Gå til innhold

Intel på 80 prosent

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette er før Core i5 ble lansert. Tipper AMD kommer til å miste enda flere markedsandeler ut over høsten.

Det er iallefall bra at AMD gjør det bra på grafikk-fronten... :)

Skrevet (endret)

AMD: gi meg en løsning med IOMMU (med Linux KVM støtte) til en grei penge og jeg kjøper på flekken! Få ut fingern :\

EDIT: Ser ut til at AMD vil kalle sin implementasjon for AMD-Vi og det vil komme med Istanbul (nye Opteron 6kjernene). Ser ut til å bli støttet med Linux 2.6.32. Men det vil bli minst dobbelt så dyrt som en Intel løsning, så det blir nok ikke aktuelt for meg. Har ikke behov for så mye CPU kraft hjemme...

Liker heller ikke at Intel har nerfa i5 ved å kun tilby Vt-d på toppmodellen sin og i7...

Endret av jonnor
Skrevet
Men fra spøk til pil-og-bue, er ikke disse AMD Athlon II 250 o.l. et veldig gode produkter for mannen i gata? høy ytelse, lave temperaturer og billige...

Ikkje minst overklokkingsvennlege. Dei går i snitt til 3.9ghz med standard kjøling :)

Skrevet

Skammer meg litt for å si det, men de eneste AMD-prosessorene jeg har hatt er en K6-233 (solgt i '98) og en Turion TL-56 (i min nåværende bærbare). :blush:

Ble litt interessert i Athlon II X4 2x0 da. Om den faller under 700 kroner en gang, så bygger jeg en kul liten greie ut av det.

Skrevet

Har ryki på min 3 AMD prosessor og det blir nok også en fjerde til filserver snart.... Får vel bare kjøpe mer og se hvordan det går :thumbup:

(Athlon XP 3000+/Athlon 64 x2 4800+/PhenomII X4 940)

Skrevet
11,4% + 80,6 = 102%

11,4% + 80,6 = 92%

Å herre, føler meg skikkelig dum akkurat nå xD huff  :!:

Sry offtopic, men det ville jeg også! :D

Men litt mer seriøst, jeg satt og synes regne stykket ditt var feil uten å faktisk finne den før etter 1-2 sek :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...