Johnsen92 Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Har hatt den inne til reparasjon 2 ganger, og selfølgelig fått tilbake en "replacement unit" begge gangene for å slippe å vente.. For det første, er dette egentlig lovlig? Ettersom du aldri skriver under på at de skal få lov til å gjøre det hvis xboxen skal inn til reparasjon. Og denna gangen venta jeg 5 uker fra jeg ringte til jeg hadde fått den tilbake, 3 av ukene på å vente på at de fant ut at de hadde gjort en feil hos MS.. Jeg fikk den tilbake på tirsdag 29/09.09, altså bare 5 dager siden og det allerede mer problemer med denna xbox enn den forrige.. Først så hørte det ut som xbox skulle "spise opp" spillet som lå i under oppstart.. Så ble bildene ekstremt dårlige, så måtte restarte(så nesten ut som den prøvde å lage 3D bilder?).. Og nå er også nettverkskortet dårlig.. Får laggspike hvert halve minutt eller oftere.. Er lei av den forbanna dritt boxen(unnskyld språket).. 5 uker venting for å få en xbox som ikke er til å bruke på noen måte.. Skal ringe og kreve en NY xbox i morgen, men tviler på at det skjer.. Elendig service og spillkonsoll.. Uheldigvis så får man bare halo-serien på xboxen.. Noen som tror jeg får en ny xbox? Endret 4. oktober 2009 av Johnsen92
The Walking Dead Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 høres ut som xboxen din er ganske defekt ja. Så forklarer du situasjonen rolig at du har fått en "ny" xbox i retur istedenfor den du sendte inn. Og da at den er defekt. Da bør du få en ny en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå