Gå til innhold

Fascismen kommer tilbake - Feil i Europas styring?


Anbefalte innlegg

Sett deg inn i vårt sted da. Hvis noen kom til deg og fortalte deg noe du var sikker på var helt feil, kom med latterlige påstander, uten å kunne dokumentere dette og i tilleg hadde en oppførsel som tydet på at han var paranoid/ slet med noe. Ville du trodd ham da?

 

Det har jeg allerede gjort.

Om du er sikker på at det noe er feil, så er det jo ikke sikkert det er feil likevel.

 

Og jeg ville aldri tro eller mene at en person var paranoid eller hadde en oppførsel som tydet på at han var mentalt utilregnelig bare fordi han mente noe annet enn meg selv, eller kom med informasjon som jeg ikke hadde hørt før.

 

Jeg tror ikke på noen sånn helt uten videre uansett, men tar all informasjon til etterretning, vurderer den, og sjekker den opp mot flere uavhengige kilder som jeg selv finner frem til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Overdreven kriminalitet fra fremmede er med på å fremme for facismen. Så det er egentlig ikke noen det er feil med, men det at et flerkulturelt samfunn aldri har lykkes i noen del av verden.

 

Holdninger fra andre kulturer er med på å forme holdninger i landet som er pårørt.

 

Mennesket er usikker på de man ikke føler seg beslektet med, vi har fremmdeles instinkter fra steinalderen som forteller oss at folk fra nabostammen kan bety bråk.

 

Den eneste måten å forhindre folk i å tenke styggt om "andre" er enten å hjernvaske folket eller putte de "andre" tilbake i stammen de kom fra.

 

Trist men sant, hele 46 prosent av dette landets befolkning trives ikke ved de "andre".

 

Slik er det desverre i mange land og årsak til at ektreme tankeganger for vokse fritt.

 

Feks: Vern folket.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Om de av dem som allerede er her har en egen agenda om å ta over landet vårt vet jeg ikke, men blir det nok av dem, så kommer de til å gjøre det. Mullah Krekar tror jeg kanskje har en slik agenda.

 

Islam har sin egen agenda om verdenskalifatet, og den inkluderer å overta Norge.

Men det vi virkelig bør være bekymret for, er at det er regjeringen som importerer alle disse i den hensikt å ødelegge Norge, og skifte ut et brysomt folk.

 

Jeg har advart mot Jens Stoltenberg i og sosialistene i mange år, men nesten ingen vil tro annet en at de er snille og gode og vil oss alle vel.

Og folk flest fortsetter å gi sin stemme til disse bandittene som vil ødelegge landet. Og det vil vi alle få svi for om ikke lenge.

 

Ja, folk flest er så til de grader hjernevasket at de fortsetter å tro på løftene til løgneren Jens Stoltenberg, selv om han aldri har holdt noen løfter.

Og uansett hva man dokumenterer av negative ting når det gjelder Jens,ap eller sosialistene generelt, så er ikke folk flest i stand til å tro annet enn det Jens Stoltenberg eller ap-media forer dem med av sosialistforherligende propaganda.

 

 

 

Fascismen er på full fart tilbake i europa og USA, og de som presser på for å få innført globalt fascistisk styre, er bla. våre sosialistiske regjeringer, og sosialistene står bak ødeleggelsen av Norge også.

I USA er prosessen mer synlig, fordi de har vært vant til å ha personlig frihet, og der er prosessen også mer brutal fordi det er flere betydningsfulle personer som advarer mot utviklingen.

 

Men i europa og spesielt Norge har vi lenge blitt hjernevasket av et sosialistisk tyranni, vår frihet er blitt gradvis redusert gjeenom mange tiår, og hjernevaskede zombier i folket roper også hele tiden bevisstløst på mer statskontroll.

Så vi i Norge og europa blir på en måte kokt langsomt, så langsomt at de fleste ikke merker det selv. Men opptrer som nyttige idioter for staten, idet de alle strømmer til for å latterliggjøre og mobbe til taushet de som prøver å advare mot det som skjer.

 

Selv oppfører de seg som villig slaktekveg for staten, og vil være blandt de første som blir uskadeliggjort når den tid kommer.

 

 

Dette er noe av det verste sprøytet jeg har lest noensinne! At regjeringen importerer muslimer fordi vi er et altfor brysomt folk??? Hva i all verden bygger du en slik påstand på??

Dessuten er du nødt til å lese leksa di vedr forskjellige ideologier minst èn gang til, for der har du misforstått ganske kraftig når du mener at sosialisme og nasjonalsosialisme/fascisme er nært beslektet. Dessuten er Jens Stoltenberg sosialdemokrat.... som igjen er noe forskjellig fra å være ren sosialist. Norge er et sosialdemokratisk land, og det har ingenting med et sosialistisk tyranni å gjøre! Stalin sto for et sosialistisk tyranni i form av kommunismen. Her er det STORE BETYDELIGE forskjeller!

