Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - bareanton - Sigma 50mm f/1.4


Anbefalte innlegg

Jeg synes det litt fint at alt er skeivt. Passer til en småtrivelig lørdagskveld.

 

Tom

 

Takk

Det var akkurat det jeg prøvde på. Jeg hadde ikke lyst å ta et helt vanlig rødvin i krystalglass bilde. Derfor beholdt jeg det akkurat slik jeg tok det, uten å rette det opp enten horisontalt eller vertikalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mandag 12. oktober

I dag tenkte jeg at jeg skulle komme meg ut fort etter jobb, slik jeg kunne ta noen fine høstbilder i det nydelige været. Ble det høstbilde i dag? Nei, eller jo det ble noen fine høstbilder, men de ble alle vraket til fordel for et par ender.

Finnes det ender som går rundt og kikket på rumpa til andre ender? Det ser i hvert fall slik ut.

 

Wohooo, rumpe!

post-195799-1255360820_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Veldig pent ande-situasjonsbilde. Ble morsomt med k.n.b's tolkning :)

 

Og nok en gang overbeviser Sigmaen vidåpent med fin skarphet og flotte farger. Gleder meg til å få meg et eksamplar jeg også.

 

Sigmaen var mitt første objektiv med fast brennvidde og foreløpig eneste. Jeg er veldig godt fornøyd med mitt og har ingenting å klage på. Jeg er relativt ny innenfor dette feltet så jeg har ikke så mye erfaring så jeg er kanskje ikke verdens beste referanse. Når jeg fant ut at jeg hadde lyst på akkurat Sigmaen var jeg litt i tvil. På forumet her leste jeg at Sigma har slitt med et frynsete rykte, men det var en som sa at man hører noen få klager veldig høyt men man hører sjeldent om alle de som er godt fornøyd. Det kan godt hende jeg var heldig med mitt, men jeg er storfornøyd med det. Nå etter å ha brukt det noen måneder har jeg lyst på enda mer fastoptikk.

Lenke til kommentar
Mmmmm. Nammenam. Det der ble bare lekkert. Den avsluttende blåfargen løfter det rustrøde i bladet til nye høyder.

 

Takk k.n.b, jeg merker nå etter et stykke ut i oktober at hyggelige tilbakemeldinger hjelper litt på motivasjonen. Jeg kunne nok vært bedre selv til å gi tilbakemeldinger, så jeg skal prøve å følge ditt eksempel.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...