Gå til innhold

Noen som vet hvor en kan kjøpe gillette barberblad billig på nett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En pakke Mach 3-blader koster over hundre kroner her til lands, hvis jeg husker riktig, så det der er en ganske god pris. Enda mer kan du spare hvis du bytter til en tradisjonell høvel; da kan du få blader for så lite som to kroner per stykk. Mer om det kan du lese her.

 

Jeg kom tilfeldigvis borti dette forumet, og her skal jeg lese mye. Kjøpte for eksempel den nye Fusion-høvelen med en ekstra pakke barberblader på Kiwi, kom jo på over 300 kroner. Synes det er drøyt, spesielt når jeg har såpass grovt skjegg som jeg har, og må derfor bytte blad ofte.

 

Tradisjonell høvel er the way to go tror jeg.

Lenke til kommentar
En pakke Mach 3-blader koster over hundre kroner her til lands, hvis jeg husker riktig, så det der er en ganske god pris. Enda mer kan du spare hvis du bytter til en tradisjonell høvel; da kan du få blader for så lite som to kroner per stykk. Mer om det kan du lese her.

 

Hei og takk for svar. Orker desverre ikke å lese igjennom den lange tråden du refererte til, jeg prøver snarveien :)

 

Har du erfaring med disse andre typene høvel ? Isåfall kan du anbefale det jeg trenger med linker ? Er desverre ikke millionær så mest for penga hadde vært fint.

 

Takk på forhånd :)

 

Andre som kan hjelpe her er og velkommen :)

Lenke til kommentar

Jeg har brukt en Merkur 34C HD en stund nå, og er storfornøyd med den. Skulle jeg kjøpt høvel igjen, ville jeg imidlertid ha kjøpt en med lengre håndtak.

 

Selv kjøpte jeg dette settet (som de har endret litt på siden jeg kjøpte det), men du trenger strengt tatt ikke noe annet enn høvel og blader. Den billigste høvelen fra Barbershop er denne, til 179,–, og ti blader koster 49,–. Skum du måtte ha stående fra før, duger nok fint, hvis du ikke vil bruke penger på det også.

Lenke til kommentar
Ikke alle blader passer, nei. Skal du kjøpe fra Barbershop, må du se etter "Passer til alle tradisjonelle barberhøvler fra Merkur, Edwin Jagger, osv." i produktbeskrivelsen. Jeg bruker Feather-blader, og de har fått skryt de fleste steder jeg har hørt om dem. Merkur sine blader er visst ikke spesielt gode.

 

34C HD er forresten ikke på lager for øyeblikket.

 

 

Det står ingenting på Merkur 34C HD. Vet du hvilke blader denne tar ?

Lenke til kommentar
Så du på høvelen? Det skal stå på bladene.

 

Den tar alle blader merket med "Passer til alle tradisjonelle barberhøvler fra Merkur, Edwin Jagger, osv.". Hos Barbershop vil det si Derby Extra, Feather Hi-Stainless, Gillette Platinum og Merkur Super Platinum.

.

 

Ok, jeg så på høvelen jeg :)

Kan du anbefale noe blader til denne høvelen ?

Har du noen formening om hvor lenge ett blad varer cirka ?

Lenke til kommentar
Jeg har bare prøvd Feather-blader selv, så jeg har ikke noe å sammenligne med, men de virker bra for meg. De har fått god omtale av mange på Badger & Blade.

 

Jeg bytter blad etter to–tre uker, men det går fort både to og tre dager mellom hver barbering for min del. Omtrent seks barberinger er det visst ganske vanlig å få per blad, ifølge

.

Ok takk for svar. Lurer på hvor mange man får med ett gillette mach 3?

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Har også kjøpt fusion power blader på ebay en gang, men vet jo aldri om man får ekte varer når man kjøper :s Jeg endte ihvertfall opp med 8 relativt falske blader:P hehe, var dårligere enn de oppbrukte ekte bladene jeg hadde liggende:) Var skarpe og sånn, men ikke jevnt skarpe liksom:P

 

Lenge siden jeg har kjøpt blader i butikkene uansett, får dem rett i postkassen annen hver måned:) Veldig greit egentlig, norsk nettbutikk som selger bladene mye billigere enn i butikkene, tror dem skriver man sparer rundt 50kr per gang.. Bestilte gjennom en flyer jeg fikk i posten, men kan bestilles på nettsiden deres, norab.no..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...