Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Problemer med å godta hennes fortid


Anbefalte innlegg

Heija!

 

Har nettopp vært singel i over 19 år, helt til jeg traff denne fantastiske jenta som ble min <3 :love:

Vi har vært ganske åpne og ærlige fra starten av etter mitt initiativ. (Jeg er en veldig ærlig person)

 

Så kom tema fram om eks kjærester og diverse.. jeg la alle korta på bordet og fortalte at jeg aldri har hatt en kjæreste og har vært jomfru i 18-19 år osv.. Fra hennes side var det 3 forhold, 3 one night stands, vært mye på fylla og klinet en GOD DEL ute på byen med randoms + hatt sex med en venn uten noe forhold innblandet mellom dem.

 

Dette er totalt det omvendte av meg, jeg drikker sjeldent, kline har jeg så og si aldri opplevd og jeg roter meg ikke borti så tullete ting som one night stands.

 

Men etter alle åra som singel har jeg på en måte blitt veldig kresen, etter min egen natur vill jeg treffe den jenta som har hatt få kjærester og ikke har ligget med en del og klina med fulle fremmede...

 

Jeg elsker henne og er utruli glad i henne, men syns det er vanskelig å svelge fortida hennes siden jeg ikke har den samme. Trur hun angrer en del og er redd for at jeg skal bry meg om det.. har ikke sagt noe ennå, men må få sagt det snart til henne siden jeg er så ærlig og ikke klarer å holde det inni meg lengre.

 

Er dette helt normalt..? hvordan jeg tenker og ser på det... har faktisk lyst å kverke disse one night standene som hun har hatt seg med... mulig dere ser at det er like mye hennes feil. Men jeg vet hvordan hun er når noen flørter med henne og alkohol er innblandet.. hun er rett og slett i kåt "trance" da og det skal ikke være vanskeli å få henne med hjem. Hun blir på en måte psykisk borte.

 

Så fikk jeg også vite at hvor hun jobber (mest manneyrke), at de klasker og tar henne på rumpa og spøker om det.. MEN HVORDAN I H****** kan du spøke om noe så direkte? Hun mente det var normalt siden jenter skal være vant til det, jeg klikka vinkel og sa det skulle hun forandre mening om eller så tar jeg personlig en tur ned på jobben hennes og gir dem situasjon de aldri vill glemme. Fordi det er jo sånn at vis hun ikke bryr seg så vill de fortsette og til slutt kan det utvikle seg i feil retning.

 

 

Vill gjerne ha deres syn om hvordan jeg tenker om hennes fortid, eventuelt hjelp til å glemme den og helst deres mening om hvordan de er på jobben hennes samt hennes godtakelse av det.

 

btw, vi er begge 19

 

 

- Niern

Endret av Niern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke mye du kan gjøre med fortiden hennes dessverre for deg, du må nok bare leve med det. Det er ikke så unormalt å være litt aktiv på byen, og du må sette pris på ærligheten, hun hadde ikke trengt å si noe som helst :)

 

Derimot det på jobben er jo ganske merkelig, men det er ikke akkurat du som må ordne opp i det. Det er det hun selv som må ta tak i og si ifra om.

Lenke til kommentar

Velkommen til 2009. Tror du vil slite med å finne en kvinne som er slik du ønsker. Selvfølgelig finnes de, men jeg tror det heller er unntaket enn regelen.

 

At andre klasker henne på rompen og sånn må du vel bare leve med så lenge hun begynte i den jobben før hun ble sammen med deg. Hun setter premissene der.

 

Gratulere med nytt forhold i det minste.

Lenke til kommentar

1) hvorfor snakke om exer og tidligere opplevelser? Det bringer aldri noe godt med seg what so ever.

2) Jeg hadde dratt på jobben på jobben hennes og sagt ifra. Hadde 30 år gamle griser klaska dama mi på 18-19 på rompa, så hadde jeg klikka i vinkel. På de ansatte altså. Evt. politianmeldelse hvis de ikke slutter.

btw: er 19 selv.

Lenke til kommentar
Fra hennes side var det 3 forhold, 3 one night stands, vært mye på fylla og klinet en GOD DEL ute på byen med randoms + hatt sex med en venn uten noe forhold innblandet mellom dem.
6 partnere på 19 år er da overhodet ikke unormalt mye.

 

Klining er da fullstendig uskyldig. Ikke på måten at det er greit å gjøre det med andre når man er opptatt. Men klining som singel? Come on. Det kan man jo gjøre på pur F, bare for gøy eller en haug andre useriøse grunner. Det betyr nada når det ikke er forelskelse/følelser involvert. Vi lekte nødt/sannhet med klining fra 12-årsalderen.

Er dette helt normalt..? hvordan jeg tenker og ser på det... har faktisk lyst å kverke disse one night standene som hun har hatt seg med... mulig dere ser at det er like mye hennes feil.
Si meg, er du fullstendig blåst?

Hva i all verden har du med å irritere deg på mennesker hun var med før du i det hele tatt traff henne? Hva da hennes "feil"? Det er ikke noe feil her, så lenge det var frivillig fra begge sider.

Bestill en reality check, mann. :nei:

Endret av toth
Lenke til kommentar

Jeg skjønner at det er et problem for deg. Kjedelig at damen din er erfaren når du selv er uerfaren.

At kollegene hennes klår på henne på jobb må du snakke med henne om.

Feilen du gjorde var at du dro frem hele hennes fortid. Hvorfor i all verden gjorde du det? Greit at du er en ærlig person og forventer det samme fra hun, men ingen har godt av å vite alt om partneren.

 

Lighten up, Toth, ikke vær så hissig.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

Ja, vet jeg overdriver en del, men har bare ikke klart å svelge det ennå! Vi har alle forskjellige syn på ting og tang. Deres mening om ungdom nå for tiden høres en del horete for meg "in my opinion".

 

McBitch, vet jeg gjør feil i å irritere meg over fortiden.. men prøver ikke å forrandre på den eller noe, bare prøver å akseptere den. Ville garantert vært lettere for en som har hatt en del damer og ligg etter åra, men for meg som ikke har vært der så ser jeg på det litt annerledes.

Lenke til kommentar

Du har kanskje problemer med å forstå hun, siden du ikke har den erfaringen selv.

Jeg er selv en person som liker at jenten er litt "kresen" og nøye med hvem hun hopper i seng med. Det er noe jeg foretrekker, men jeg spør aldri om antall sexpartnere eller liknende. Jeg lærer personen å kjenne gjennom holdningene hun har og verdiene hun har. Av og til lurer jeg selvfølgelig hvem og hvor mange kjæresten min har ligget med, men det kommer ikke noe godt ut av å spørre om det, fører bare til flere spørsmål.

 

Du må prøve å se forbi dette, og heller dømme henne som person ut i fra slik du kjenner hun. Så lenge hennes verdier og holdninger stemmer noenlunde overens med dine, så skal det gå bra.

Lenke til kommentar
Gjest GjestErBest

Jeg skjønner Niern veldig godt, og er veldig enig med McBitch. Kresne jenter (ikke bitchy!) tiltrekker meg, og jeg har større respekt for dem enn andre mer løssnupne. Kan godt være gode venner med de løse, men helst ikke kjæreste.

 

Biologisk sett så er det en svært generell tendens at hunkjønn av alle dyreslag har flere mannlige beilere enn motsatt. Derfor hvis en jente er kresen, og man klarer å kuppe henne for seg selv, så syns jeg er mer "spesiell" siden jeg faktisk klarte dette.

Lenke til kommentar
Du har kanskje problemer med å forstå hun, siden du ikke har den erfaringen selv.

Jeg er selv en person som liker at jenten er litt "kresen" og nøye med hvem hun hopper i seng med. Det er noe jeg foretrekker, men jeg spør aldri om antall sexpartnere eller liknende. Jeg lærer personen å kjenne gjennom holdningene hun har og verdiene hun har. Av og til lurer jeg selvfølgelig hvem og hvor mange kjæresten min har ligget med, men det kommer ikke noe godt ut av å spørre om det, fører bare til flere spørsmål.

 

Du må prøve å se forbi dette, og heller dømme henne som person ut i fra slik du kjenner hun. Så lenge hennes verdier og holdninger stemmer noenlunde overens med dine, så skal det gå bra.

 

Takk for at du skjønner!

 

Joda, føler meg ganske spesiell faktisk. Har slitt med forferdelig lav selvtillit og deprisjon så føler jeg er heldig som har henne.

Lenke til kommentar

Dude, come on, hennes fortid er helt vanlig for jenter i hennes alder, den tiden å utforske og hvor sånt er spennende. Dette er helt normalt og ikke noe feil, det er mer din fortid som det er noe "unormalt" med. Det er ikke noe vanskelig å "svelge" eller godta hennes fortid. Og bare fordi du ikke har den samme fortiden, betyr det ikke det er noe galt med hennes.

Lenke til kommentar
Det er ikke noe vanskelig å "svelge" eller godta hennes fortid. Og bare fordi du ikke har den samme fortiden, betyr det ikke det er noe galt med hennes.

 

Det er jo helt åpenbart at det er vanskelig for han å svelge/godta fortiden hennes, og selvsagt er det opp til han om han mener det er galt.

 

Er ikke noen fasit på hva som er mye og hva som er lite, og om det skal ha noen betydning overhodet.

Lenke til kommentar
Det er jo helt åpenbart at det er vanskelig for han å svelge/godta fortiden hennes, og selvsagt er det opp til han om han mener det er galt.

 

Er ikke noen fasit på hva som er mye og hva som er lite, og om det skal ha noen betydning overhodet.

 

Ja, tydeligvis, men ettersom han velger å poste her, så prøver vi som syns det ikke er så mye å klage over bare å si til han at dette er helt normalt. Prøve å si at det ikke er noe galt med henne, jeg ville aldri dumpet hun for det. Men seff om det er det han vil, så be my guest.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor fortid er noe problem, hun har da dusjet siden sistemann. Om det så var 5, 10 eller 50. Hvilken rolle spiller det om du er nr 1 eller nr 10? Det er DU som har henne nå, ikke exene. Det er DEG hun har valgt nå, ikke exene.

 

Jeg har visst antallet partnere til alle exer som jeg kan huske, samt folk de har hatt seg med etter bruddet. Ikke fordi jeg har gravd eller mast, rett og slett fordi det har kommet naturlig opp i samtalen. Jeg har ikke behov for, eller noe imot, å vite det. For meg er det ikke veldig annerledes enn å vite hvor mange søsken de har.

 

Hvorfor skulle det være det? Jeg kan ikke komme på én fornuftig grunn.

 

Lighten up, Toth, ikke vær så hissig.

Jeg fyrer meg ikke på at han syns ting er vanskelig, det er helt ok. Det jeg fyrte meg på er at han snakker om å slå ned exer som ikke har vært tilstede siden årevis før han i det hele tatt kom i bildet.

Det er helt blåst, derfor spurte jeg. :)

Endret av toth
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

 

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...