Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Kaster meg inn i diskusjonen, jeg har hatt HD2 i noen uker nå, bestemte meg for å satse på den når iphonen ble stjålet.

 

Mitt første øyeblikk med telefonen bød allerede på problemer, da den ikke ville finne sms-kortet, måtte ta en hardreset før jeg i det hele tatt fikk slått på telefonen første gang. Great. Etter det har HD2 fungert i rykk og napp, når den først fungerer er alt greit, men den henger seg litt for ofte opp. Resette telefonen ca annenhver dag fordi den har "fryst" /hengt seg opp er blitt en rutine.

 

Er enkelte ting jeg stusser over:

 

I likhet med obrum opplever jeg at det tar LANG tid før jeg kan skrive meldinger, fordi alle meldingene skal lastes inn før man skal begynne å skrive :/ Jeg har hatt mobilen i 1-2 uker, så selv de lengste meldingene har kun ca 50 sms, og den bruker gjerne en 15 sekunder før jeg kan begynne å skrive. tragisk =(

 

En annen ting som har begynt å irritere jeg veldig er at skjermen ikke dimmes ordentlig under samtale, dette resulterer til at jeg stadig "legger på" ved å komme borti knappen. Noen andre som har problemer med dette?

 

I mine øyne er det viktigste på en telefon at den kan ringe og sende sms, på en god måte, for meg ser det ut som min HD2 sliter med akkurat dette. Den har også mange andre problemer, men ikke like vitale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kaster meg inn i diskusjonen, jeg har hatt HD2 i noen uker nå, bestemte meg for å satse på den når iphonen ble stjålet.

 

Mitt første øyeblikk med telefonen bød allerede på problemer, da den ikke ville finne sms-kortet, måtte ta en hardreset før jeg i det hele tatt fikk slått på telefonen første gang. Great. Etter det har HD2 fungert i rykk og napp, når den først fungerer er alt greit, men den henger seg litt for ofte opp. Resette telefonen ca annenhver dag fordi den har "fryst" /hengt seg opp er blitt en rutine.

 

Er enkelte ting jeg stusser over:

 

I likhet med obrum opplever jeg at det tar LANG tid før jeg kan skrive meldinger, fordi alle meldingene skal lastes inn før man skal begynne å skrive :/ Jeg har hatt mobilen i 1-2 uker, så selv de lengste meldingene har kun ca 50 sms, og den bruker gjerne en 15 sekunder før jeg kan begynne å skrive. tragisk =(

 

En annen ting som har begynt å irritere jeg veldig er at skjermen ikke dimmes ordentlig under samtale, dette resulterer til at jeg stadig "legger på" ved å komme borti knappen. Noen andre som har problemer med dette?

 

I mine øyne er det viktigste på en telefon at den kan ringe og sende sms, på en god måte, for meg ser det ut som min HD2 sliter med akkurat dette. Den har også mange andre problemer, men ikke like vitale.

 

 

 

Den har en rekke problemer ja. Har du tatt siste Rom oppdatering?

Lenke til kommentar

Man må regne med litt bugs på en telefon som er rushet for å nå julesalget. Last ned offisielle oppdateringer til telefonen.. Utrolig å bruke ca 5k på en telefon og ikke bry seg med å holde den oppdatert.. It's 2010 folks

Endret av kim
Lenke til kommentar
Man må regne med litt bugs på en telefon som er rushet for å nå julesalget. Last ned offisielle oppdateringer til telefonen.. Utrolig å bruke ca 5k på en telefon og ikke bry seg med å holde den oppdatert.. It's 2010 folks

 

 

Når man bruker 5-6 tusen på en tlf forventer man ikke å få et beta produkt.

 

Er det noen som disse problemene?.

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=591148

 

Lurer også på hvordan man avspiller video etter å ha lastet ned filmer/clips med den innebygde spilleren i tlf, har prøvd men uten hell. Er det slik at man MÅ ha coreplayer for å avspille noe man har lastet ned?

 

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Kaster meg inn i diskusjonen, jeg har hatt HD2 i noen uker nå, bestemte meg for å satse på den når iphonen ble stjålet.

 

Mitt første øyeblikk med telefonen bød allerede på problemer, da den ikke ville finne sms-kortet, måtte ta en hardreset før jeg i det hele tatt fikk slått på telefonen første gang. Great. Etter det har HD2 fungert i rykk og napp, når den først fungerer er alt greit, men den henger seg litt for ofte opp. Resette telefonen ca annenhver dag fordi den har "fryst" /hengt seg opp er blitt en rutine.

 

Er enkelte ting jeg stusser over:

 

I likhet med obrum opplever jeg at det tar LANG tid før jeg kan skrive meldinger, fordi alle meldingene skal lastes inn før man skal begynne å skrive :/ Jeg har hatt mobilen i 1-2 uker, så selv de lengste meldingene har kun ca 50 sms, og den bruker gjerne en 15 sekunder før jeg kan begynne å skrive. tragisk =(

 

En annen ting som har begynt å irritere jeg veldig er at skjermen ikke dimmes ordentlig under samtale, dette resulterer til at jeg stadig "legger på" ved å komme borti knappen. Noen andre som har problemer med dette?

