Gå til innhold

Acer Aspire One


Anbefalte innlegg

kanskje teit å spørre om.. :p

men, åssen legger dere inn xp? og hva krever det av maskinvare? må jeg oppgradere med noen nye deler? jeg tror ikke jeg er så keen på å mekke på maskina.. men skulle gjerne hatt xp.

 

og, støtter ikke maskina mer enn minnekort på 8gb? ooobs, bestilte et på 16..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Logiman har du forsøkt med mer større SD kort? Den skulle jo tydligvis bare støtte opptil 8 Gb, kan du bekrefte/avkrefte?

 

Jeg har dessverre ikke noe større minnekort tilgjengelig her nå enn 4GB. Det er forøvrig et SDHC kort, og det fungerer.

 

Som nevnt i en tidligere post har jeg forsøkt med 16GB SDHC, noe som fungerte bra.

Lenke til kommentar

Det er jo konge.. En verden av muligheter åpner seg.. Et par minnekort, så kan man ha lett få med seg en film eller to på tur, uten at det trenger å ta for stor (fysisk) plass. Det koster noe mer enn en ekstern HDD, men det er det nesten verdt når hvert gram teller. :o)

Lenke til kommentar

Prøver å installere D50 modem fra Ice, men får følgende feilmelding:

[user@localhost Linux]$ ls

D-50 User Manual Linux OS.doc execute.sh RDEVCHG.c

D-50 User Manual Linux OS.pdf RDEVCHG

[user@localhost Linux]$ sudo ./RDEVCHG

audit_log_user_command(): Connection refused

RDEVCHG Linux Version : 1.0

Please, Wait!

sh: lsusb: command not found

Noen som ser hva som kan være galt? Er helt grønn på Linux og passe desperat..

Lenke til kommentar

Komplett. Men jeg skal innrømme at jeg spanderte på meg expresspakke. Men på den annen side tok jeg feil. Den var ikke på posten. Den ble levert pådøren. :-D Jeg bestilte den i 16.30 tiden igår. Nå er den pakket ut, og den er fantastisk..Jeg tar tilbake alt det skeptiske jeg har tenkt. Det eneste jeg har på Acer er at de er litt lusne og gniene som har sluttet å levere med den neoprenvesken..

Endret av rsletta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...