Gå til innhold

Den store lommelykt tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk meg akuratt denne i forgårs: http://www.dealextreme.com/p/xml-t60-1050lm-3-mode-white-led-bicycle-bike-light-4-x-18650-104287

 

Skal brukes på ski i mørket. Må si er er imponert over lysstyrken og batteritiden. Selv på maks(ca 900 lumen) holdt den ut nesten 4 timer. På low (som forsatt er 200 Lumen) holdt den ut i nesten 10 timer. Byggekvaliteten er det beste jeg har sett av DX so far.

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

Fikk meg akuratt denne i forgårs: http://www.dealextreme.com/p/xml-t60-1050lm-3-mode-white-led-bicycle-bike-light-4-x-18650-104287

 

Skal brukes på ski i mørket. Må si er er imponert over lysstyrken og batteritiden. Selv på maks(ca 900 lumen) holdt den ut nesten 4 timer. På low (som forsatt er 200 Lumen) holdt den ut i nesten 10 timer. Byggekvaliteten er det beste jeg har sett av DX so far.

 

Ligner veldig på lykten som går under navnet magicshine i diverse butikker.

 

Hvor mye måtte du betale for lykten + toll/moms?

 

Lysten på en slik selv, da du får med batteripakke og en kraftig led.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg sitter og ser på batteripakken min nå. Det er bare en svart cylinder hvor det står instrukser på, ingenting om merke eller type. Åpner jeg den, så er det en svart batteripakke inne i cylinderen, står ingenting på denne.

 

Ser for meg at en som har litt peiling klarer å bytte til bedre batterier hvis det skulle være?

 

Edit: sylinder kanskje..

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Mulig alle har gått glipp av at netthandelen selger Olight M21-X og har gjort det i flere uker. Har selv kjøpt 3 stk til en snittpris på 280kr. NB. Vareteksten deres er dog feil og henviser til den gamle modellen med 500lumen lysstyrke men varen er faktisk den nye modellen med 600lumen.

 

Uansett så er det en mulighet for å skaffe seg en ekstremt billig Olight M21-X hvis man følger med.

 

EDIT. Kan vel legge til at det billigste jeg har funnet den til andre steder er på XXL til tett oppunder 800kr. Lightman selger de til 1100kr.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har en slik oppladbar lommelykt og denne er jeg veldig fornøyd med! Det eneste som et ett minus på den er at den kanskje har noe kort batteri tid og det er dette jeg lurte på om jeg kan få gjort noe med. Nå sitter det 3 batterier inni den og det tar ca 3 timer før jeg må lade den opp. Noen som har noen forslag om hva jeg kan gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...