Gå til innhold

Tour de France 2010


Latias

TdF  

104 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner TdF?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mye, mye, mye mer motvind nå enn da Cancellara kjørte i morgen tidlig, derfor er alle langt bak.

 

Step_up: Mye kan forandre seg på et år. I fjor skilte det 1m 43s, Andy har blitt bedre, Contador har blitt dårligere. Mange som har undervurdert hvor godt Andy har forbedret seg, meg selv inkludert.

Lenke til kommentar

Det er mye, mye, mye mer motvind nå enn da Cancellara kjørte i morgen tidlig, derfor er alle langt bak.

 

Step_up: Mye kan forandre seg på et år. I fjor skilte det 1m 43s, Andy har blitt bedre, Contador har blitt dårligere. Mange som har undervurdert hvor godt Andy har forbedret seg, meg selv inkludert.

 

 

når man ser hvordan han øker nå, så står jeg på at det er ett eller annet han har hatt problemer med i dag...

 

Gutta i studio:Som vi alle vet så hadde Schleck aldri hatt en gul trøye i år hvis han ikke hadde dratt fra når Conta hadde problemer. At en jente ikke vet det, trenger ikke å bety at dere skal la dere blende av den episoden!

Lenke til kommentar

 

 

Gutta i studio:Som vi alle vet så hadde Schleck aldri hatt en gul trøye i år hvis han ikke hadde dratt fra når Conta hadde problemer. At en jente ikke vet det, trenger ikke å bety at dere skal la dere blende av den episoden!

 

 

Kan du utdype?

 

Contador hadde ikke den gule trøya på det tidspunktet. Er jo den avtalen gjelder, ikke alle ryttere som får problemer.

Lenke til kommentar

Må være moro for Contador å vite at han vinner takket være Andys gir og sin egen usportslighet...

Det er det nok. Tviler på at horeungen har så mye som litt bismak engang. For han er det eneste som betyr noe å vinne uansett hva det måtte koste, mens selvrespekt, ære og denslags kommer i tiende rekke.

 

Andy er den moralske vinner av Tour de France 2010.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...