Gå til innhold

Gutt sperret inne i helium ballong! LIVE video!


Daily-Drifter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
syntes ikke dette er så mye å le av jeg.

 

hvorfor i all verden er ikke dette noe å le av?

litt matte...

en kubikkmeter med helium løfter ca 0,3kg.

la oss si at ungen veier 30kg, det kreves da 100 kubikkmeter for å løfte gutten, noe som er ganske mye...

100 kubikkmeter er ca 4,5*4,5*4,5 meter, så vidt kunne se var den langt ifra dette, kanskje i bredden, men den manglet veldig mye i høyden.

hvis vi tar i og sier at den var 2 meter høy, så skulle den vært ~7 meter i diameter...

altså, størrelsen tilsier ikke at den klarer å løfte en unge.

 

merk, veldig grovt regnet, men gir ca riktig tall...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
at en unge kan få tak i slike ting er skremmende.. man kan jo spekulere om foreldra er innblandet eller ikke til å gjøre dette til ett mediastunt

er enig i det du sier, men at den ballongen har tatt av fra bakken med en unge inni har jeg absolutt ingen tro på.

er nok en eller annen form for oppmerksomhet noen er ute etter, enten ungen eller foreldrene.

 

kanskje ungen skulle teste ballongen, men mistet den og dermed ikke stakk av?

uansett, det er mye mer enn en tank med helium, som har gått med til dette. lar du en ballong med helium stå en stund så siver heliumen ut, så dette er utelukket.

 

at en 6-åring har fylt opp ballongen med så mye helium som kreves for at den tar av alene tviler jeg på.

er nok ett påfunn fra foreldrene...

 

edit: en ting til, det henger 2 tråder fra ballongen, som tyder på at den har vært bundet fast. unge fylte altså opp ballongen, kuttet tauene og krabbet inn? hvorfor lettet ikke ballongen før han klarte å krabbe inn?

jeg finner ikke noe av denne saken troverdig...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...