Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feilmelding når jeg prøver å starte Catalyst + mister bildet etter noen minutter når den renderer video i Sony Vegas


Anbefalte innlegg

Problemene kom i dag morgen når jeg skrudde på maskinen. I går installerte jeg programvare som fulgte med en Sony Ericsson-telefon (PC Suite + noe annet Sony-program).

Den startet da også oppdateringen av .NET-framework (3.5 tror jeg det var).

 

Anyway, Ati Catalyst Control Center er umulig å åpne (se bilde av feilmeldingen). Har prøvd å reinstallere det, reinstallere alle .NET-frameworks uten og lykkes.

Da jeg må ha litt kontroll på vifta installerte jeg så RivaTuner og det fungerer greit egentlig, men savner en del funksjonalitet i CCC. Har også ATI Tray Tools, men det erstatter ikke mine behov fullt ut.

 

Det andre problemet er at når jeg setter en videosnutt til rendering i Sony Vegas og kommer tilbake etter 15 min f.eks. så sender ikke maskinen ut bilde. (har testet to skjermer)

Må da sette maskinen i hvilemodus, for å å vekke den til live igjen for at bilde kommer tilbake. Renderingen har gjort seg ferdig og alt ser bra ut, men det er jo ikke optimalt at man må drive med det hver gang.

 

Har sjekket strøminnstillingene og de står rett/slik de alltid har gjort. Dvs. aldri i hvilemodus, slå av harddisker og liknende.

 

Noen tips?

post-42397-1255702931_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...