Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - bareanton - Sigma 50mm f/1.4


Anbefalte innlegg

Bruker: bareanton

Brennvidde: 50mm

Deltakernivå: Pingle

Utstyr: Sigma 50mm F1.4

Tilleggsutfordring: Bruke mer tid på å ta bilde og mindre tid på å fikle med det i etterkant.

Lagt til 5 oktober: Jeg har funnet ut at jeg vil prøve å få lagt ut et bilde fra hver eneste dag i oktober i denne tråden.

 

Kommentar: Min første utfordringsfest så jeg er usikker på hva og hvor mye som må nedprioriteres for å få tid til dette, men det skal bli gøy å prøve.

Endret av bareanton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fredag 2. oktober

Jeg har vært bortreist hele helgen, men jeg dro med meg kamera. Jeg har funnet ut at jeg vil prøve å få lagt ut et bilde fra hver eneste dag i oktober i denne tråden. Det blir nok mer kvantitet enn kvalitet. Fredagens bilde var et typisk snapshot. Bilde ble tatt ut av bilvinduet (ja jeg rullet det ned først) på vei til en familiemiddag.

 

Hey, tar du bilde av meg!

post-195799-1254753206_thumb.jpg

Endret av bareanton
Lenke til kommentar

Lørdag 3. oktober

På lørdag fikk jeg muligheten til å være med noen små håpefulle på ishockey trenning. Jeg har aldri før prøvet å ta bilder av sport, så dette var en helt ny erfaring. Morsomt var det og det så ut som de koste seg veldig, men jeg tror ikke sportsfotografering er helt min ting...

 

Fremtidens stjerner

post-195799-1254753650_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Søndag 4. oktober

Som tidligere sagt var jeg bortreist i helgen og på søndagen la vi turen om Jæren. Vind, bølger og regn er jo en utfordring. Bilder ble tatt når jeg kunne ta frem kamera mellom byger med regn og hagel, mens jeg strevde med å stå bittelitt stødig i vinden.

 

Stille hav

post-195799-1254759323_thumb.jpg

Endret av bareanton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...