 

I mine øyne er det viktigste på en telefon at den kan ringe og sende sms, på en god måte, for meg ser det ut som min HD2 sliter med akkurat dette. Den har også mange andre problemer, men ikke like vitale.

 

 

 

Den har en rekke problemer ja. Har du tatt siste Rom oppdatering?

 

Har oppdatert den ja. Må jo sies at jeg er fantastisk skuffet over telefonen, var aldri kjempe fornøyd med iphonen, men dette er lavmål.

 

Lurer på om jeg har fått en defekt telefon, får ringe moobi.

Lenke til kommentar
Eh, nei.

 

Prøv å begrunn svaret litt bedre:)

 

Men når det gjelder sms. Så er det bare å skrive med en gang, og den er lynkjapp nå kontra før.

 

Det er og bedre lyd i telefonen når man ringer. Du opplever ikke at høytaleren spiller alt for høyt, sånn du må dempe lyden.

 

Se på xda, mange ting som er forandret.

 

Hotfixen til kameraet må innstalleres dog.

Lenke til kommentar

Du påstår at ALLE problemene blir borte med 1.66.

Hvis du leser innleggene på de siste sidene, så ser du at det er flere problemer. Telefonen henger seg hvis man mottar en samtale hvis man ikke skrudde av lydprogrammet før man tok ut headset, og tydeligvis flere som har problemet med at telefonen ikke er responsiv mens den laster inn meldinger, for å nevne et par.

Lenke til kommentar
Du påstår at ALLE problemene blir borte med 1.66.

Hvis du leser innleggene på de siste sidene, så ser du at det er flere problemer. Telefonen henger seg hvis man mottar en samtale hvis man ikke skrudde av lydprogrammet før man tok ut headset, og tydeligvis flere som har problemet med at telefonen ikke er responsiv mens den laster inn meldinger, for å nevne et par.

 

Men det er mange som ikke har lastet inn 1.66 og. Litt småkluss må man rekne med på enkelte. Jeg er vel kanskje litt mer heldig da. Men når jeg bruker 6k på en mobil, så leser jeg mye om den, sånn jeg kan den inn å ut. Er det en fix på noe så har jeg den på dagen.

Lenke til kommentar

På XDA så er det mange med siste ROM som fortsatt har problemer, deriblandt innlasting av sms før en kan skrive. Det er nå merkelig at noen har mens andre ikke har disse problemene, kan det være forskjell på HW siden, har HTC forandret på dette på et eller annet tidspunkt. Tenkte jeg skulle legge ut sidene med HW og SW status men hva slags program bruker dere for å ta pilde av skjermen?

Lenke til kommentar
På XDA så er det mange med siste ROM som fortsatt har problemer, deriblandt innlasting av sms før en kan skrive. Det er nå merkelig at noen har mens andre ikke har disse problemene, kan det være forskjell på HW siden, har HTC forandret på dette på et eller annet tidspunkt. Tenkte jeg skulle legge ut sidene med HW og SW status men hva slags program bruker dere for å ta pilde av skjermen?

 

Shake and save. Ligger link på første innlegg. Ja det er merkelig om det skal være forskjell når begge innstallerer samme software...

Lenke til kommentar
Du påstår at ALLE problemene blir borte med 1.66.

Hvis du leser innleggene på de siste sidene, så ser du at det er flere problemer. Telefonen henger seg hvis man mottar en samtale hvis man ikke skrudde av lydprogrammet før man tok ut headset, og tydeligvis flere som har problemet med at telefonen ikke er responsiv mens den laster inn meldinger, for å nevne et par.

 

Men det er mange som ikke har lastet inn 1.66 og. Litt småkluss må man rekne med på enkelte. Jeg er vel kanskje litt mer heldig da. Men når jeg bruker 6k på en mobil, så leser jeg mye om den, sånn jeg kan den inn å ut. Er det en fix på noe så har jeg den på dagen.

 

Kan påstå jeg har lest MYE om denne telefonen, før jeg bestemte meg. Har selvfølgelig oppdatert telefonen til 1.66, og lest på mange forum. Kommer ikke utenom at SÅ mange problemer skulle en telefon til 5k spart seg for.

 

Jeg kan ikke fatte hvordan denne telefonen i det hele tatt kan SAMMENLIKNES med iphone, ihvertfall når det gjelder stabilitet og brukervennlighet.

Lenke til kommentar
Sony Ericsson X10 er jo mye bedre en denne, hd2 har for stor skjerm også.

 

Legg den på siden av en iphone du, så ser du at den er bare 5 millimeter lengre og et par millimetere bredere. Pga at hd2 sin skjerm dekker mesteparten av frontalplanet så ser den enerom ut. Hører at du aldri har tatt i en hd2. For den skjermen er helt mega. Tror de fleste kunne tenke seg en sånne skjerm som liker touchmobiler. Du får henvise til en test der X10 tar HD2. hvis ikke så ser jeg på dette som tull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...