hva de mener skal være på telefonen) og at deler av OS/GUI (Sense) ikke er komprimert slik som den er i Europa, at den er nesten nødt til å ha 1GB Rom.

 

Nå har jeg ikke sett gjennom lanseringen av Windows Phone 7, men det jeg tidligere har lest er at Professional utgaven er rimelig strippet for unødvendigheter og er til for at mobilprodusentene kan legge til det de ønsker. Så jeg ser for at denne vil passe selv på den europeiske versjonen og at den vil være perfekt til cooking av roms.

Lenke til kommentar
Tviler på at det blir noe Windows Phone 7 på HD2. I hvert fall ikke fra offisielt hold. HD2 har jo ikke de riktige knappene engang... Selvsagt kan noen lure folk på XDA ordne det slik at vi kan få det uansett, men hvis det skjer, så vil det nok ta lang tid. Det er vel en helt ny plattform?

 

Ja, etter det jeg har lest blir det en "låst" platform sånn som Iphone. Men siden de har kuttet ut start knappen på WM7 kunne man sikkert brukt den som søke(Bing) knappen. Har litt blandete følelser etter å ha lest om WM7 men vi får se etter at det kommer noen skikkelige tester.

Lenke til kommentar
Da har jeg fått meg en HD2 :cool: Jeg lurer på en ting. Kan man surfe på nett med telefonen via ActiveSync på pc eller kopler telefonen seg opp via telefon opperatør?

Ikke det jeg vet. Du kan jo surfe via Wi-Fi, men du har kanskje ikke det siden du spør?

Skrur du på og kobler deg til Wi-Fi så vil denne ta prioritet over andre tilkoblinger som 3G, Edge og GPRS.

 

Anbefaler deg å lese litt gjennom denne tråden nå som du har skaffet deg en HD2. Info rundt temaet tilkoblinger har vært oppe en del ganger.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Håper MS utvikler winmo6.6 parallelt, om ikke så blir den neste telefonen min Android.

 

Hvorfor i huleste skulle de gjøre det? :dontgetit:

aner ikke, for å beholde på kundebasen som ikke vil bytte til wm7 kanskje?

 

jeg syns bare det er rart at de har fortsatt fra 6.5 til 6.5.x med wm7 så nært release. bugfixes ja, men det er ui fikser i oppgraderingen.

Lenke til kommentar
6.5.x blir gravlagt når 7.0 kommer, det ville jeg vært ganske sikker på.

 

Her er jeg enig til en hvis grad. Men 6.5 har støtte for både flash og full multitasking. Noe som kommer veldig godt med når man snakker om en smartmobil. Men mitt syn er jo at du må ha HTC Sense som et skall over for at det skal bli supert. Men er spent på om HTC gjør noe med WM7. Jeg likte så og si alt utenom hjemmeskjermen. Dette tror jeg HTC snur om til noe rått. Bare se på HD2. For en jobb!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...