Gå til innhold

[Løst]Hva er den beste musematten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Stål..? :huh:

Edit: Tror det er meget lite forskjeld. Selv bruker jeg biltema og den funker 110% til all gaming. Har man skills så har man skills.

Endret av 2ball(s)
Skrevet

Ok, Jeg bruker også den steelpad som man får kjøpt på biltema men min har gått i stykker og har tenkt til å kjøpe ny og vurderer både stål musematta og glass musematta på biltema=)

Den glass så litt god ut da men vet ikke om den er noe god da=) Noen som har testet den?

Skrevet

Utrolig hva noen butikker tar seg betalt for en liten musematte, har sett et par "pro" gaming matter opp til 599.- Kroner...

Synnes personlig at Steel er bedre enn glass...

Skrevet

Kom dere ut av skape , man kjøper ikke gaming musematte på biltema , ikke rart den er i stykker da ;) Kjøp en Steelseries 5L . Den er MEGET god .Racer Excact Mat er og veldig god ( har den selv )

Det er det samme som å kjøpe en olabukse på Coop..Du har ikke kjøpt pcen fra Lefdal eller elkjøp ? xD

Skrevet
Kom dere ut av skape , man kjøper ikke gaming musematte på biltema , ikke rart den er i stykker da ;) Kjøp en Steelseries 5L . Den er MEGET god .Racer Excact Mat er og veldig god ( har den selv )

Det er det samme som å kjøpe en olabukse på Coop..Du har ikke kjøpt pcen fra Lefdal eller elkjøp ? xD

Billigeste på biltema. Vaket den i vaskemaskinen da den ble skitten. Fremdeles en av de beste jeg har hatt :)

Prøv den en gang. 25 kr. Du vil bli positivt overasket :wee:

Skrevet

tull. kan ikke bruke dritt fra biltema hvis du skal gjøre noe annet enn forum surfing. glass er bare dritt. og stål? wtf?

steelseries QcK heavy er det beste du får tak i synes jeg hvertfall. tjukk og svær. mmm.

Skrevet (endret)

IMO er glass best. Har brukt samme glassmatte til gaming de siste 6 årene. Den er like brukbar fortsatt. Mønsteret er selvfølgelig litt slitt etter alle disse årene. Glassmatter bør vaskes en gang i uken for å virke optimalt.

Matten jeg bruker er Icemat sort kjøpt en gang i 2003.

Har brukt MSIE 3.0, MS-HABU og nå bruker jeg Roccat Kone.

Jeg er fornøyd med både Icemat og Kone at jeg har en uåpnet av begge i reserve for den dagen de jeg bruker går i stykker. Kan også anbelfale Qpad-Glids for bruk sammen med glass.

Det var vel også det som i sin tid ble bundlet med Icemat.

Endret av mrNilsen
Skrevet (endret)
tull. kan ikke bruke dritt fra biltema hvis du skal gjøre noe annet enn forum surfing. glass er bare dritt. og stål? wtf?

Spiller du cs?

Jeg utfordrer deg herved. Steam navn er "2ball". PC-en er ikke i orden, men når den er fikset jeg er lett med å "bevise" at biltemamatten eier ;)

Edit: Nok en gang. Stål...

Btw: Fritt for å legge meg til på steam, men jeg vil helst vite hva formunavnet ditt er. Gidder ikke lagge til alle mulige folk uten å ha noe å knytte dem opp mot..

Endret av 2ball(s)
Skrevet
Kjøp og prøv selv, finnes ingen universalt beste matte.

Pris er ikke synonymt med kvalitet når det gjelder musematter(finnes seff bedre enn biltema, da)

Skrevet (endret)

Det er jeg da fullstendig klar over. It's all in your head.

Svaret mitt var uansett ikke myntet på deg, men på trådstarter.

Endret av trollhatt
Skrevet

Spiller du cs?

Jeg utfordrer deg herved. Steam navn er "2ball". PC-en er ikke i orden, men når den er fikset jeg er lett med å "bevise" at biltemamatten eier ;)

Edit: Nok en gang. Stål...

Btw: Fritt for å legge meg til på steam, men jeg vil helst vite hva formunavnet ditt er. Gidder ikke lagge til alle mulige folk uten å ha noe å knytte dem opp mot..

Gamet cs før ja. Du har sikkert spilt i 6 år ellerno :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...