Gå til innhold

Madla, mars 2010. Flere?


Tom&Jerry

Anbefalte innlegg

Av en eller annen grund får jeg på følelsen at du er på 4.4? :thumbup:

Hvorfor får du følelsen av det? :)

 

Ble nok 8 timer med tog og full spurt over Oslo S for å rekke bussen akkurat på sekundet. En 10 timers busstur hjemmover. Men gikk fint det, for jeg fikk heldigvis sove mesteparten av bussturen :)

 

Blir dog fly nedigjen, noe som selvfølgelig er ganske digg. Hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor får du følelsen av det? :)

 

Ble nok 8 timer med tog og full spurt over Oslo S for å rekke bussen akkurat på sekundet. En 10 timers busstur hjemmover. Men gikk fint det, for jeg fikk heldigvis sove mesteparten av bussturen :)

 

Blir dog fly nedigjen, noe som selvfølgelig er ganske digg. Hehe

 

av den infoen du ga på side 4 så stemte det bra me 4.4 ettersom at jeg er på samme tropp ;) med Berntsen, Østergren, Sagen og Stensaas(partystensaas) ;)

Lenke til kommentar

 

Hvorfor får du følelsen av det? :)

 

Ble nok 8 timer med tog og full spurt over Oslo S for å rekke bussen akkurat på sekundet. En 10 timers busstur hjemmover. Men gikk fint det, for jeg fikk heldigvis sove mesteparten av bussturen :)

 

Blir dog fly nedigjen, noe som selvfølgelig er ganske digg. Hehe

 

av den infoen du ga på side 4 så stemte det bra me 4.4 ettersom at jeg er på samme tropp ;) med Berntsen, Østergren, Sagen og Stensaas(partystensaas) ;)

:D Aight!

Jeg er med. Vet hvem du er nå. Og jepp, jeg er fra 4.4

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Nå er her vel rundt 600 rekrutter. 552stk om jeg ikke husker feil :)

Rekruttskolen for Mars 2010 avsluttes 12. mai for luft sin del.

 

Tror sjø avslutter nå over helgen siden de allerede er på feluke nå fram til fredag og var plassert her da luft ankom. Blir samme oppleget som vi i luft skal ha med at vi avslutter rekruttskolen helgen etter at vi er kommet hjem fra feltuken.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

skal også på madla, mars 2010 :) satser på å gjøre det godt nok i rekrutten til å bli hundefører

 

skal trene som pokker fram til da

Ehh, hæ? Mener du mars 2011, kanskje? :p For mars-innrykket i år er vel to uker siden...

haha ja, skrev litt feil ;)

 

Hundefører i forsvaret er en utrolig kjedelig stilling.

sitter bare på rompa og kjeder seg, veldig liten tid med hund, og når du først får tid med den er det en tur på et par timer som ligger forann deg.

 

Er nettopp ferdig som hundefører.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

skal også på madla, mars 2010 :) satser på å gjøre det godt nok i rekrutten til å bli hundefører

 

skal trene som pokker fram til da

Ehh, hæ? Mener du mars 2011, kanskje? :p For mars-innrykket i år er vel to uker siden...

haha ja, skrev litt feil ;)

 

Seriøst? Da vet jeg om såfall 2 som var på troppen min på madla som kommer til å bli skuffet over tjenesten. Begge de to fikk hundefører som tjeneste, og grunnen var vel for å være aktiv med hund.

 

Slik jeg fikk inntrykk av var hundefører en veldig aktiv tjeneste i forsvaret.. kanskje en av de mest aktive tjenestene man kan ha i førstegangstjenesten. Det var såfall det intrykket jeg fikk og det var også slik tjenesten ble presentert.

Hundefører i forsvaret er en utrolig kjedelig stilling.

sitter bare på rompa og kjeder seg, veldig liten tid med hund, og når du først får tid med den er det en tur på et par timer som ligger forann deg.

 

Er nettopp ferdig som hundefører.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...