Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Usikker på hvordan tolke signaler fra jente (gutt 13)?


Anbefalte innlegg

har ikke vært på skolen i dag har vært lit i dårlig form :( :(

 

det eneste jeg liker med skolen er og se henne jeg liker og de andre jentene!.

Men skal jeg si det til henne på msn eller nettby eller fackebook eller noe?

eller må jeg si det persjonlig/si det når jeg er ved henne??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe har gjorde jeg en feil ikke akurat sex men jeg leger det på siden!, jeg var på skolen også sier di jentene eller dem gir meg såne kyse tein da ble jeg flau!, også prøvde dem og opne døre når jeg var på dass, også var det en gang jeg sat inne på grupe romet også komm di inn og skule hjelpe oss med noen lekser for spesielt jeg har jo skrivevansker også da ble jeg veldig flau , også hvar det en gang till men da skule dem lære meg og en annen med sex og samenliv :love::blush: alt dete har skjed for omtrent 3 måner siden trur jeg, men har ikke fåt tid for og skrive det

Gratulerer med dame fsx!!!!!! Føler du er populær hos jentene ;)

 

Forresten, vil gjerne vise til denne denne tråden hvor alle faktisk oppfordra deg til å i hvert fall skrive med stor forbokstav og tegnsetting. Hva skjedde med det, følte jeg forandra livet ditt der. :(

Lenke til kommentar
hehe har gjorde jeg en feil ikke akurat sex men jeg leger det på siden!, jeg var på skolen også sier di jentene eller dem gir meg såne kyse tein da ble jeg flau!, også prøvde dem og opne døre når jeg var på dass, også var det en gang jeg sat inne på grupe romet også komm di inn og skule hjelpe oss med noen lekser for spesielt jeg har jo skrivevansker også da ble jeg veldig flau , også hvar det en gang till men da skule dem lære meg og en annen med sex og samenliv :love::blush: alt dete har skjed for omtrent 3 måner siden trur jeg, men har ikke fåt tid for og skrive det

Gratulerer med dame fsx!!!!!! Føler du er populær hos jentene ;)

 

Forresten, vil gjerne vise til denne denne tråden hvor alle faktisk oppfordra deg til å i hvert fall skrive med stor forbokstav og tegnsetting. Hva skjedde med det, følte jeg forandra livet ditt der. :(

Jeg har ikke fåt dame endå men den jævla køden roger må for helvete lyve så jævlig :mad::realmad:

Endret av fsx
Lenke til kommentar
Omfg, lyver han med spill?

 

For et dårlig menneske :no:

ja han sa at han hadde forklift simulator at det var virus på spiller for han lasta det ned fra nettet men nei for jeg så kovret til spillet, han har kjøpt spillet bare for 2 uker siden eller 1 mnd , også han laster ned msn virus sånn smile og sånt da sier jeg at det er virus men han sier nei så faen ta den køden, uansett hva skal jeg si til henne først må jeg bli venn med dem og sånt noen gode råd?

 

 

også du skule bare være med roger osen han baner til foreldrene sine han er helt idiot i huet

Endret av fsx
Lenke til kommentar

Hva med å spørre om dere skal gå sammen?

 

Om hun velger å svare ja, er det viktig å tre frem som en gentleman. Du skal ikke score den kvelden, du skal vise at du er en modig og ålreit fyr, og så etter litt tid kan du spørre henne...

 

Hvis det er sånn man gjør det i den alderen. :p

 

Edit: Altså, jeg vet ikke om du bare spør med en gang, eller om dere skal bli bedre kjent for å finne ut om det er noe i mellom dere.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...