At nordmenn er hjernevaskede zombier er vel også så langt fra sannheten som det er mulig å komme! Vi har full ytringsfrihet og sier akkurat det vi måtte mene uten fare for represalier. Vi har frie valg og hvem som helst kan drive valgkamp og gi uttrykk for sine standpunkter - og folket står fritt til å stemme på hvem de måtte ønske. Jeg syns jo det er litt rart at du mener at "folk flest" stadig lar seg "lure" av Jens Stoltenberg og sosialstene. Mener du at folk flest er dumme og overhodet ikke skjønner hva som foregår i dette landet? Og hva med de periodene det ikke har vært sosialistisk flertall? Hva er forskjellen på de borgerlige og sosialistene når det gjelder din påståtte tilnærming til fascistene? Mener du at Stoltenberg & co er ute etter at Norge skal bli et fascistisk diktatur??? Dette er som tidligere nevnt noe av det verste sprøytet jeg har lest, og jeg er rimelig sikker på at du ikke vil finne mange som er enige med deg hverken på sosialistisk eller borgerlig side i politikken!

Jeg får rett og slett ikke taket på hva du mener er en dreining mot et totalitært styre hverken i Norge eller i USA for den saks skyld. Du kommer bare med en mengde påstander som det er umulig å forstå bakgrunnen for.

Du kommer ikke med ETT ENESTE konkret eksempel på hva som er en dreining mot fascisme i samfunnet vårt, og hva regjeringen skulle tjene på å "bytte ut" et brysomt folk med "importerte mennesker".... Vennligst forklar!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke så mye om det her med at fascistiske eller nazistiske holdninger kan komme sigende inn på oss ettersom tiden går, annet enn det jeg har lest noen sporadiske artikler i avisene nå og da. Dere få ta det slik:

 

Jeg kan være enig i det som er blitt sagt tidligere om at det helt absurd at noen av dem som en gang kjempet mot nazistene/NS-folket her i Norge, nå er innvandringsmotstandere - Kansje var de for sene med å si helt konkret hva de mente om sakene akuratt da invasjonen kom, men dette er kansje blitt klarere med årene? Jeg vet som sagt lite om dette her.

 

Det som er blitt påstått av 'Baltazar94' om at Norge går på dunken på grunn av Jens Stoltenberg, er veldig uklart. Ap ligner mer og mer på FrP på mange måter; som f.eks. synet på miljøet. Jeg vil ikke dermed si at de er havnet helt på skråplanet av den grunn, men planet blir kansje litt "skråere" etterhvert...

 

Edit: skrivefeil og litt mer tekst

Endret av Rusma
Lenke til kommentar

fascismen har vel alltid vært her i ettertid, men kansje ikke like synelig i alle land. men at den blusser opp har vel mye med måten europeiske land har blitt styrt på de siste årene, og problemer med masseinvandring i flere land.

 

det er jo, litt ekstrem for de fleste, men dog bare nok en politisk ideologi sammen med mange mange andre. en ser jo i en del av de landene som fascister kommer til litt makt at det ikke har kommer noen store problemer ut av dette. virker jo som om mange her tror at om et slikt parti får bestemme noen småting i et land at nå bryter snart 3. verdenskrig ut, hitler reborn og videre.

 

en kan jo se det ikke er helt godt i landene under kommunistisk styre, og kommunistiske organisasjoner og partiet har jo lenge vært mer synelige og større en fascistiske. bare å se i norge. hvorfor har jeg ennå ikke sett noen som varsler 3. verdenskrig her, stalin reborn og kommunismen skal ta over verden?

 

er vel slik idag at folket bestemmer, og om fascistiske eller andre partiet får litt makt i noen land må de jo ha fått stemmer under valg for å få de plassene i politikken de har. om mer av folket stemmer fremm de litt mer ekstreme partiene i årene fremmover kan de jo ikke ha gjort en så forferderlig dårlig jobb, og jeg tviler sterkt på at om et av dagens partier i tyskland eller england mot all forventning skulle ha blitt kjempestore i fremmtiden, at vi gjennopplever 2. verdenskrig av den grunn. dette er andre personer og partier idag, ikke stalin og hitler med sine planer for 60år siden.

Lenke til kommentar
fascismen har vel alltid vært her i ettertid, men kansje ikke like synelig i alle land. men at den blusser opp har vel mye med måten europeiske land har blitt styrt på de siste årene, og problemer med masseinvandring i flere land.

