Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde ikke fått sett avslutningen uansett, så jeg er fornøyd med at det er hviledag. Har lite lyst til å gå glipp av Tourmalet. ;)

Endret av Latias
Skrevet

Ja, bored med hviledag. Var greit på den første hviledagen for da var jeg på vei hjem fra Praha så gikk ikke glipp av noe.

Er tempoen på fredag eller lørdag ?

Skrevet

Ingen som sykler selv da? I dag er det jo mulighet til å ta en skikkelig langtur. Det skal i hvert fall jeg. Har et nytt sete som jeg må teste ut. :)

Skrevet

Ingen som sykler selv da? I dag er det jo mulighet til å ta en skikkelig langtur. Det skal i hvert fall jeg. Har et nytt sete som jeg må teste ut. :)

Nei!!!! Fordi eg brukte 16000 på en sykkel som brukes mer til og fra verkstedet på garantisaker enn til trening. :( :(

Skrevet

Joda, hviledag i TdF betyr jo sykkeldag for meg :)

Skrevet (endret)

Kunne ikke det vært hviledag imorgen heller!? Eg kommer til å gå glipp av etappen imorgen pga damen har bursdag.. :(

Kunne tatt meg en sykkeltur idag, men gidder ikke før eg får computeren min.. :p

EDIT: Og der fikk eg melding om at den ligger på postkontoret så da har eg ingen unnskyldning.. :p

Endret av Kleivert
Skrevet (endret)

Hviledager er kjedelige. Greit nok da jeg har sovet bort hele dagen før jeg skal på jobb i natt, så satser vi på å våkne tidsnok til morgendagens etappe :dribble:

Endret av Marekatten
Fjernet referanse til slettet innlegg
Skrevet (endret)

TdF på radio.... Hvordan? Hvilken kanal?

Blir sittende i bil store deler av morgendagen....

Endret av Jotun
Fjernet referanse til slettet innlegg
Skrevet

Kjipt med jobbing ja. Selv jobber jeg til halv 4, så da er jeg hjemme i halv 3 -3tiden :p

I dag må det virkelig bli action. Andy må jo gå "all in". Han må jo nesten ha noen minutter på Contador til tempoen. Etter det Contador gjorde på tempoen i fjor så ser det slik ut. Man kan tape mye på en 5 mil lang tempoetappe.

Spent på taktikken i dag, er det Saxo bank eller Astana som kommer til å kjøre hardt inn mot Tourmalet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...