Gå til innhold

Blodig krigsrealisme på vei (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lo litt når han tok frem M4'en med "handtaket"/siktemidlet som var plassert helt feil (3:42).

 

Må si meg enig i den, hva i alle dager? Hvordan i alle dager skal du liksom kunne sikte med det der.

 

CQB som sagt, i hvertfall er det "vanlig" ved bruk av ACOG og rødpunktsikter fordi siktet fyller mindre av synsfeltet. Har aldri sett det blitt gjort med jernsikte, men mulig det tjener samme funksjon. Noe sier meg at det dog er snakk om feilmontering i dette tilfellet, fyrens yrke tatt i betraktning...

Lenke til kommentar

169 kroner på play.com løp og kjøp :)

 

 

Eneste som er irriterende er ingen dedicated server for PC de første ukene månedene, De skryter av et stort arsenal av våpen når 16-20 på listen er modifikasjoner av M249, M16,M4, og QBZ 95 og MK-16 Eller at de har telt frag grenade 2 ganger :S

 

Men ellers ser det meget bra ut blir ikke MilSim men som spillverket har satt det blir det et taktisk skytespill, noe imellom die hard Arma2 og BF2 tenker jeg meg, men det blir jo litt hva man gjør det til. Skal man på død og liv spille så realistisk som mulig er det jo muligheter.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar
Jeg lo litt når han tok frem M4'en med "handtaket"/siktemidlet som var plassert helt feil (3:42).

 

Må si meg enig i den, hva i alle dager? Hvordan i alle dager skal du liksom kunne sikte med det der.

 

CQB som sagt, i hvertfall er det "vanlig" ved bruk av ACOG og rødpunktsikter fordi siktet fyller mindre av synsfeltet. Har aldri sett det blitt gjort med jernsikte, men mulig det tjener samme funksjon. Noe sier meg at det dog er snakk om feilmontering i dette tilfellet, fyrens yrke tatt i betraktning...

 

Greit nok med aimpoint, men kan aldri tenke meg at du ser forsikte gjennom ett slikt baksikte

Lenke til kommentar

Se heller på anmeldelser fra seriøse spill-magasin og -websider (f.eks. IGN, Gamespot, etc.). Hvis du baserer ditt inntrykk på tabloidavisenes anmeldelser, og nekter å kjøpe spillet inntil du blir overbevist av andre, faller du nok dessverre kanskje ikke inn i gruppen som dette spillet er rettet mot.

 

Jeg for min del velger å prøve spillet selv før jeg dømmer det nord og ned.

Endret av TangoDown
Lenke til kommentar
Se heller på anmeldelser fra seriøse spill-magasin og -websider (f.eks. IGN, Gamespot, etc.). Hvis du baserer ditt inntrykk på tabloidavisenes anmeldelser, og nekter å kjøpe spillet inntil du blir overbevist av andre, faller du nok dessverre kanskje ikke inn i gruppen som dette spillet er rettet mot.

 

Det er kanskje du som ikke bør la inntrykket ditt av tabloidaviser generelt påvirke deg til å forhåndsdømme spillanmeldere og andre kritiske røster?

 

Jeg har også planer om å teste demoen, før jeg kommer med en endelig dom på spillet, men jeg er faktisk enig med This Is David - Anmeldelsen fra Dagbladet er overraskende godt skrevet, og den bekrefter omtrent alt jeg har fryktet at skulle mangle i OFP:DR.

 

Sitter og skal lese anmeldelsene fra IGN, CVG m.m. nå, så får vi se om de kan gi meg nytt håp ;)

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsdømmer ikke, jeg baserer mine uttalelser på disse og tidligere spill-anmeldelser fra VG og Dagbladet.

 

Anmeldelsen i Dagbladet mangler en anmeldelses viktigste egenskap: objektivitet. Den er gjennomsyret av forfatterens irritasjon over at spillet ikke innfridde forventningene sett opp i mot «Operation Flashpoint: Cold War Crisis». Ettersom det teknisk sett ikke er en oppfølger, må det også vurderes som et uavhengig spill. Jeg sitter igjen med mer informasjon om forfatterens sinnsstemning enn spillet etter å ha lest meg ferdig. Det virker som om vedkommende har hatt en alt for stram deadline å forholde seg til.

 

Men jeg er ikke dum, jeg tviler ikke på at spillet kommer til kort på flere felt. Jeg har derimot lært meg å ikke forhåndsdømme spill basert på anmeldelser, især i VG og Dagbladet ;).

 

Det vil forresten ikke komme noen demo til verken PS3 eller Xbox 360. Kun til PC, og den vil nok ikke komme med det første.

Endret av TangoDown
Lenke til kommentar
Se heller på anmeldelser fra seriøse spill-magasin og -websider (f.eks. IGN, Gamespot, etc.).

 

Eller Spillverket? :p

 

Hvis du baserer ditt inntrykk på tabloidavisenes anmeldelser, og nekter å kjøpe spillet inntil du blir overbevist av andre, faller du nok dessverre kanskje ikke inn i gruppen som dette spillet er rettet mot.

 

Jeg for min del velger å prøve spillet selv før jeg dømmer det nord og ned.

 

Hvorfor faller jeg ikke inn i gruppen spillet er rettet mot? Og hvilken gruppe er det?

Gruppen som er så fast bestemt på at dette spillet er bra at de ikke godtar at noen ikke liker det?

 

Jeg har ikke avskrevet spillet på noen måte, men jeg kjente meg selv igjen i mye av det som ble skrevet i DB sin anmeldelse. Venter derfor til Spillverket og Gamer har sett på det og gitt sine inntrykk. Gamespot kan du beholde, jeg sluttet å gå dit den dagen Gerstmann fikk sparken. Jeg kaller ikke de 'seriøse' lenger.

Lenke til kommentar

DB artikkelen oppsummerer ganske godt mine umiddelbare tanker rundt spillet, uten at jeg har testet det selv:) Men det kan jo virke som om OFP CWC ikke forsvinner vekk fra maskinen min med det første (heia Tonal-mod og FFUR!)! I alle fall inntil jeg får bygget meg en maskin som kan kjøre ARMA II...

Lenke til kommentar

Faen til mas det var på dere, da :grin: . Greit, se fullstendig bort i fra min kritikk av VG/DB. Jeg legger meg helt flat. Så kan vi pense tråden tilbake på sporet og diskutere selve spillet.

 

Jeg er like skeptisk som dere, men jeg velger å ikke felle tårer på forskudd, så får heller fredag bli en gledens eller sorgens dag :) .

Endret av TangoDown
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...