MrAvionics Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 (endret) Hei er steel mouse pad eller galss mouse pad best? EDIT: Musen er en roccat kone mus Endret 27. september 2009 av ArneAustenaa
greenman Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 steelseries qck+/qck heavy er lett best!
MrAvionics Skrevet 28. september 2009 Forfatter Skrevet 28. september 2009 Ja men jeg spurte hva som var best av GLASS eller STÅL!
2ball_ Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 (endret) Stål..? Edit: Tror det er meget lite forskjeld. Selv bruker jeg biltema og den funker 110% til all gaming. Har man skills så har man skills. Endret 28. september 2009 av 2ball(s)
MrAvionics Skrevet 28. september 2009 Forfatter Skrevet 28. september 2009 Ok, Jeg bruker også den steelpad som man får kjøpt på biltema men min har gått i stykker og har tenkt til å kjøpe ny og vurderer både stål musematta og glass musematta på biltema=) Den glass så litt god ut da men vet ikke om den er noe god da=) Noen som har testet den?
2ball_ Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 (endret) Jeg bruker den til 25,- :!: Endret 28. september 2009 av 2ball(s)
Malvado Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Utrolig hva noen butikker tar seg betalt for en liten musematte, har sett et par "pro" gaming matter opp til 599.- Kroner... Synnes personlig at Steel er bedre enn glass...
eSuba Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Kom dere ut av skape , man kjøper ikke gaming musematte på biltema , ikke rart den er i stykker da Kjøp en Steelseries 5L . Den er MEGET god .Racer Excact Mat er og veldig god ( har den selv ) Det er det samme som å kjøpe en olabukse på Coop..Du har ikke kjøpt pcen fra Lefdal eller elkjøp ? xD
weebl Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 [ironi]ei musematte til 600kr er sikkert übernødvendig for å klare å bli en god gamer eller hva?[/ironi]
eSuba Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 finner ingen musematte til 600kr jeg ? Det er snakk om 100-400kr for en bra musematte ! se her
2ball_ Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Kom dere ut av skape , man kjøper ikke gaming musematte på biltema , ikke rart den er i stykker da Kjøp en Steelseries 5L . Den er MEGET god .Racer Excact Mat er og veldig god ( har den selv ) Det er det samme som å kjøpe en olabukse på Coop..Du har ikke kjøpt pcen fra Lefdal eller elkjøp ? xD Billigeste på biltema. Vaket den i vaskemaskinen da den ble skitten. Fremdeles en av de beste jeg har hatt Prøv den en gang. 25 kr. Du vil bli positivt overasket
Dudeson Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 biltemamatta til 25spenn funker helt topp her
TheNarsissist Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Bare pass på at du får en barbert.
emeritus Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 tull. kan ikke bruke dritt fra biltema hvis du skal gjøre noe annet enn forum surfing. glass er bare dritt. og stål? wtf? steelseries QcK heavy er det beste du får tak i synes jeg hvertfall. tjukk og svær. mmm.
BadCat Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 (endret) IMO er glass best. Har brukt samme glassmatte til gaming de siste 6 årene. Den er like brukbar fortsatt. Mønsteret er selvfølgelig litt slitt etter alle disse årene. Glassmatter bør vaskes en gang i uken for å virke optimalt. Matten jeg bruker er Icemat sort kjøpt en gang i 2003. Har brukt MSIE 3.0, MS-HABU og nå bruker jeg Roccat Kone. Jeg er fornøyd med både Icemat og Kone at jeg har en uåpnet av begge i reserve for den dagen de jeg bruker går i stykker. Kan også anbelfale Qpad-Glids for bruk sammen med glass. Det var vel også det som i sin tid ble bundlet med Icemat. Endret 29. september 2009 av mrNilsen
2ball_ Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 (endret) tull. kan ikke bruke dritt fra biltema hvis du skal gjøre noe annet enn forum surfing. glass er bare dritt. og stål? wtf? Spiller du cs? Jeg utfordrer deg herved. Steam navn er "2ball". PC-en er ikke i orden, men når den er fikset jeg er lett med å "bevise" at biltemamatten eier Edit: Nok en gang. Stål... Btw: Fritt for å legge meg til på steam, men jeg vil helst vite hva formunavnet ditt er. Gidder ikke lagge til alle mulige folk uten å ha noe å knytte dem opp mot.. Endret 29. september 2009 av 2ball(s)
trollhatt Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Kjøp og prøv selv, finnes ingen universalt beste matte.
2ball_ Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Kjøp og prøv selv, finnes ingen universalt beste matte. Pris er ikke synonymt med kvalitet når det gjelder musematter(finnes seff bedre enn biltema, da)
trollhatt Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 (endret) Det er jeg da fullstendig klar over. It's all in your head. Svaret mitt var uansett ikke myntet på deg, men på trådstarter. Endret 29. september 2009 av trollhatt
emeritus Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 tull. kan ikke bruke dritt fra biltema hvis du skal gjøre noe annet enn forum surfing. glass er bare dritt. og stål? wtf? Spiller du cs? Jeg utfordrer deg herved. Steam navn er "2ball". PC-en er ikke i orden, men når den er fikset jeg er lett med å "bevise" at biltemamatten eier Edit: Nok en gang. Stål... Btw: Fritt for å legge meg til på steam, men jeg vil helst vite hva formunavnet ditt er. Gidder ikke lagge til alle mulige folk uten å ha noe å knytte dem opp mot.. Gamet cs før ja. Du har sikkert spilt i 6 år ellerno
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå