Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:hmm: Høres ut som om du utførte regedit før du har satt opp mot Exchange server, right? I så fall, sett opp e-post kontoen først, dernest gjør de nødvendige registerendringene. Funker helt fint hos meg. Tipset er forøvrig hentet fra en tråd på XDA-developers (finner ikke linken akkurat nå). Btw, husket du softreset i pkt 3?

 

Telefonen var allerede satt opp mot Exchange server, men sannsynlig er det sikkerhetsoppsettet på exchangeserveren som er begrunnelsen for at dette ikke fungerte på min telefon. Dette kan settes slik at telefoninstillingene kontinuerlig overvåkes/oppdateres, og da fungerer ikke denne registerendringen. Litt mindre strenge regler kan være at dette bare kontrolleres første gang telefonen settes opp, eventuelt med en sjekk hver måned.

 

Løsningen for meg blir da eventuelt å installere den unlock-hacken som er linket til noe over her, denne overvåker kontinuerlig dette. Men jeg vil ikke ha enda et tilleggsprogram, selv om det tar lite ressurser på telefonen, derfor får jeg bare leve med sikkerhetskoden slik den nå er satt opp.

Lenke til kommentar
Stor forskjell i videokvalitet på coreplayer og den innebygde, hvorfor?

Etter det jeg vet så er den nåværende CorePlayer versjonen relativt gammel. Faktisk flere år gammel. 2.0 er på trappene uten at de vil gi noen dato.

 

I tillegg har den innebydge hardware acceleration, noe nåværende CorePlayer ikke har.

 

 

Takker for et godt å oppklarende svar

Lenke til kommentar
Stor forskjell i videokvalitet på coreplayer og den innebygde, hvorfor?

Etter det jeg vet så er den nåværende CorePlayer versjonen relativt gammel. Faktisk flere år gammel. 2.0 er på trappene uten at de vil gi noen dato.

 

I tillegg har den innebydge hardware acceleration, noe nåværende CorePlayer ikke har.

 

Jeg laster veldig mye .avi filer inn på min HD2, og der er det ingen som slår coreplayer. Den er helt fantastisk, og spiller av filene som en drøm uten noe form for lagging i det hele tatt.

 

 

Når jeg mener coreplayer ikke er like bra som den innebygde, mener jeg skarpheten. Hvorfor bruker du ikke den innebygde videospilleren som er mye bedre til avi filer?. Jeg spør kanskje dumt, men det er fordi jeg ikke har så mye peiling på tekniske finesser

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med telefonen bortsett fra en sak, når jeg skal sende melding til em person som jeg har skrevet mange meldinger til så er det ikke mulig å starte skrivingen før alle tidligere meldinger er lest inn i minnet og når det endelig er gjordt så blir i tillegg den siste meldingen merket. Er det flere som opplever dette? Hadde tidligere en Diamond og der opplevde jeg ikke det samme.

Lenke til kommentar
Jeg er veldig fornøyd med telefonen bortsett fra en sak, når jeg skal sende melding til em person som jeg har skrevet mange meldinger til så er det ikke mulig å starte skrivingen før alle tidligere meldinger er lest inn i minnet og når det endelig er gjordt så blir i tillegg den siste meldingen merket. Er det flere som opplever dette? Hadde tidligere en Diamond og der opplevde jeg ikke det samme.

 

Last ned den nyeste ROM`n fra htc sine sider, eller så kan du laste ned den siste hotfix for sms. så løser dette deg. Anbefaler deg å laste ned ny ROM

Lenke til kommentar
Jeg er veldig fornøyd med telefonen bortsett fra en sak, når jeg skal sende melding til em person som jeg har skrevet mange meldinger til så er det ikke mulig å starte skrivingen før alle tidligere meldinger er lest inn i minnet og når det endelig er gjordt så blir i tillegg den siste meldingen merket. Er det flere som opplever dette? Hadde tidligere en Diamond og der opplevde jeg ikke det samme.

 

Last ned den nyeste ROM`n fra htc sine sider, eller så kan du laste ned den siste hotfix for sms. så løser dette deg. Anbefaler deg å laste ned ny ROM

 

Har ROM 1.66.409.1, har også prøvd å kjøre inn hotfixen men da får jeg beskjed om at den ikke passer for min telefon så der ligger ikke problemet. Da er det enda merkeligere om andre ikke opplever dette???

Det står at den sms hotfixen skal passe ROM 1.66 men det tror jeg ikke stemmer, den er jo tross alt eldre enn ROM'en.

Lenke til kommentar
Jeg er veldig fornøyd med telefonen bortsett fra en sak, når jeg skal sende melding til em person som jeg har skrevet mange meldinger til så er det ikke mulig å starte skrivingen før alle tidligere meldinger er lest inn i minnet og når det endelig er gjordt så blir i tillegg den siste meldingen merket. Er det flere som opplever dette? Hadde tidligere en Diamond og der opplevde jeg ikke det samme.

