Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Sony Ericsson X10 er jo mye bedre en denne, hd2 har for stor skjerm også.

 

For stor skjerm sier du. Har man vent seg til en slik fantastisk skjerm anggående både størrelse og kvalitet, vil man ikke gå tilbake til noe mindre. Har man 4WD og automat på bilen skal det godt gjøres at man skifter til man gir og 2 hjulstrekk.

 

Skjermen var grunn nok i seg selv til at jeg valgte HD2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sony Ericsson X10 er jo mye bedre en denne, hd2 har for stor skjerm også.

 

For stor skjerm sier du. Har man vent seg til en slik fantastisk skjerm anggående både størrelse og kvalitet, vil man ikke gå tilbake til noe mindre. Har man 4WD og automat på bilen skal det godt gjøres at man skifter til man gir og 2 hjulstrekk.

 

Skjermen var grunn nok i seg selv til at jeg valgte HD2

 

Jeg kunne heller ikke tenkt meg noe mindre, da den er helt rå på multimedia. Og for en klarhet i skjermen. Kunne godt vært AMOLED sånn som på omnia hd

Lenke til kommentar

Ved start av TorchButton - Gratis - Bruke blitzen som lommelykt får jeg opp: Error loading HTCCamera1.dll. Ser også en kommentar på nedlastingsida hvor en sier det ikke funker på HTC HD2. Regner med den gjør det siden den er listet her?

 

I tillegg lurer jeg på hvor datatelleren inn/ut for mobilt bredbånd/3G er?

 

På forhånd takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ved start av TorchButton - Gratis - Bruke blitzen som lommelykt får jeg opp: Error loading HTCCamera1.dll. Ser også en kommentar på nedlastingsida hvor en sier det ikke funker på HTC HD2. Regner med den gjør det siden den er listet her?

 

I tillegg lurer jeg på hvor datatelleren inn/ut for mobilt bredbånd/3G er?

 

På forhånd takk!

 

prøv å avinnstaller det og ta en ny install av programmet. Eller se facebookgruppen for en enda bedre lommelykt.

 

Det finner du på markedplace. Koster en del kroner..

Endret av HDlover
Lenke til kommentar
HDlover

 

Jeg må nesten spørre igjen. Hvordan få avspilt vide lastet ned fra nett uten coreplayer, men med den innebygde spillern. På XDA forumet som jeg linket til får de(noen) ikke dette til så lenge youtube ligger inne på tlf

 

Takk på forhånd

 

Prøv med Internet explorer, eller skyfire. Har ikke hørt om å spille av video med den innlagte spilleren på nettet enda..

Lenke til kommentar
HDlover

 

Jeg må nesten spørre igjen. Hvordan få avspilt vide lastet ned fra nett uten coreplayer, men med den innebygde spillern. På XDA forumet som jeg linket til får de(noen) ikke dette til så lenge youtube ligger inne på tlf

 

Takk på forhånd

 

Prøv med Internet explorer, eller skyfire. Har ikke hørt om å spille av video med den innlagte spilleren på nettet enda..

 

Takk for svar

 

Så man MÅ altså ha coreplayer eller en annen spiller for å kjøre video?. Selv tenkte jeg den tlf kunne spille av filer men uten div formater. Hvorfor går det ikke an å bruke den spilleren som youtube bruker?, den er jo også av bra kvalitet

Lenke til kommentar
HDlover

 

Jeg må nesten spørre igjen. Hvordan få avspilt vide lastet ned fra nett uten coreplayer, men med den innebygde spillern. På XDA forumet som jeg linket til får de(noen) ikke dette til så lenge youtube ligger inne på tlf

 

Takk på forhånd

 

Prøv med Internet explorer, eller skyfire. Har ikke hørt om å spille av video med den innlagte spilleren på nettet enda..

 

Takk for svar

 

Så man MÅ altså ha coreplayer eller en annen spiller for å kjøre video?. Selv tenkte jeg den tlf kunne spille av filer men uten div formater. Hvorfor går det ikke an å bruke den spilleren som youtube bruker?, den er jo også av bra kvalitet

 

Hehe det her er nok litt utenfor mitt område:) Eneste jeg vet er at coreplayer spiller av nesten alt som er. Nydelig spiller. Til videoer på nettet, så bruker jeg IE eller skyfire.

