Gå til innhold

Guide: Endre musikken i login-screen og diverse områder


Anbefalte innlegg

Tilslutt ble jeg lei av musikken i login-screenen. Så jeg søkte litt rundt på internett og fant ut hvordan.

 

Så jeg tenkte jeg skulle lage en liten guide om det. :)

 

 

 

Jeg tar grunnlag i at du vil ha tilbake den gamle musikken fra pre-tbc.

 

Guiden

Først laster du ned Blizzard MPQ-editor og ekstrakterer filen(samme hvor du legger den).

Start filen.

Så velger du det som trengs av mapper.

Deretter trykker du på "File" og "Open MPQ archive".

Finn mappen som Wow ligger i, gå deretter inn i Data\ og åpne common-2.MPQ.

Merk av i "Open the MPQ in read-only mode" for å være sikker på at du ikke gjør noe du ikke skulle ha gjort. :p

Gå så inn på Sound\Music\GluesScreenMusic og høyreklikk på wow_main_theme.mp3, og ekstrakter den til \"Wow-mappa di"\Data\Sound\Music\GlueScreenMusic.

Gå inn på mappen som du ekstrakterte wow_main_theme.mp3 til, og endre filnavnet til WotLK_main_theme.mp3.

 

Dette kan gjøres med alle lyder, musikken i byer etc. men da må du endre navnene til andre ting. Leter du litt i MPQ'en så finner du ut av det.

Prøvde med Disturbed - Indestructable i Orgrimmar bare for å teste, og det fungerte helt fint. (Har byttet tilbake nå) :p

 

 

For de som er for late til å gjøre dette selv så har jeg lastet opp filen her.

 

WotLK_main_theme.part1.rar

WotLK_main_theme.part2.rar

 

Credits til disse personene.

Endret av PsykoRage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blizzard liker ikke at folk tuller med spillfilene, bare så dere vet det. Ikke det at de kan finne det ut med mindre de legger til noe i en patch, men det er fortsatt imot reglene til Blizzard og om noen skulle sladre på dere/det skulle blitt oppdaga på en eller annen måte kan dere forvente en ban.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...