Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Usikker på hvordan tolke signaler fra jente (gutt 13)?


Anbefalte innlegg

hehe har gjorde jeg en feil ikke akurat sex men jeg leger det på siden!, jeg var på skolen også sier di jentene eller dem gir meg såne kyse tein da ble jeg flau!, også prøvde dem og opne døre når jeg var på dass, også var det en gang jeg sat inne på grupe romet også komm di inn og skule hjelpe oss med noen lekser for spesielt jeg har jo skrivevansker også da ble jeg veldig flau , også hvar det en gang till men da skule dem lære meg og en annen med sex og samenliv :love::blush: alt dete har skjed for omtrent 3 måner siden trur jeg, men har ikke fåt tid for og skrive det

Endret av fsx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Støtter Pokémon innslaget her!

 

Jeg slår sånne pervo jokes selv og det betyr ikke at jeg vill ha sex med hver eneste gutt jeg ser. Er jente forresten. Så slapp av, ha det morro og vent med sex til du er sikker på at du får riktige tegn.

 

En av grunnene at hun ble flau kan være at hun kanskje ikke er helt vant til med så direkte sex-jokes som du er.

 

Og kjære deg, få rompa tilbake på skolebenken og lær deg rettskriving. Freaker litt ut når det kommer setninger som kan ligne på norsk.

jeg spiller ikke pokimon da går jeg heller og spiller call of duty

Lenke til kommentar

i dag hvar det litt av en dag jeg ble så flau når jeg satt og øvde til fremføring og vær gang jeg sa "senger" og "unger" da fik dem laterkrampe henne jeg liker ble helt flau :) det ser ut som at det kommer seg til rette skal spøre hu på skolebalet om noen dager kanskje danse samen :blush:

Lenke til kommentar
Det enkle er ofte det beste. Bare å si ting rett ut.

Ja men osen skal jeg gjøre det i morgen da skal jeg prøve og få kontakt med dem eller prøve og bli venner med dem?

 

skal spøre om og bli sammen med hu på skolefesten den 28 januar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...