Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er at jeg er på den andre siden av landet. :(

Ingen problemer, landet er ikke så stort :) Saken løst :p

Vel, greia er at jeg skal rekke noe på ettermiddagen/kvelden på den andre siden av landet. :p

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen fler som har kjøpt offisielle magasinet for TDF 2010 som inneholder den filmen? Det står at filmen skal inneholde høydepunkter fra TDF 2009. Det er ikke på min DVD. Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Da er det offisielt at Kurt Asle Arvesen ikke er med i årets Tour. Kan nok skylde på skadene, og er synd at vi ikke får se vår kjære road captain i Touren i år. Men Edvald er heldigvis med!

Gleder meg stort!

Skrevet

Flott at Paasche og Kaggestad er med et år til, satser på et stykk episk kommentering når Edvald vinner sin første etappe ;)

TdF-manager er oppe på TV2Sportens hjemmesider, noen som er keene på å joine, lage liga og bli knust av meg?

Skrevet

Man kan si mye rart om TV2, men TdF-sendingene dems er klasse.

Så sant, så sant!

Godt, hadde det ikke vært for dem hadde jeg neppe giddet å se mer enn siste halve timen per etappe.

Sjæl.

Skrevet

Dette blir konge. Mye mer åpent i år siden Contador ikke har tidens lag bak han. Får også håpe Thor har fiksa opptrekket sitt slik at det ikke blir som vanlig de første etappene før han bestemmer seg for å ligge på hjulet til en annen spurter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...