 

det er jo, litt ekstrem for de fleste, men dog bare nok en politisk ideologi sammen med mange mange andre. en ser jo i en del av de landene som fascister kommer til litt makt at det ikke har kommer noen store problemer ut av dette. virker jo som om mange her tror at om et slikt parti får bestemme noen småting i et land at nå bryter snart 3. verdenskrig ut, hitler reborn og videre.

 

en kan jo se det ikke er helt godt i landene under kommunistisk styre, og kommunistiske organisasjoner og partiet har jo lenge vært mer synelige og større en fascistiske. bare å se i norge. hvorfor har jeg ennå ikke sett noen som varsler 3. verdenskrig her, stalin reborn og kommunismen skal ta over verden?

 

er vel slik idag at folket bestemmer, og om fascistiske eller andre partiet får litt makt i noen land må de jo ha fått stemmer under valg for å få de plassene i politikken de har. om mer av folket stemmer fremm de litt mer ekstreme partiene i årene fremmover kan de jo ikke ha gjort en så forferderlig dårlig jobb, og jeg tviler sterkt på at om et av dagens partier i tyskland eller england mot all forventning skulle ha blitt kjempestore i fremmtiden, at vi gjennopplever 2. verdenskrig av den grunn. dette er andre personer og partier idag, ikke stalin og hitler med sine planer for 60år siden.

 

Jeg tror at ingen i norge varsler "Stalin reborn" (om dette noen gang skulle hende) fordi vi Norge slik som små arabiske oljestater, har en del penger som landet deler sjenerøst med sine borgere.

 

==> Et problem kan muligens oppstå når landet får for mange fastboende innbyggere. Tross alt finnes det ikke så mye olje som "fem fisk, og tjue brød"(/så det monner) i nordsjøen/barentshavet.

Lenke til kommentar

Bare en naturlig reaksjon av at det kommer flere og flere innvandrere og kriminaliteten stiger og stiger. Du kan også se at bare 33 % av alle ikke vestlige innvandrere jobber og bidrar (og da mener jeg de i jobb situasjon altså de som KAN jobbe og er mellom den riktige alderen) altså 66,66 % av alle ikke-vestilige innvandrere i jobb situasjon bidrar IKKE. Dette er skremmene og når folk hører dette at det er så mange av de og de faktisk "snylter" på skattepengene våre er det vanskelig å ikke bli sint og frustrert når regjeringen slipper inn såpass mange av de.. Jeg synes at vi burde stille myemyee større krav til innvandrerne, og rett og slett få inn de som virkelig trenger det og noen som kan bidra! Vi må være mye mye strengere, og når vi får inn de "ordentlige" innvandrerne så vil ikke rasisme eller fascismen være i nærheten av et stort problem : ) Iallefall det jeg tror ;)

Endret av thebull
Lenke til kommentar
Bare en naturlig reaksjon av at det kommer flere og flere innvandrere og kriminaliteten stiger og stiger. Du kan også se at bare 33 % av alle ikke vestlige innvandrere jobber og bidrar (og da mener jeg de i jobb situasjon altså de som KAN jobbe og er mellom den riktige alderen) altså 66,66 % av alle ikke-vestilige innvandrere i jobb situasjon bidrar IKKE.

 

Nå må du slutte å prate tull. Jeg vil ha meg frabedt slike uttalelser som tegner et bildet for andre forumsmedlemmer basert på falske premisser. Hvis du ikke kan presentere dokumentasjon for slike påstander, som involverer rene tall basert på troverdige og anerkjente kilder, så mener jeg at du skal avsto å mate andre med falske tall.

 

Ved den forrige målingen presentert fra SSB i 2007, og dette er målingen som jeg sist hadde tilgjengelig før endringene i forhold til kategorisering av enkelte samfunnsgrupper ble innført, var sysselsettingen for ikke-vestlige innvandrere på nærmest 55%, der sysselsettingen for alle innvandrere lå på 63%. Dermed var fremdeles majoriteten av ikke-vestlige innvandrere i arbeid. Den laveste sysselsettingen for en gruppe med ikke-vestlig bakgrunn var, i følge den samme undersøkelsen, innvandrere fra Afrika med en sysselsetting på 49%, mens de med asiatisk bakgrunn hadde en sysselsetting på 56,3%.

