Gå til innhold

Tour de France 2010


Latias

TdF  

104 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner TdF?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gruer meg fortsatt til neste år. Da får jeg ikke sett noe til TdF (sannsynligvis), og regner ikke med å få med meg noen resultater heller. :thumbdown:

 

Lov å spørre hvorfor?

Er vel ikke uvanlig å reise om sommeren? :p

 

Nei nei, men er da ikke umulig å rote frem resultater. :p

Lenke til kommentar

Tviler på at Cancellara var alene om dette her. Lampre og Columbia støttet dette så mye som overhodet mulig. Har nok vært en spill sammen med sportsdirektører med en gang kapteinene havnet bakover. Saxo lederne ble vel enige med Lempre og Columbia om at hvis de hjalp dem med å senke farten i feltet slik at Schlecks komm seg opp så skulle de gjøre det de kunne for å stoppe massespurt. Synes det er tull å legge all skyld på Cancellara.

 

Når det er sagt så synes jeg det var dumt at det ikke ble noe spurt, hadde det vært fordi det var en protest siden noen motorsykler var årsaken til fallene så hadde det vært greit. Men når det ikke var en protest så synes jeg det var feil å ikke spurte.

Lenke til kommentar

Grunnen til at all skyld legges på Cancellara, er jo fordi han var den mest aktive når det gjelder å roe ned tempoet. Selvfølgelig var HTC Columbia med på dette, da dette gagner Cavendish, som allerede var hektet av og ikke involvert i velten (såvidt jeg vet?). Lampre var jo med på dette for å få opp Petacchi til hovedfeiltet, men jeg ser ikke hvorfor Lampre ikke skulle la noen spurte.

 

Når Schlecks, Petacchi og alle de andre kanonene var oppe i feltet, hvorfor ikke la spurterne spurte?

 

HTC visste jo at Cav var hektet av for lenge siden, så de så vel sitt snitt til at han ikke skulle tape noen poeng mot Thor, Freire, Pettachi & co. Dermed ble de med på denne merkelige manøveren.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Som Cancellara sa det, den med den gule trøya er sjefen i feltet. Kan godt hende han er blitt lurt av Columbia og Lampre for all det vi vet. Selv om jeg tror mer at det var en avtale Saxobank gjorde med sprintlagene som ikke hadde med folk der oppe.

 

Petacchi kom foresten lenge etter hovedfeltet, det samme gjorde Cav, Cunego, VandeVelde, Farrar for å nevne noen,

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Fan meg den mest mongo etappa jeg noen gang har sett. Hva er grunnen til at spurterne ikke for lov til å ta noen poeng? skjønner så vidt at det kan gå ann å vente på schleks til de er i gruppa, men spurten ville jo gått jo helt som normalt selv om et par (som uansett ikke hadde vært med i en spurt) er halvskada :S

 

Over fair play imo

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar

BlaBla

 

Den plussfunksjonen er bare for plusshaier. Den forteller jo ikke hvem som er enig i hva, og er dermed ganske verdiløs.

Den forteller at noen støtter synspunktet. Vi driter i om det er du eller noen andre som støtter utsagnet så lenge du ikke legger til mer enn +1 i ditt eget innlegg.

Lenke til kommentar

Klart Cancellara ikke var alene, alle som hadde noe å tjene på dette var nok udelt positive. Men han velger å fronte det, hvis det stemmer at han har sagt at det er den som har den gule trøya som er sjefen i feltet så sier det litt om egoet. Ikke vanskelig å skjønne at det ikke bare er Hushovd som er misfornøyd med det som skjedde.

 

Ellers så får Cavendish styre på, han sykler jo som en idiot for tiden. Det virker som at det er mye som mangler i det hodet hans, så dårlig taper at han lar det gå utover andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...