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen noen dager nå, og er svært fornøyd, bortsett fra at kameraet, tross ROM-oppdatering som inkluderer kamerafixen, fortsatt lager en rosa flekk i midten på alle bilder. Jeg leser på ulike forum at problemet eksisterer fortsatt, uansett oppgraderinger. Får håpe HTC ordner dette i neste oppgradering. :mad:

 

Ellers er dette en kongemobil! Herlig kvalitetsfølelse! Super skjerm både når det gjelder skarphet og farger, og touch-responsen. God lyd ved telefonsamtaler, SMS og MMS fungerer hos meg knirkefritt, her er knallbra musikkspiller og FM-radio med god følsomhet. GPS-delen virker også kjapp og nøyaktig, jeg har tenkt å kjøpe lisens for CoPilot og bruke HD2-en som naviløsning i bilen. Noen som har prøvd CoPilot?

Lenke til kommentar
Har hatt telefonen noen dager nå, og er svært fornøyd, bortsett fra at kameraet, tross ROM-oppdatering som inkluderer kamerafixen, fortsatt lager en rosa flekk i midten på alle bilder. Jeg leser på ulike forum at problemet eksisterer fortsatt, uansett oppgraderinger. Får håpe HTC ordner dette i neste oppgradering. :mad:

 

http://pocketnow.com/thought/clarification...k-spot-syndrome

Lenke til kommentar

Når det gjelder dette med lasting av sms/mms meldinger så kom jeg til å tenke på en sak, er det noe oppsett når det gjelder lagring av disse, enten hovedminne eller minnekort? Tenkte kanskje at dersom noe blir lagret på kortet så vil det være betrektelig seinere å lese derfra?

Lenke til kommentar

hoppsann. sitter med en super hd2 :) hatt den i en uke og er veldig fornøyd MEN den blir full med en gang. internminne altså. har 16gb minnekort som jeg legger inn programmene på, film og bilder. men internminne blirrr fullt. hva kan jeg gjøre? finner ikke ut hva jeg kan slette. ingenting under dokumenter... hva gjør jeg? tips

edit: kanskje ffeil å skrive intern minne. mener lagringsplassen på "harddisken"

Endret av milkwood
Lenke til kommentar
Ved start av TorchButton - Gratis - Bruke blitzen som lommelykt får jeg opp: Error loading HTCCamera1.dll. Ser også en kommentar på nedlastingsida hvor en sier det ikke funker på HTC HD2. Regner med den gjør det siden den er listet her?

 

I tillegg lurer jeg på hvor datatelleren inn/ut for mobilt bredbånd/3G er?

 

På forhånd takk!

 

HD2 var ikke bra støtta på den linken som ligger på side en. Prøv denne:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=581382 Virker bra på min.

 

Dette er versjon 2.3

Lenke til kommentar
hoppsann. sitter med en super hd2 :) hatt den i en uke og er veldig fornøyd MEN den blir full med en gang. internminne altså. har 16gb minnekort som jeg legger inn programmene på, film og bilder. men internminne blirrr fullt. hva kan jeg gjøre? finner ikke ut hva jeg kan slette. ingenting under dokumenter... hva gjør jeg? tips

 

Mulig jeg er helt bort i natta, helt ny med så avanserte greier.... Men har du avslutta alle prosessene i task-manageren din? Så får vi heller le litt høyt av meg alle sammen om dette blir et realt dumt svar. Hehe :)

Lenke til kommentar
Har hatt telefonen noen dager nå, og er svært fornøyd, bortsett fra at kameraet, tross ROM-oppdatering som inkluderer kamerafixen, fortsatt lager en rosa flekk i midten på alle bilder. Jeg leser på ulike forum at problemet eksisterer fortsatt, uansett oppgraderinger. Får håpe HTC ordner dette i neste oppgradering. :mad:

http://pocketnow.com/thought/clarification...k-spot-syndrome

Så denne rosa-problematikken gjelder mange andre telefoner også, både Iphone 3GS og Omnia HD, m.fl.? Ikke mulig å fikse med verken hardware- eller softwareoppgradering altså? Hm!

 

Var ikke antyding til slikt på min foregående Nokia N82 og SE W995, begge hadde svært gode kamera. Trasig, det eneste som trekker ned på HD2 for mitt bruk. :(

Lenke til kommentar
hoppsann. sitter med en super hd2 :) hatt den i en uke og er veldig fornøyd MEN den blir full med en gang. internminne altså. har 16gb minnekort som jeg legger inn programmene på, film og bilder. men internminne blirrr fullt. hva kan jeg gjøre? finner ikke ut hva jeg kan slette. ingenting under dokumenter... hva gjør jeg? tips

 

Mulig jeg er helt bort i natta, helt ny med så avanserte greier.... Men har du avslutta alle prosessene i task-manageren din? Så får vi heller le litt høyt av meg alle sammen om dette blir et realt dumt svar. Hehe :)

ja men takk for forsøket :) er lagringsplass på disken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...