Gå til innhold

Tour de France 2010


Latias

TdF  

104 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner TdF?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

UCI er latterlig...

 

Lol, bare fordi at kjedet til Schleck hoppet av.. Det er en del av gamet. Utnytt andres svakheter, og kjedet til Schleck var en svakhet der og da.

Sånn syns jeg det er.

Nei? Jeg holder med Saxo Bank, og har gjort det lenge. Andy og Frank er mine favoritter til Touren i år. Dessverre gikk det ikke helt slik.

Lenke til kommentar

Andy tapte 39 sekunder på etappen hvor Contador viste sitt sanne jeg. I tillegg hadde han rykket og lå 20 meter foran og hadde sannsynligvis tatt endel sekunder på han den etappen. Da hadde Andy vunnet.

 

Som Game sier, Andy er den moralske vinneren av Tour de France. Uten uhellet til Frank eller usportsligheten til Contador, hadde han vært den offisielle også.

Du kan nesten ikke bruke et uhell som argument for at Andy er den moralske vinneren. Det går ikke.

Og om de hadde gått sammen over mål den dagen, hvem vet hva Contador hadde gjort på tourmalet? Helt enig i at det var dumt av Contador å gå den dagen, men nå er det over, og Contador er en mer komplett rytter og vinner forholdsvis fortjent. Syns folk må begynne å legge dette bak seg nå..

 

hvem vet hva, netopp, ingen vet hva som hadde skjedd hvis det og om det. Derfor må vi forholde oss til hva vi vet, og det er at 39 sekunder kommer til å forfølge Touren 2010.

 

 

hva er det du snakker om 39 sekunder etter? Contador tok jo over trøyen med 8. Og Schleck hadde aldri satt i gul trøye hvis ikke Contador hadde fått problemer den dagen. Den beste og mest komplette rytteren vinner tour de France, det er det ingen tvil om!

 

39 sekunder, den avstanden det ble mellom Schleck og Contador på den 15. etappen.

39 sekunder, den avstanden det ble mellom Contador og Schleck totalt.

 

Ser du nå hvilke 39 sekunder jeg snakker om?

Lenke til kommentar

Andy tapte 39 sekunder på etappen hvor Contador viste sitt sanne jeg. I tillegg hadde han rykket og lå 20 meter foran og hadde sannsynligvis tatt endel sekunder på han den etappen. Da hadde Andy vunnet.

 

Som Game sier, Andy er den moralske vinneren av Tour de France. Uten uhellet til Frank eller usportsligheten til Contador, hadde han vært den offisielle også.

Du kan nesten ikke bruke et uhell som argument for at Andy er den moralske vinneren. Det går ikke.

Og om de hadde gått sammen over mål den dagen, hvem vet hva Contador hadde gjort på tourmalet? Helt enig i at det var dumt av Contador å gå den dagen, men nå er det over, og Contador er en mer komplett rytter og vinner forholdsvis fortjent. Syns folk må begynne å legge dette bak seg nå..

 

hvem vet hva, netopp, ingen vet hva som hadde skjedd hvis det og om det. Derfor må vi forholde oss til hva vi vet, og det er at 39 sekunder kommer til å forfølge Touren 2010.

 

 

hva er det du snakker om 39 sekunder etter? Contador tok jo over trøyen med 8. Og Schleck hadde aldri satt i gul trøye hvis ikke Contador hadde fått problemer den dagen. Den beste og mest komplette rytteren vinner tour de France, det er det ingen tvil om!

 

39 sekunder, den avstanden det ble mellom Schleck og Contador på den 15. etappen.

39 sekunder, den avstanden det ble mellom Contador og Schleck totalt.

 

Ser du nå hvilke 39 sekunder jeg snakker om?

Jeg ser det ikke, for jeg ser også brosteinsetappen til Arenberg da Contador tapte 20-25 sekunder den siste kilometeren med flatt hjul (da tar jeg ikke med hva som i utgangspunktet skapte avstandene, nemlig velten til Frank Schleck). For ikke å snakke om etappen til Spa da Andy Schleck på et tidspunkt lå 1 min bak Contador etter alle veltene. Sånn er sykkel, noen ganger venter man, andre ganger ikke. Lev med det, Contador er en verdig vinner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå må du skjerpe deg. Hverken Contador eller Schleck hadde trøya på den etappen Contador hadde problemer. GA går ut på at man venter på han med den gule trøya, ikke alle. Hadde man skulle vente på alle hadde touren aldri kommet i mål.

 

 

føler ikke jeg må skjerpe meg. er enig med andybb. Var jo støting på Contador mens det var komplikasjoner...den regelen er lik for alle hva gjelder å ikke skru opp farten.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

nei, for Schleck stakk jo fra når Contador hadde problemer, så sånn sett skulle han aldri hatt gul trøye...Og etter den nevnte etappen var Contador foran med 8 sekunder og vant touren med mye mer...

 

Nå er jeg lei av å skrive svar til deg, og at du ikke leser dem. Contador HADDE IKKE DEN GULE TRØYA PÅ DEN ETAPPA DU SNAKKER OM! Hadde han hatt den hadde det vært en annen sak. GA gjelder kun den gule trøya.

Lenke til kommentar

Syk den der Sky-bussen. :blink:

 

Ja, helt vanvittig. De sendte den reportasjen en annen dag også, hadde ikke gjort noe å hatt den og fulgt Touren i :D

 

Så dere badet, de hadde en sånn jævlig ny greie å tørke hendene i, kjent fra ymse offentlige toalett. Har de ikke råd til papir? Eller kanskje investeringen tjenes inn over tid, laget er jo omtrent i startfasen...

Lenke til kommentar

nei, for Schleck stakk jo fra når Contador hadde problemer, så sånn sett skulle han aldri hatt gul trøye...Og etter den nevnte etappen var Contador foran med 8 sekunder og vant touren med mye mer...

 

Nå er jeg lei av å skrive svar til deg, og at du ikke leser dem. Contador HADDE IKKE DEN GULE TRØYA PÅ DEN ETAPPA DU SNAKKER OM! Hadde han hatt den hadde det vært en annen sak. GA gjelder kun den gule trøya.

 

 

og det har jeg aldri sagt heller, men det er vel slik den uskrevne regelen er at man ikke skrur opp farten hvis noen får ett uhell i hf...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...