Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Problemer med å godta hennes fortid


Anbefalte innlegg

det er mer din fortid som det er noe "unormalt" med.

 

Hva er så unormalt med min fortid? Den er jeg spent på å høre..

 

eg ville aldri dumpet hun for det. Men seff om det er det han vil, så be my guest.

 

Aldri direkte sagt eller ment i posten at jeg vill gjøre det slutt med dama.

Så slutt å les mellom linjene, det står jo ingenting der...

 

Fortid er fortid. Hun kan ikke få det ugjort, så enten må du bare takle at hun har hatt et liv før hun traff deg, eller bare drite i å være sammen med henne. Så enkelt er det faktisk.

Sant det du sier! Vill jo takle det, ignorere det og jeg aksepterer det på en måte.. men sitter litt dybt. Mulig det bare tar litt tid..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er mer din fortid som det er noe "unormalt" med.

 

Hva er så unormalt med min fortid? Den er jeg spent på å høre..

Den er mer "unormal"(ikke feil) enn hennes, fordi hun ligger tettere opp til snittet, vel.

I form av at de aller aller fleste 19-åringer har klint en god del ganger, og veldig mange av dem har også hatt sex med en eller flere, ligger du lenger fra "normalen" enn henne.

Lenke til kommentar
Hva er så unormalt med min fortid? Den er jeg spent på å høre..

 

Vel denne har toth allerede gitt deg svar på.

 

Aldri direkte sagt eller ment i posten at jeg vill gjøre det slutt med dama.

Så slutt å les mellom linjene, det står jo ingenting der...

 

Nei det har du aldri sagt, men tatt i betraktning over hvor få muligheter du har her, godta det eller drite i hun. Og når jeg sier at jeg ikke ville dumpet hun, så syns jeg ikke det er løsning uansett, men om det skulle sitte så dypt hos deg at du ikke klarer å godta det til slutt har du jo ikke stort annet å gjøre enn å dumpe hun. Men selv mener jeg ikke det er verdt det om det skulle tas opp, eller du skulle komme på tanken.

Lenke til kommentar

Den fortiden til dama di var ikke så ille, så den skal jeg ikke si så mye om annet enn at du bare må innse at det heter fortid av en grunn. Det har skjedd, og det er ikke noe du eller henne kan gjøre med det.

Om hun angrer på det eller ikke spiller for så vidt ikke så mye det heller.

Det som virkelig teller er at hun faktisk er med deg nå, og ikke alle de andre i fortiden. Hva hun har gjort seksuelt i sin fortid har ingenting med dere to nå å gjøre, annet enn at det faktisk kan være positivt i den grad av at hennes seksuelle fortid har gjort henne mer bevisst på hva hun liker personlig, noe som gjør henne mer sikker i senga, som resulterer i bra sex.

Så snu tankene dine til det positive! Sexlivet deres er et resultat av hennes tidligere erfaringer.

Kun positivt! :) (med mindre tidligere erfaringer er negativt, noe jeg ikke tror ut i fra posten din)

 

Når det gjelder disse gutta på jobben og rompa hennes der, så ville jeg snakket med henne og fått henne til å reagere neste gang. I stedet for å godta og knise som hun mest sansynlig gjør, få henne til å bli irritert og fortelle gutta der at det ikke er akseptert.

Jeg hadde ikke akseptert at andre gutter holdt på sånn med dama mi, men i stedet for å dra ned til jobben selv, ville jeg gitt dama en egen sjangse til å ordne opp før jeg troppa opp der som en sjalu drittsekk. ;)

Lenke til kommentar

Jeg sitter nesten igjen med en følelse av "ingen sex før ekteskapet" mentalitet her, men det er en helt annen sak.

 

Om jeg skulle valgt kjæreste ut i fra antall sexpartnere han har hatt, ville jeg ikke hatt mange alternativene. Jeg har riktignok hatt kjærester som har hatt mange partnere, og få. Hvor jeg har vært den første, og bare en i rekken. Men det har aldri gjort meg noe. Det er ting som har skjedd. Ting jeg ikke får gjort noe med. Og uansett, hvorfor skulle jeg det?

 

Jeg synes det, på ingen måte, er noe galt i å ha hatt flere partnere, klint med andre personer, ha hatt ons osv. Er man singel står man fritt til å gjøre hva man vil. Også det å la være å være sexuelt aktiv på noen måte. Bare man ikke fortsetter med de samme vanene når man først er i et forhold. La meg få bruke meg selv som et eksempel. Jeg har ikke noe i mot å kline med venner, ha et ons eller lignende. Men når jeg først er i et forhold. Så stopper jeg jo med det. Regner med at det samme gjelder damen din.

 

Om du synes det er så vanskelig å takle det med at damen din har hatt, 3 forhold, og 3 ons. Så ville jeg ha vurdert om du klarer å takle andre ting som måtte oppstå i forholdet. Det er godt mulig det er lurt å være åpen og ærlig. Jeg prøver det selv også. Men i noen tilfeller kan det kanskje bli for mye?

Lenke til kommentar
Så fikk jeg også vite at hvor hun jobber (mest manneyrke), at de klasker og tar henne på rumpa og spøker om det.. MEN HVORDAN I H****** kan du spøke om noe så direkte? Hun mente det var normalt siden jenter skal være vant til det, jeg klikka vinkel og sa det skulle hun forandre mening om eller så tar jeg personlig en tur ned på jobben hennes og gir dem situasjon de aldri vill glemme. Fordi det er jo sånn at vis hun ikke bryr seg så vill de fortsette og til slutt kan det utvikle seg i feil retning.

 

Sett deg inn i hennes situasjon. Hun er ung, og i et mannsdominert yrke. Hun presses fra dette mannsdominerte samfunnet og fra sin egen feminitet. Selv synes jeg slikt er en uting, dog det er henne som må sette grensene og det er ikke lett når det gjengse er å "spøke" med slikt. At du går innom gjør det bare værre sannsynlighvis.

 

Dessuten. Mennesker har hatt sex i alle tider. Før var det skjult, nå åpent.

Lenke til kommentar

Takk for alle svar! Føler jeg kan gi slipp på det nå etter litt variert syn fra dere.

Følte at noen av dere ga en reaksjon til svar enn en mening/synspunkt som jeg var egentli ute etter..

Normalt å få forskjellige rare følelser når man opplever noe nytt man aldri har vært borti før, og jeg er bare ærlig om en av de. Så trenger ikke å bli sjokkert!

 

Skal snakke mer med henne om hva som bruker å skje på arbeid

 

Takk

 

 

- Niern

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...