Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lastet ned demo/beta på PS Store, men er kun online mode og ikke single player - og selvfølgelig kommer jeg ikke på nett - på akkurat dette spillet. Det går ikke. Men på alle andre spill kan jeg gå online. Hmpf.

 

Har akkurat det samme problemet. Har prøvd sikkert 20 ganger.

Da vet jeg at det ikke bare er hos meg, og at det er en bug som sikkert snart blir rettet opp i. :)

Lenke til kommentar
Lastet ned demo/beta på PS Store, men er kun online mode og ikke single player - og selvfølgelig kommer jeg ikke på nett - på akkurat dette spillet. Det går ikke. Men på alle andre spill kan jeg gå online. Hmpf.

 

Har akkurat det samme problemet. Har prøvd sikkert 20 ganger.

Da vet jeg at det ikke bare er hos meg, og at det er en bug som sikkert snart blir rettet opp i. :)

 

Husker eg fekk beta key fra ign 15 september, da gjekk det heilt fint fram til 29 september når det blei public.

Lenke til kommentar

"Det har dessverre oppstått en forsinkelse av Uncharted 2: Among Thieves leveransen til vår leverandør.

 

Leverandøren vår har informert oss om at de forventer å få spillet inn til sitt lager senest onsdag. Går alt som forventet regner vi med å få levert spillet til deg på fredag.

 

Vi beklager dette på det sterkeste, men dessverre er dette ikke noe vi har kontroll over. Vi vil sende ut spillet så fort vi får det inn til oss og vil gjøre vårt beste for at du får spillet så fort som mulig.

 

Med vennlig Hilsen

Absoluttspill.no"

 

Typisk...

Lenke til kommentar
Huff, husker jeg fikk samme meldingen da jeg hadde bestilt battlefield: Bad Company gold edition.

 

Ser at Lefdal.com ikke lenger har noen "forventet på lager dato" kan dette bety at de har fått inn spillet? Hvorfor sender de det da ikke? Snakker om Limited Edition

Regner med at vi som bestilte det fra lefdal får det på torsdag eller fredag...

Kjipt for meg da, høstferie og alt... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...