Gå til innhold

Tour de France 2010


Latias

TdF  

104 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner TdF?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å dempe forhåpningene litt kanskje, dere tror vel ikke hovedfeltet til og med kan komme til å frykte at EBH går i brudd?

På lange, flate etapper er det egentlig ingen som bryr seg om "outsidere" går i brudd. Men på en annen side så er de nok klar over hva slags trussel EBH er, så han får ikke slippe billig unna.

Lenke til kommentar
Blir spennende å følge Team Sky som helt klart stiller med det beste laget i neste års tour!

 

Wiggins-Lövkvist-Arvesen-Boasson Hagen-Fletcha-Augustyn-Carlström-Gerrans-Nordhaug

 

Er nok redd at hvertfall Nordhaug må vike fra dette laget og bli erstattet av en engelsk rytter.

Lenke til kommentar
Blir spennende å følge Team Sky som helt klart stiller med det beste laget i neste års tour!

 

Wiggins-Lövkvist-Arvesen-Boasson Hagen-Fletcha-Augustyn-Carlström-Gerrans-Nordhaug

 

Er nok redd at hvertfall Nordhaug må vike fra dette laget og bli erstattet av en engelsk rytter.

Du tar nok feil ;) Nordhaug er utelukkende på laget fordi Edvald ville ha han med seg :) De blir road buddies på laget, tro meg :)

Lenke til kommentar
Blir spennende å følge Team Sky som helt klart stiller med det beste laget i neste års tour!

 

Wiggins-Lövkvist-Arvesen-Boasson Hagen-Fletcha-Augustyn-Carlström-Gerrans-Nordhaug

 

Er nok redd at hvertfall Nordhaug må vike fra dette laget og bli erstattet av en engelsk rytter.

Du tar nok feil ;) Nordhaug er utelukkende på laget fordi Edvald ville ha han med seg :) De blir road buddies på laget, tro meg :)

Tror ikke at Nordhaug som førsteårs proff blir å se i touren i år. Sky tar heller med seg en engelsk rytter for å hente flasker og får dermed mer publisitet i England. Men det er jo bare å vente til i juni en gang, da bør det være en fasit klar ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Andy Schleck er min mann!

Er han fortsatt "junior"? Altså, kan han ta den hvite trøya?

Ja, i to år til. Andy er 24 og alle under 26 kan vinne den hvite trøya.

 

PS: Vino er en gammel schlager i Touren og jeg er glad han er tilbake. Noe sier meg at han kommer til å angripe Contador om å være kaptein dersom han henger med lenge nok, akkurat som Lance gjorde.

 

Savner fortsatt min all-time favoritt Jan Ullrich, men Schleck brødrene har kompensert for tapet.

Lenke til kommentar

Andy Schleck er min mann!

Er han fortsatt "junior"? Altså, kan han ta den hvite trøya?

Ja, i to år til. Andy er 24 og alle under 26 kan vinne den hvite trøya.

 

PS: Vino er en gammel schlager i Touren og jeg er glad han er tilbake. Noe sier meg at han kommer til å angripe Contador om å være kaptein dersom han henger med lenge nok, akkurat som Lance gjorde.

 

Savner fortsatt min all-time favoritt Jan Ullrich, men Schleck brødrene har kompensert for tapet.

Du støtter Vino even though han er tidligere dopingtatt!

Lenke til kommentar

Sykling var mye artigere å se på når doping var utbredt, jeg gir faen i deres helse og det er ikke juks når "alle" jukser. Eller det er jo juks, men det var noe i praksis alle drev med.

 

Var tider når det var spydkamp mellom Lance dopa Arsmstrong og Ulle, mens det var uttalelige angrep og masse råkjør fra diverse spenstige ryttere i alle slags terreng bak disse to; Majo, Zabel, Valverde, Tyler Hamilton, Beloki, Vino, Basso, Marco Pantini, Bobby Julich, Kløden, Dekker (klassiker spesialisten), osvosv.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Leser at Riccardo Ricco er tilbake til årets Tour. Fyren har nok ingen sjans i sammendraget, men fortsatt idiotisk at slike ryttere får komme tilbake. Årets TDF blir nok den med flest dopingspekulasjoner, og skal ikke se bort ifra flere dopingsaker heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...