Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - satchmo - canon 50mm f/1.4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. oktober:

Har vært borte noen dager på høstferie uten bredbåndstilgang. Formidabel deltakelse og veldig mange fine bidrag. Her er mitt første forsøk.

 

post-36449-1254686063_thumb.jpg

 

Exif:

Lukkertid: 20 sek

ISO: 500

f/7.1

Belyst med lommelykt

Stativ

Endret av satchmo
Lenke til kommentar
Gjerdet kunne sikkert vært litt jevnere belyst

Kanskje, men det var et behagelig gyllent lys i alle fall.

 

Jeps, det var ekstremt vanskelig å få jevn belysning og jeg endte derfor opp med dette. Forsøkte faktisk å få til det samme på en eldgammel låve også. Det gikk ikke så bra....

Lenke til kommentar

Synes 2. oktober er det beste så langt. Liker fargene på dette. 3. oktober var særs talende da. Tipper det var vanskelige fotoforhold, og da er dette atskilig mer enn godkjent. 4. oktober ser ut som et fortvilet, fåfengt forsøk på overlevelse.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar
3. oktober var fint. Slike bilder gjør det godt å være inne. Men jeg skulle gjerne sett litt mindre hytte/stabburd/anneks/whatever og litt mer skigard.

 

Takk for kommentar! Jeg er helt enig i at det hadde hevet bildet. Blir nesten litt irritert over ikke å ha tenkt tanken når jeg tok bildet. Vi får skylde på været! :!:

Lenke til kommentar
4. oktober:

Bedre vær igjen nå i dag.

Ypperlig. Versjonen i spoileren er også bra; men jeg foretrekker førstevalget ditt. Har du et til, så kunne det blitt en tøff trio.

 

Tom

 

Takk. Joda, har nok minst ett til. Kanskje jeg skal forsøke å lage en liten serie en dag. Takk for innspill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...