 

Last ned den nyeste ROM`n fra htc sine sider, eller så kan du laste ned den siste hotfix for sms. så løser dette deg. Anbefaler deg å laste ned ny ROM

 

Har ROM 1.66.409.1, har også prøvd å kjøre inn hotfixen men da får jeg beskjed om at den ikke passer for min telefon så der ligger ikke problemet. Da er det enda merkeligere om andre ikke opplever dette???

Det står at den sms hotfixen skal passe ROM 1.66 men det tror jeg ikke stemmer, den er jo tross alt eldre enn ROM'en.

 

Hva i all verden.. med 1.66 så skal du kunne skrive mld med en gang, uten å vente på at de andre må laste inn først. Da har jeg desverre ikke svar. Du får lese litt på XDA.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal flashe min første custom Rom, noen som har testa det før. Virker ganske greit og den nye til Laurentius26 på XDA virker helt rå. Les mer her. Lurer på om jeg kan få norsk etter å ha flasha med denne?

 

Jeg er veldig fornøyd med telefonen bortsett fra en sak, når jeg skal sende melding til em person som jeg har skrevet mange meldinger til så er det ikke mulig å starte skrivingen før alle tidligere meldinger er lest inn i minnet og når det endelig er gjordt så blir i tillegg den siste meldingen merket. Er det flere som opplever dette? Hadde tidligere en Diamond og der opplevde jeg ikke det samme.

 

Last ned den nyeste ROM`n fra htc sine sider, eller så kan du laste ned den siste hotfix for sms. så løser dette deg. Anbefaler deg å laste ned ny ROM

 

Har ROM 1.66.409.1, har også prøvd å kjøre inn hotfixen men da får jeg beskjed om at den ikke passer for min telefon så der ligger ikke problemet. Da er det enda merkeligere om andre ikke opplever dette???

Det står at den sms hotfixen skal passe ROM 1.66 men det tror jeg ikke stemmer, den er jo tross alt eldre enn ROM'en.

 

Hvor mange meldinger er det i tråden fra før av??

Lenke til kommentar

57. SMS Messages Speed Loading

If you have a lot of messages in your inbox it takes forever to load, but if you tap one of the messages when they show up (so that a menu pops up) and then tap the close right soft key, all the messages are loaded. Also you can tap the Send icon button and then the No button to do the same thing.

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal flashe min første custom Rom, noen som har testa det før. Virker ganske greit og den nye til Laurentius26 på XDA virker helt rå. Les mer her. Lurer på om jeg kan få norsk etter å ha flasha med denne?

 

Jeg er veldig fornøyd med telefonen bortsett fra en sak, når jeg skal sende melding til em person som jeg har skrevet mange meldinger til så er det ikke mulig å starte skrivingen før alle tidligere meldinger er lest inn i minnet og når det endelig er gjordt så blir i tillegg den siste meldingen merket. Er det flere som opplever dette? Hadde tidligere en Diamond og der opplevde jeg ikke det samme.

 

Last ned den nyeste ROM`n fra htc sine sider, eller så kan du laste ned den siste hotfix for sms. så løser dette deg. Anbefaler deg å laste ned ny ROM

 

Har ROM 1.66.409.1, har også prøvd å kjøre inn hotfixen men da får jeg beskjed om at den ikke passer for min telefon så der ligger ikke problemet. Da er det enda merkeligere om andre ikke opplever dette???

Det står at den sms hotfixen skal passe ROM 1.66 men det tror jeg ikke stemmer, den er jo tross alt eldre enn ROM'en.

 

Hvor mange meldinger er det i tråden fra før av??

 

For øyebikket 116

Lenke til kommentar
Høres rart ut. Kan enkelt skrive meldinger på sekundet til kontakter med mye mer enn 116 meldinger i tråden... Før jeg oppdaterte til 1.66 kunne jeg derimot ikke det.

 

Det er det eneste tilfelle jeg har hørt av en som har 1.66

Håper det ikke er sånn på flere..

 

Merkelig, kan det være pga av et eller annet program jeg har installert, ser ingen fornuft i det helle???

Lenke til kommentar
Høres rart ut. Kan enkelt skrive meldinger på sekundet til kontakter med mye mer enn 116 meldinger i tråden... Før jeg oppdaterte til 1.66 kunne jeg derimot ikke det.

 

Det er det eneste tilfelle jeg har hørt av en som har 1.66

Håper det ikke er sånn på flere..

 

Merkelig, kan det være pga av et eller annet program jeg har installert, ser ingen fornuft i det helle???

 

Kanskje noen andre kan svare etter hvert, men jeg har aldri hørt om at det har skjedd på 1.66 før. Er du heldig så finner du noe på XDA..

Lenke til kommentar
Denne phonen er så utrolig overrata, det også kalle den Verdens råeste mobil er jo FAIL til de grader. Har ikke noe bra kamera denne phonen heller.

Tåpeligste jeg noen gang har hørt. Ingen mobilkamera er gode, absolutt ingen. Hvis du skal ha et bra kamera, så kjøper du deg et bra kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...