Gå til innhold

Tråden for oss som digger Icheckmovies


Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis de klarer å holde det såpass adskilt at det nærmest blir som to seperate sider så er det jo greit, selv om jeg neppe gidder å bla gjennom tusenvis av filmer for å finne ut om det var An American Tail (1986) eller An American Tail: Fievel Goes West (1991) jeg så for 18 år siden. Topplister er litt mer spennende.

Lenke til kommentar

Hvis de klarer å holde det såpass adskilt at det nærmest blir som to seperate sider så er det jo greit, selv om jeg neppe gidder å bla gjennom tusenvis av filmer for å finne ut om det var An American Tail (1986) eller An American Tail: Fievel Goes West (1991) jeg så for 18 år siden. Topplister er litt mer spennende.

 

Du kan importere IMDb historien din. Inklusjonen er vel gjort slik at vi kan lage egne lister.

Lenke til kommentar

Hvis de klarer å holde det såpass adskilt at det nærmest blir som to seperate sider så er det jo greit, selv om jeg neppe gidder å bla gjennom tusenvis av filmer for å finne ut om det var An American Tail (1986) eller An American Tail: Fievel Goes West (1991) jeg så for 18 år siden. Topplister er litt mer spennende.

 

Du kan importere IMDb historien din. Inklusjonen er vel gjort slik at vi kan lage egne lister.

Egne lister er sikkert ikke dumt, jeg kunne tenkt meg å bruke siden til å kategorisere DVDene mine og se hvor mange av dem jeg faktisk ikke har sett. Likevel håper jeg at de holdes adskilt i rangeringen, rett og slett fordi jeg føler at denne siden burde være elitistisk nok til å si at man kun stiger i rangeringen hvis filmen har en eller annen form for anerkjennelse.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

http://www.icheckmovies.com/list/2000s/jonastra/

 

Noen som kan fortelle meg hvilke filmer jeg må ha med meg av de jeg har igjen her? Kan gjerne sjekke favorittfilmene mine også, for å se om det er noen som passer bra fra 2000-lista utifra de.. :)

 

Ser du en til så har du sølv! :thumbup:

Anbefaler There Will Be Blood på det sterkeste. Jeg vil gi den 9/10, så dette er en film du absolutt bør se. Enormt bra dramafilm. Har også 37/50 på 2000 greia.

 

http://www.icheckmovies.com/list/2000s/wiseguy/

 

Skal se Pan's Labyrinth

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...