Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - bareanton - Sigma 50mm f/1.4


Anbefalte innlegg

Kanskje avgrunnen ikke kommer så klart fram for oss som ser bildet, men dokka ser i hvertfall ut som om hun har fått øye på den - Hun ser jo vettaskremt ut :D

 

Takk

Haha, ja. Først tenkte jeg at jeg skulle ha en bamse bak som en gal stalker, men det var så vanskelig å få den til å stå. Får prøve det en annen dag, det er jo forsatt endel igjen av oktober.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var svært som det tok av denne fredagskvelden. Nok en som er i gang med velsmakende dråper.

 

Apropos dråper, har du sluppet en sådan over de to glassene på torsdagens bilde? Eller gikk du bare berserk etter den vinboksen i hodet? Formatet ser fint ut det. Men man kan jo lure på hva fargene kommer av.

Lenke til kommentar
Det var svært som det tok av denne fredagskvelden. Nok en som er i gang med velsmakende dråper.

 

Apropos dråper, har du sluppet en sådan over de to glassene på torsdagens bilde? Eller gikk du bare berserk etter den vinboksen i hodet? Formatet ser fint ut det. Men man kan jo lure på hva fargene kommer av.

 

Fargen kommer av konditorfarge (og litt for mye justering i etterkant ser jeg) og ja det er en dråpe som har laget bevegelsen.

 

Dagens er helt naturlig og ja det smakte fortreffelig.

:)

 

Forresten så fikk jeg slå to fluer i en smekk rundt midnatt, lørdagens bilde er allerede på plass så jeg behøver ikke se på kamera før på søndag.

Lenke til kommentar

Mandag 26. oktober

Den 27. oktober hvert år så er det den internasjonale teddybjørn dagen. Dette tenkte jeg å minne dere alle på og dermed ta bilde av en gammel sliter som fortsatt har litt glimt i øye.

Jaja, så var det at leketøy skal se koselige ut osv. det der har ikke skjønt helt enda.

Det var en teddy en gang som sa ” Speak softly and carry a big stick”, kanskje det var denne.

 

Teddy

post-195799-1256587398_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Tirsdag 27. oktober

Når jeg gikk hjem fra jobb i dag så slo det meg at jeg er lei av å ta bilder innendørs på grunn av det er mørkt ut, så jeg fant ut at sola akkurat hadde gått ned. Dermed sprang jeg innom hjemme og hentet kamera og på under en time hadde jeg fått tatt bilder et par plasser pluss kjøpt meg noe mat slik jeg fikk middag i dag også.

 

Stille høst

post-195799-1256667579_thumb.jpg

 

 

 

 

Resultatet av å være effektiv på ettermiddagen ble at jeg blir sittende med to bilder og viste ikke helt hva jeg skal velge, så jeg legger her det andre. Valgte jeg feil?

Alternativet

post-195799-1256667642_thumb.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Onsdag 28. oktober

I dag ble jeg inspirert av et annet bilde fra Oktoberfesten, det var i hvert fall begynnelsen men jeg endte opp med noe helt annet. Slik blir det som regel, jeg har en plan og ender opp med noe helt annet etter å ha latt lekelysten få fritt spillerom.

Kanskje det er ønsket mitt om et nytt kamera og ønske om at kronene skal rulle inn, som har fått meg til å ta dette. Nei kanskje ikke, det er jo i grunnen ikke pengene som er problemet, det er heller å kunne rettferdiggjøre innkjøpet av et nytt kamera.

 

Kronerulling

post-195799-1256760348_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...