 

Tar vi i betrakting variabler slik som det lave utdanningsnivået i forhold til vestlige innvandrere, og samfunnet for øvrig, så er det nok forståelig hvorfor disse sliter mest i forhold til arbeidsmarkedet. I tillegg kommer variabler slik som diskriminering i arbeidsmarkedet fra arbeidsgivere, språkproblemer, psykiske problemer i etterkant av traumatiske opplevelse i hjemmelandet osv. Alt dette er viktige faktorer som forklarer hvorfor mennesker med ikke-vestlig bakgrunn sliter i arbeidsmarkedet hvis vi sammenligner dem med samfunnet forøvrig. Likevel sliter de langt i fra like mye som du ønsket å fremstille i ditt innlegg.

 

Om denne type statistikk kan du lese her:

 

http://www.ssb.no/emner/02/sa_innvand/sa103/sa103.pdf

Endret av statsviter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Bare en naturlig reaksjon av at det kommer flere og flere innvandrere og kriminaliteten stiger og stiger. Du kan også se at bare 33 % av alle ikke vestlige innvandrere jobber og bidrar (og da mener jeg de i jobb situasjon altså de som KAN jobbe og er mellom den riktige alderen) altså 66,66 % av alle ikke-vestilige innvandrere i jobb situasjon bidrar IKKE.

 

Nå må du slutte å prate tull. Jeg vil ha meg frabedt slike uttalelser som tegner et bildet for andre forumsmedlemmer basert på falske premisser. Hvis du ikke kan presentere dokumentasjon for slike påstander, som involverer rene tall basert på troverdige og anerkjente kilder, så mener jeg at du skal avsto å mate andre med falske tall.

 

Ved den forrige målingen presentert fra SSB i 2007, og dette er målingen som jeg sist hadde tilgjengelig før endringene i forhold til kategorisering av enkelte samfunnsgrupper ble innført, var sysselsettingen for ikke-vestlige innvandrere på nærmest 55%, der sysselsettingen for alle innvandrere lå på 63%. Dermed var fremdeles majoriteten av ikke-vestlige innvandrere i arbeid. Den laveste sysselsettingen for en gruppe med ikke-vestlig bakgrunn var, i følge den samme undersøkelsen, innvandrere fra Afrika med en sysselsetting på 49%, mens de med asiatisk bakgrunn hadde en sysselsetting på 56,3%.

 

Tar vi i betrakting variabler slik som det lave utdanningsnivået i forhold til vestlige innvandrere, og samfunnet for øvrig, så er det nok forståelig hvorfor disse sliter mest i forhold til arbeidsmarkedet. I tillegg kommer variabler slik som diskriminering i arbeidsmarkedet fra arbeidsgivere, språkproblemer, psykiske problemer i etterkant av traumatiske opplevelse i hjemmelandet osv. Alt dette er viktige faktorer som forklarer hvorfor mennesker med ikke-vestlig bakgrunn sliter i arbeidsmarkedet hvis vi sammenligner dem med samfunnet forøvrig. Likevel sliter de langt i fra like mye som du ønsket å fremstille i ditt innlegg.

 

Om denne type statistikk kan du lese her:

 

http://www.ssb.no/emner/02/sa_innvand/sa103/sa103.pdf

 

Takk for at noen holder seg til fakta og ikke bare gjetter eller "synser"! Flott! :yes:

Lenke til kommentar

Det var jo en tidligere tråd på dette forumet som snakket om akkurat de tallene jeg nevnte, samt en VG artikkel.. Skal lete etter den, uansett er det for få som bidrar. Både av innvandrere og av etniske nordmenn.

 

Og Powerpie den filmen der viser bare hvordan Islam vokser, men at Islam vokser i seg selv er da en merkelig grunn for så mye mer fascisme og rasisme?

Lenke til kommentar
Syntes alle dere som er for innvandring(eller stemmer sv/v/ap/sp) bør ta en titt på denne videoen her:

Denne filmen er jo full av faktafeil??

 

For det første, hvorfor skal det være umulig å snu fødselsraten? Og hvorfor er det negativt at man får få barn? Det er jo kjempebra da overbefolkning er blant de største globale problemene, og Europa er den tettest befolkede verdensdelen.

Lenke til kommentar

aluxez, denne filmen kaster lys på bekymringen at kulturen vår faller og vi blir færre og færre, mens andre deler av verden blir bare flere og flere. Og at noe må gjøres før vi "dør ut" er filmens budskap.

 

Og det er nærmest helt umulig å snø fødselsraten når den er på 1,1 osv, fordi da må barnet få 3,0 i fødselsraten for å snu det forrige året til en positiv fremgang for befolkningstallet.. Det jeg prøver å si er, det er vanskelig og nærmest helt heeelt umulig å snu den når den har kommet til et så lavt nivå.

 

Og det kommer da bare flere og flere innbyggere i Europa begrunn av innvandring, at det blir født færre "etniske" europeere er dermed ikke en god nyhet, siden folketallet vil uansett øke.

Endret av thebull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...