Gå til innhold

Tråden for oss som digger Icheckmovies


Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har egentlig IMDb egne sider for hver eneste episode av en serie? Unødvendig...

 

Fordi det er det beste alternativet:

 

1: Det er en egen episode

2: Hver episode har egen handling, ofte trenger ikke episodene å ha noe som helst å gjøre med hverandre (Master of Horror, Twilight Zone=

3: Episoder har forskjellige regisører og skibenter

4: Episoder har (ofte) forskjellige skuespillere

5: Du vil helt sikkert vite hvilke episoder du har sett. Det gjør det veldig lett med Simpsons og sånt

6: Kanskje du vil vite hvor langt du har kommet

 

Men at de blir importert til ICM blir for dumt. Da kan de lage en egen side, eller avdeling, kalt I Check TV(series/episodes), kanskje de til og med kan ha I Check Music, hvem vet. Bare ikke det er blanded med filmene. Importerte i går uten å vite om dette og fikk fullt av TV-episoder. Skal jeg ta å fjerne alle manuelt? Fysj!

Lenke til kommentar

Av hva jeg har fått med meg kommer det en frivillig funksjon som vil usynliggjøre de filmene som ikke har kommet på en liste enda. Hadde heldigvis ikke mer enn 180 checks som ikke var på én liste. Tok litt tid, men nå har jeg bare filmer som er på lister. Liker at brukerne kan stemme fram filmer som ikke er på siden allerede, men for min del er denne muligheten litt uinteressant siden jeg aldri bruker favourite/dislike-knappene uansett. For å holde orden på hva man har sett, fungerer Imdb bra nok fra før.

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det før vote history'n blir importert? Importerte den i går, men fortsatt ikke skjedd noe.

Brukte du Add new movies!-siden, eller Settings -> Import -> Import your IMDb votes?

Hvis du ønsker å importere IMDb Vote Historyen din for og automatisk checke alle de du har stemt på må du benytte deg av den siste løsningen.

Add new movies! er kun for å legge til filmer som ikke ligger inne i databasen til iCheck.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...